erről bezélek.a 120is untig elég,hát még a 156.csak a hang miatt szeretnék egyet,de olcsóbbat.nem vagyok tele egyáltalán ez a gond.na mindegy,köszönöm a tanácsot,a gumi nagyon tetszik,asszem jó választás volt.a fék is sokkal durvábban fog,majdnem fejreálltam vele,a plexi is jobb szélvédelmet ad.
szóval mégegyszer:köszönöm,hölgyeim!
há kinek mi, nekem most a kawán ~120 ló van max keréken, nekem elég, hogy neked mié nem elég a 150 azt nemtom, de egészbiztos nem ér meg annyit, ha meg annyira telivagy akkor meg mitszámít az ár?
jaja,pontosan erre céloztam!a tudás,és gyakorlás többet ér,mint +10ló.amúgy mint már említettem a 156le sztem bőven elég!
nincs szükségem +lóerőre,csak kéne egy szép dob,mert azért az szebb mint a gyári.na majd megbeszélem magammal,csak össze ne vesszek saját magammal...(megint)
Vanpíz! A 450-et kicsit sokallom, a 10 LE meg nem kevés, de 0-200-ra több múlik rajtad mint a motoron. Ha tuningot akarsz akkor lánckerékcsere, előre egyel kisebbet hátra kettővel nagyobbat, 10k és bekakilsz majd úgy fog menni. Barátibb mint a josimurva.
köszönöm hölgyeim!
(vazz,darage)
a balatonboglári fullgasnál vettem púpos plexit,fém fékcsöveket előre,hátultra,és egy pár pirelli supercorsa sp-t.
120-at fizettem...
nézegettem egy full-titán yoshimura rendszert,450eft...
nem igazán értem,mire jó egy rendszer.plusz 10le-t nem hiszem hogy észreveszel,vagyis számokban mit jelent,mondjuk 0-200ra,vagy 1/4mérföldön,gyanítom semmit.de azért gondolkozom rajta.az igazság az,hogy a 156le elégnek tűnik.namajd teszek fel képeket a mociról,csak előtte lemosom...
egyenlőre úgy néz ki hogy április 10 vagy 11 lesz , de lehet hogy előtte 7-én vagy 8-án lehet kimegyek bemelegíteni mert ugye idén még nem voltam pályán
OK, én benne vagyok. Ma csináltam kompozit anyagból a generátor fedélre védőt , hasonlót mint a tiéd, 4 rétegű 5-6 mm vastag, reméljük nem kell de biztos ami biztos.
Euroringre nem akarsz átszokni? Néha. Esti motorozásokra majd ha már jobb idők lesznek meg világos lesz sokáig. Tavaly 6k volt a 2 óra nonstop. Mondjuk ott azért meg kell állni 20 percenként 10 percre. Csak hogy ne und meg kakucsot.
Az enyém 118le volt az elsö mérés után keréken aztán vettem Bodis rendszert megcsináltattam a hengerfejet power commander 4labdaszondás beállitás és igy lett 137le mindezt ago állitotta be.
szóval mégegyszer:köszönöm,hölgyeim!
nincs szükségem +lóerőre,csak kéne egy szép dob,mert azért az szebb mint a gyári.na majd megbeszélem magammal,csak össze ne vesszek saját magammal...(megint)
Vanpíz! A 450-et kicsit sokallom, a 10 LE meg nem kevés, de 0-200-ra több múlik rajtad mint a motoron. Ha tuningot akarsz akkor lánckerékcsere, előre egyel kisebbet hátra kettővel nagyobbat, 10k és bekakilsz majd úgy fog menni. Barátibb mint a josimurva.
(vazz,darage)
a balatonboglári fullgasnál vettem púpos plexit,fém fékcsöveket előre,hátultra,és egy pár pirelli supercorsa sp-t.
120-at fizettem...
nézegettem egy full-titán yoshimura rendszert,450eft...
nem igazán értem,mire jó egy rendszer.plusz 10le-t nem hiszem hogy észreveszel,vagyis számokban mit jelent,mondjuk 0-200ra,vagy 1/4mérföldön,gyanítom semmit.de azért gondolkozom rajta.az igazság az,hogy a 156le elégnek tűnik.namajd teszek fel képeket a mociról,csak előtte lemosom...
mikor akarsz menni kakucsra?