Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

erről bezélek.a 120is untig elég,hát még a 156.csak a hang miatt szeretnék egyet,de olcsóbbat.nem vagyok tele egyáltalán ez a gond.na mindegy,köszönöm a tanácsot,a gumi nagyon tetszik,asszem jó választás volt.a fék is sokkal durvábban fog,majdnem fejreálltam vele,a plexi is jobb szélvédelmet ad.
szóval mégegyszer:köszönöm,hölgyeim!
ha nem esik
na az csoki lenne, akkor 7.
há kinek mi, nekem most a kawán ~120 ló van max keréken, nekem elég, hogy neked mié nem elég a 150 azt nemtom, de egészbiztos nem ér meg annyit, ha meg annyira telivagy akkor meg mitszámít az ár?
jaja,pontosan erre céloztam!a tudás,és gyakorlás többet ér,mint +10ló.amúgy mint már említettem a 156le sztem bőven elég!
nincs szükségem +lóerőre,csak kéne egy szép dob,mert azért az szebb mint a gyári.na majd megbeszélem magammal,csak össze ne vesszek saját magammal...(megint)
nekem 7. de. ha jó idő lesz akkor oktatás du. motorozhatunk 1 -et
na ugye , akkor megpróbálom a lehetetlent
aha...de még mindíg nem vagyok teljesen meggyőzve,hogy van e értelme...+10le nannyit számít?kizárt...
há nagyon szivesen

Vanpíz! A 450-et kicsit sokallom, a 10 LE meg nem kevés, de 0-200-ra több múlik rajtad mint a motoron. Ha tuningot akarsz akkor lánckerékcsere, előre egyel kisebbet hátra kettővel nagyobbat, 10k és bekakilsz majd úgy fog menni. Barátibb mint a josimurva.
ha ilyen yoshiban gondolkodsz , keresd meg AlexCBR-t, ő megrendelésre szokott behozni az USA-ból , sztem ócsóbbbb lenne legalább egy százassal
na az az előtte 7 vagy 8 nekem is jó lehet, csak legyen jaóidő
köszönöm hölgyeim!
(vazz,darage)
a balatonboglári fullgasnál vettem púpos plexit,fém fékcsöveket előre,hátultra,és egy pár pirelli supercorsa sp-t.
120-at fizettem...
nézegettem egy full-titán yoshimura rendszert,450eft...
nem igazán értem,mire jó egy rendszer.plusz 10le-t nem hiszem hogy észreveszel,vagyis számokban mit jelent,mondjuk 0-200ra,vagy 1/4mérföldön,gyanítom semmit.de azért gondolkozom rajta.az igazság az,hogy a 156le elégnek tűnik.namajd teszek fel képeket a mociról,csak előtte lemosom...
egyenlőre úgy néz ki hogy április 10 vagy 11 lesz , de lehet hogy előtte 7-én vagy 8-án lehet kimegyek bemelegíteni mert ugye idén még nem voltam pályán
az jó lehet, hogy majd kell
mikor akarsz menni kakucsra?
OK, én benne vagyok. Ma csináltam kompozit anyagból a generátor fedélre védőt , hasonlót mint a tiéd, 4 rétegű 5-6 mm vastag, reméljük nem kell de biztos ami biztos.
Megyünk pár kőrt aztán meglesz az a 45
Idén egy párszor oda is ki szeretnék menni , akciós napra délutánra gondoltam . Ja, ott már kint is van a jeladó a köridő mérőhöz.
Euroringre nem akarsz átszokni? Néha. Esti motorozásokra majd ha már jobb idők lesznek meg világos lesz sokáig. Tavaly 6k volt a 2 óra nonstop. Mondjuk ott azért meg kell állni 20 percenként 10 percre. Csak hogy ne und meg kakucsot.
Az enyém 118le volt az elsö mérés után keréken aztán vettem Bodis rendszert megcsináltattam a hengerfejet power commander 4labdaszondás beállitás és igy lett 137le mindezt ago állitotta be.
idén a 45-öt célozom meg én is
ha az alsó nívónál van én mindig után szoktam tölteni , sosem várom meg hogy nívó alá menjen az a biztos
nagyon jó az a guma mint ahogy mondta zsődcség kolléga, nekem is volt olyan mint a ragasztó
kérdezd meg ago-t a pc topikban
Igen azok kint lesznek mindig . Vegyél egyet te is , elég jó árban van . vévévépontgeneralmechatronicpontcom nézd meg ha érdekel.