Azért modnom hogy szedd ki a motort is mert az csak plusz súly meg kösd ki azt a két vezetéket amit ki kell... És akkor nem fog hibát dobni meg semmi.. A te exup motorod a farokidomban van jobb oldalt..
Értem.... a multkor már kértem tőled linket és dobtál is valami olasz linket, amin képek is vannak.
Én most találtam egy angol változatot is...
Figyi már.....én otthon, amikor kikötöttem az exup-ot alul és csak lifegtek a bovdenek, nekem akkor is FI hibát dobott, akármit is csináltam vele!
És ahogy visszakötöttem, már nem volt FI hiba.....NO EZ MI LEHET?
Ezt vajon csak az én gépem csinálja.... ....mert mindenütt azt olvasom, hogy ez így működik, de nekem miért dob FI hibát?
BAZZZZZZZ......lehet valami TRANSFORMERS motort vettem....
ezt a témát vágom Elviekben az exup szelep segíti az alsó fordulatszám tartiományban a nyomatékot. Nem nyit azonnal ahogy rátekered a gázt, és a visszatartott kipufugógázt használja nyomatékerősítő gyanánt.. Viszont a sportdob felpattintásával megváltozik minden, főle amikor a katalizátor is lejön. Megváltoznak az arányok, ilyenkor az exup felesleges. Nekem míg fent volt az exup, durrogot a moci de kurvára. Amióta nincs fent azóta nagyon szépen jár a mocc.
Kikötésnél kétféle mód van. Vagy csak egyszerűen leakasztod alul a két bowdent és hagyod hogy szabadon mozogjon.. Amásik a jobb de kicsit körülményesebb, kiszeded az exup motort is. Ilyenkor a csatlakozókból is ki kell kötni az érzékelőjét, de nem vészes..
van hozzá neten sok leírás meg kép, ha nem találsz dobok linket.
Tutis, neked ki van már kötve ugye az exup szelep? Mit nyerek vele, ha kikötöm? Mert sok helyen olvasom, hogy ez határozza meg alsó fordulaton a nyomatékot......és ha kikötöm, akkor alul nem lesz okés a nyomaték.....
Vagy ezt az optimális nyomatékra értsem.....?.....tehát ha be van kötve az exup, akkor afféle opt. nyomaték van, ha pedig kikötöm, akkor meg 1az 1ben...?
Vágod ezt a témát?
A K1-es gixeremhez szeretnék K&N sportlégszűrőt venni! Az lenne a kérdésem, hogy hol van a legjobb hely ahonnan meg tudom rendelni, vagy ha találtam egyet akkor az amerikai minőségűt kell keresnem!? Segítsetek légyszi!
Köszi
Én most találtam egy angol változatot is...
Figyi már.....én otthon, amikor kikötöttem az exup-ot alul és csak lifegtek a bovdenek, nekem akkor is FI hibát dobott, akármit is csináltam vele!
És ahogy visszakötöttem, már nem volt FI hiba.....NO EZ MI LEHET?
Ezt vajon csak az én gépem csinálja....
BAZZZZZZZ......lehet valami TRANSFORMERS motort vettem....
Így igaz.....jó lesz ez a mai nap......2 JÓ TÉMA IS már reggel....
Ki a fene ez a TÚRAPONDRÓ a képeken aki az ÉN DOBOMMAL FESZÍT?
Ezek szerint nem is mondtál hülyeséget ezzel a vizes, poros dologgal?
Akkor hogy is van ez.....
Kikötésnél kétféle mód van. Vagy csak egyszerűen leakasztod alul a két bowdent és hagyod hogy szabadon mozogjon.. Amásik a jobb de kicsit körülményesebb, kiszeded az exup motort is. Ilyenkor a csatlakozókból is ki kell kötni az érzékelőjét, de nem vészes..
van hozzá neten sok leírás meg kép, ha nem találsz dobok linket.
Jól indult a napom, kaptam pár képet.
Vagy ezt az optimális nyomatékra értsem.....?.....tehát ha be van kötve az exup, akkor afféle opt. nyomaték van, ha pedig kikötöm, akkor meg 1az 1ben...?
Vágod ezt a témát?
A K1-es gixeremhez szeretnék K&N sportlégszűrőt venni! Az lenne a kérdésem, hogy hol van a legjobb hely ahonnan meg tudom rendelni, vagy ha találtam egyet akkor az amerikai minőségűt kell keresnem!? Segítsetek légyszi!
Köszi