Figyejjéémááá..!
Most jut eszembe, van egy srác, aki nyomja a dunlop trophy -n a 750 -esek közt (a használt 10 köröset is tőle vettem ), ha komolyan gondolod, megpróbálok beszélni vele Ők biztosan olcsóbban kapják ezeket a gumikat újonnan. , , ,
Háát igen, ha nem hajtod sokat....a szövettel vigyázz! Én már elég sok gumit lejártam szövetig, nem egy életbiztosítás, egyszer defektet is kaptam olyankor, szerencsére nem nagy sebességnél, megdugóztam, (tudod mobil defektjavító... ) de már annyira vékony volt a futófelület (rojtos fémszál borítással.. )hogy nem fogta meg, szerencsére másnap szervíz volt, új garnitúrával, úgyhogy vigyáztak rám odafent, de senkinek nem ajánlom..... Egyetlen előnye, hogy hozta az adrenalint ráadásul permanensen a szervízig.... , ,
Újonnan? 105.000 Ft/garnitúra már lehet találni, használtan árul itt a sportmotoron egy ikladi fiú elég jóminőségűeket 35-45e/garnitúra, de arról már le van fingva, amire Te vágysz...
Ő úgy írja, hogy újonnan 170-180e /garnitúra, ami szerintem már irreális pláne aki nem versenyez, csak veri a brét a motoron mint például Te is! ,
Nekem 1x sikerült kifognom a gumin az is az e.ringen a célrarában. Hideg is volt ( 20 fok alatt valamivel ) meg a pálya se az a ragadós fajta. Amúgy sztem teljessen rendben van.
Azt néztem én is, de nekem pukimentes kell. Szeretem sajátkezüleg leégetni azt a bizonyos vékony filmréteget. A használtak eddig többe voltak mint az újjak.
Domesztosz123!
Van a Bécsi út végén (budai oldalon) egy gumis, itt is hirdet Tibor néven az apróban, neki van (volt) nagyon jó állapotú használt BT016 -os garnitúrája 40.000 -ért, ha szépen kéred lehet, hogy fel is teszi neked ott helyben!
Ha érdekel......
Már vettem 3 db -ot 1 első 2 hátsó (D211GP), de még nem álltam le, úgyhogy mozdulok mindenre, aminek olyan alakja van..... Még nem vagyok nyugodt, de ha egyet akarunk, akkor 1x lemondok róla a javadra jó?
Most már csak használtat veszek, mert az új sem bírt már a végén 5000 -nél többet, és az már nekem sem biznisz (még a BT014 ből).
Sikerült még tavaly októberben egy garnitúra 10 körös D211Gp -hez hozzájutnom, most van benne 4500 km és még megvan a kopásjelző, még nem tudom hol van a vége, úgyhogy eddig jó! Jaaaa.. és a tapadás............. az beszarás........... , 5-6 Celsius fokban sem csóválja a motor a farát a kanyarban, a BT014 már 15 fokban túrta a seggét a motornak (bár jobban is hozta az adrenalint a szalagkorlát árnyékában.. , , )
Szerintem még a D209GP is ilyen lehet, még azt is szeretném kipróbálni idén... , , , ,
én is azt hittem hogy hű de fasza gumim van, amig Tutis fel nem világosított (utólag is köszi) hogy, ha a gyári bt016-os van rajta, a hátsó biza csak 2 komponensű butított változat, az első meg csak 1 komponens. ott vigyorog egy "M" betű a jelzés után és ez jelzi a "másságot"
egyébként nekem 18-20 fok körül közúton már kevés volt. nagyon tekerni kellett hogy fogjon valamit. bár igaz ami igaz, a közepe tényleg nem kopik....
itt egy összehasonlító teszt, benne van a 016 is teszt
sokan mondták hogy pályán megállja a helyét, ott még nem volt alkalmam kipróbálni, de közútra (nekem) csapnivaló.
Had szóljak ebbe én is bele..
Szóval: Ha jól értem a fix munka alatt a határozott idejű munkaviszonyt érted. Ez csak akkor befolyásolja a bankot a döntésben ha előbb ér véget mint a hitel lejárata.
A hitelbírálat könnyített a gépjárműhiteleknél, értem ezalatt hogy bar, feketelista és munkáltatói ellenőrzést végeznek. Ha ezek rendben akkor már csak a kereseted és a törlesztőrészlet arányát vizsgálják meg..
Törlesztőrészlet. Szerintem ne terheld magad plusz biztosításokkal, ezek csak jól hangzanak, de elég sok feltételnek kell megfelelni ahhoz hogy ezeket be is tudd váltani.
Fix törlesztő: Én ép ajánlom, hiszen így nem kell havonta azon izgulnod hogy melyik hónapban mennyit fizetsz, és pont esetleg az árfolyam emelkedése miatt nem tudod befizetni a megemelkedett törlesztőt. Így minden hónapban ugyanannyit csengetsz. Ráadásul ha úgy veszed fel a hitelt hogy az árfolyam magas, így a végelszámolásnál mínuszba is mehetsz nem pedig pluszba..
Ha mégiscsak fizetned kell, akkor max kitolódik 1-2 hónappal a hitel, nem pedig havonta kell pluszokat bevállalnod.
Ha hitelt veszel fel akkor úgyis a bank jár jól sajna..
Feltételek: 25 év alatt kezes kell, afelett nem. Ne legyél bar és fekete listás és bejelentett munkahelyed legyen. Más feltételne nem kell megfelelni..
Mióta motorom van azóta én is /14 éves korom óta/ minden nyáron dolgozok, de az nem csak motorra megy el... Idehaza is be kell segíteni mert nem mindig fut a szekér úgy ahogy kéne. És kikérem magamnak egyáltalán nem vagyok perverz :)
Köszönöm a tanácsokat de a suli melletti meló nekem gázos. Érettségi előtt ezt nem merem bevállalni... Először legyen meg az érettségi azt utána mehetek dolgozni nyáron és már egy érettségivel...
amúgy ilyen no name ? fúrni faragni kellett ? mert attól fosok h ez is elreped a szélénél mint aprilián az MRA-m
Innen röpke 50es és itt vok!
Most jut eszembe, van egy srác, aki nyomja a dunlop trophy -n a 750 -esek közt (a használt 10 köröset is tőle vettem
Ő úgy írja, hogy újonnan 170-180e /garnitúra, ami szerintem már irreális pláne aki nem versenyez, csak veri a brét a motoron mint például Te is!
Van a Bécsi út végén (budai oldalon) egy gumis, itt is hirdet Tibor néven az apróban, neki van (volt) nagyon jó állapotú használt BT016 -os garnitúrája 40.000 -ért, ha szépen kéred lehet, hogy fel is teszi neked ott helyben!
Ha érdekel......
Most már csak használtat veszek, mert az új sem bírt már a végén 5000 -nél többet, és az már nekem sem biznisz (még a BT014 ből).
Sikerült még tavaly októberben egy garnitúra 10 körös D211Gp -hez hozzájutnom, most van benne 4500 km és még megvan a kopásjelző, még nem tudom hol van a vége, úgyhogy eddig jó! Jaaaa.. és a tapadás.............
Szerintem még a D209GP is ilyen lehet, még azt is szeretném kipróbálni idén...
mert febr. vagy márciusba ugrik fel a fokozat kijelző illetve egy plexi van még tervben.
én is azt hittem hogy hű de fasza gumim van, amig Tutis fel nem világosított (utólag is köszi) hogy, ha a gyári bt016-os van rajta, a hátsó biza csak 2 komponensű butított változat, az első meg csak 1 komponens. ott vigyorog egy "M" betű a jelzés után és ez jelzi a "másságot"
egyébként nekem 18-20 fok körül közúton már kevés volt. nagyon tekerni kellett hogy fogjon valamit. bár igaz ami igaz, a közepe tényleg nem kopik....
itt egy összehasonlító teszt, benne van a 016 is
teszt
sokan mondták hogy pályán megállja a helyét, ott még nem volt alkalmam kipróbálni, de közútra (nekem) csapnivaló.
üdv
P.
Egy nagy lófaszt, csak rámjött az okoskodhatnék
Szóval: Ha jól értem a fix munka alatt a határozott idejű munkaviszonyt érted. Ez csak akkor befolyásolja a bankot a döntésben ha előbb ér véget mint a hitel lejárata.
A hitelbírálat könnyített a gépjárműhiteleknél, értem ezalatt hogy bar, feketelista és munkáltatói ellenőrzést végeznek. Ha ezek rendben akkor már csak a kereseted és a törlesztőrészlet arányát vizsgálják meg..
Törlesztőrészlet. Szerintem ne terheld magad plusz biztosításokkal, ezek csak jól hangzanak, de elég sok feltételnek kell megfelelni ahhoz hogy ezeket be is tudd váltani.
Fix törlesztő: Én ép ajánlom, hiszen így nem kell havonta azon izgulnod hogy melyik hónapban mennyit fizetsz, és pont esetleg az árfolyam emelkedése miatt nem tudod befizetni a megemelkedett törlesztőt. Így minden hónapban ugyanannyit csengetsz. Ráadásul ha úgy veszed fel a hitelt hogy az árfolyam magas, így a végelszámolásnál mínuszba is mehetsz nem pedig pluszba..
Ha mégiscsak fizetned kell, akkor max kitolódik 1-2 hónappal a hitel, nem pedig havonta kell pluszokat bevállalnod.
Ha hitelt veszel fel akkor úgyis a bank jár jól sajna..
Feltételek: 25 év alatt kezes kell, afelett nem. Ne legyél bar és fekete listás és bejelentett munkahelyed legyen. Más feltételne nem kell megfelelni..
Köszönöm a tanácsokat de a suli melletti meló nekem gázos. Érettségi előtt ezt nem merem bevállalni... Először legyen meg az érettségi azt utána mehetek dolgozni nyáron és már egy érettségivel...