Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja hát a K6-7-en a hidrotőkék néha zenélnek.
Szia ddt500!
Ez így van! Ott kell lenni, és figyelni
Ráadásul ezek a motorok ezernyi apró alkatrészből állnak, amit az olaj ken, és ha szar az olaj, akkor előbb utóbb csúnya dolgok indulnak be a blokk belsejében, ami először hang formájában, majd később realizálva jelentkeznek! Amúgy nekem a K7 ben 30.000 -nél a kupplung elkezdett fütyülni, majd bekapcsolódott az olajpumpa lánc 36.000 -nél a vezérműlánccal kánonban elképesztő hangjuk volt (hidegen) ez tartott 42.000 -ig. Majd mintha elvágták volna, hidegen is olyan hangja van, mint a svájci órának (a négyhengeresnek ) Az olaj még mindíg fos ActEVO 10W40. Úgyhogy a hang sem mindíg irányadó, de nem elhanyagolandó!Szerintem! Versenygiliszta!
Nem, csak találj olyan lelkiismeretes, szakmájának élő szervizest, mint az enyém!
A gyári lánc az szar ezeken a motorokon, a mostani ami rajta van az enyémen csak fújva van, tisztítva nem, most van benne 25.000 km és simán fut, mint az álom , a gyári ugyanezen körülmények között 24.000 -et bírt ki nem egyformán nyúlt, így már nem lehetett beállítani, mert forgatva a kereket az egyik pillanatban jó volt a másikban pedig feszült mint állat (a lánckerekek szépek voltak, de komlplett csere kell, ha újat teszel fel) Asszem a gyári lánc RK a mostani DID ez már most többet bírt, és még olyan mint az új a szemek is szépen futnak, nem hullámos mint az előző volt 24.000 -nél. , ,
Autós szakszervízekben tök normális(sajnos) dolog, hogy leengednek 1l olajat 1-et betöltenek oszt gó. (Ezt mind olajcsere címén). De a Totalcaron volt olyan 150 000km-es talán Ford amiből szó szerint iszap jött ki a nem szakszervízes olacserénél, mert mint kiderült az előtte lévő féltucat márkaszervízes javítás során egyszer sem cseréltek olajat. Persze a számlán azért szerepelt. Ott kell lenni az a lényeg. Ahol nem engedik, hogy nézd mit csinálnak azt biza kerülni kell. Ilyen országban élünk.
Szia Szobacica!

Ezzel azt akarod mondani, hogy vigyem továbbra is szakszervizbe?


Amúgy, most, hogy le lett pucolva szépen a láncom, nagyon jól megy a gép. Mintha jobb lenne a teljesítménye. Zoli a szívéhez kapott, mikor mondtam neki, hogy 6000Km óta nem pucoltam láncot. (Ez úgy kb pont ennyivel meg is rövidítette a láncom élettartamát. )
Szia KolbÁSZ(ka)!
Anyaghiba, és rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás!
Figyejjé! HA szétkapják a géped mondjuk 12.000 -nél nézd meg a fesszabályzó kábeleit nem e olvadoznak, nekem már egyszer cserélni kellett a stekkert (összeégett) 42.000 -nél, most át kellett szigetelni mégegyszer, mert a cserélt is olvad (48.000 -es szervíz) szerelő kimérte : generátor okés, a rendszer 14.6 Volt működés közben, ami nem extrém, de a fesszabályzó gariba ki lesz cserélve, mert eléggé tűzveszélyes a dolog! Nekem a K7 -nél ez jött ki mint hiba, de a gép kifogástalanul működik, eddig semmi gondom nem volt vele ,
szia!
Nem alszom!
Csákány!
Vagy szándékos, ami a leggecibb dolog. Autóknál ez sajna fokozotabban gyakoribb (olajcsere 40.000 km -enként) pfff....
Használt jármű vásárlásánál elképesztő módon észnél kell lenni, mert hihetetlen dolgokat lehet megvenni!
Én most jöttem meg Gárdonyból. Olyan tiszta lett a láncom mint állat. Blackmoto-ék fényesre csiholták. Ezúton is köszönet Zolinak!
Megnéztem... Motul 10W 40 (5100) lett a motoromba rakva. Szerintem nem viszem szakszervizbe. Van egy jobb szerviz. 10W 50-es olajat, ráadásul olcsóbban mint a szakszervizben. Szűrő is olcsóbb. Annyi, hogy az épületre nem Suzuki logó van felvésve...

Szerintetek? Évente elnyomok 12 000Km-t minimum. Csak anyaghibára van garancia. Első 6000Km-en túlvagyok.
6000 km
Olaj+olajszűrő csere milyen időközönként kell?
nah így má étem és 1-et is értek. Sokan sajnálják a karbantartásra a pénzt aztán meg sírnak mint a fürdős kurvák ha valami tönkre megy...
Óóó azt hiszem nekem kellene egy Jardine!
Még megvan? Jozsó,f...nak adod el.. Hüle vagy!
Én meg most értem haza melóból...
Ne aludj már!
Figyellek vazze.
Na mi van puhapöcsök? Mindenki alszik? Kidöglöttetek? Biztos sok volt a motorkázás! vagy nem?
Renyhe banda... Nna mindegy! jóéjszakát akkor mindenkinek! ,
Szia!
Csak a Jóisten tudja!
Remélem magadra vetted , csak vicc volt!
Mire gondoltam? pl 5-6000 km -ert kibíró kupplung, mert azt kell használni fék helyett. Baszunk olajat cserélni (utántöltünk, mert úgyis elfogy hamar ), gyertyával elmegyünk még 10.000 -et mert nincs rá pénz, ugyanígy levegőszűrő, fékbetétekkel. Halálra kopott betétek, szétkúrt tárcsák, fékdugattyúk.Hidegen tiltásig forgatott motorok.....szerintem ez a motorok igazi halála, nem az esetenként megjelenő problémák. Van ami vadi új és szar, van ami 20 éves és hibátlan jaa..., hogy lélek, odafigyelés, pénz is kell ezekhez a szerkezetekhez?Pffff....... A kis lelkes csóri meg miután megvette a titkolt szarokkal felspécizett motorkát pénteken örül, mint majom a farkának, hétfőn meg sírásra görbült szájjal ecseteli a szervízesnek, hogy nem tudja mi az ami kikönyökölt a blokk oldalán, de azóta nem megy. , ,
Szép Estét Mindenkinek!
Valaki esetleg tud róla valamit, hogy K6, K7 gixereknél a tükröket lehet-e javítani?
Konkrétan nekem a jobb oldali tükröm alig szorul már, ki van mint a....az előző tulaj biztos elvitt vele egy autós tükröt.
Szóval 70-80 km/h-nál már behajlik, mert lögyög, nem szorul....
Valaki esetleg javított már ilyet? Vagy kuka és vehetek újat?
Köszi.
Good Night Everyone.
Egy 50-es?
Hát egy kicsit kapot sajna megáltak elötem kocsival és hát bele csuszot a moci a kocsi hátuljába és most akarok megszerezni ezt azt.
Ha valakinek kell gyári K4-K5 index, nekem van egy garnitúra eladó.
Csak nem eldobtad a vasat?