Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyér?
Hay k6-os gixerre jardin gp1 eladó 1 éves dobozába karcmentes,
bontóba
Szerintem sehol.Keress bontottat.Sugo motors lesz a nyerő.
Helló érdeklödni szeretnék hogy suzuki gsxr1000 k7 hez vagy lehet 600-as is az most mindegy hogy lehet e kapni új utángyártot alkatrészeket ami olcsob a gyárinál pl : elsö lámpa, km óra , felni stb? és ha igen akor ezeket hol kelll intéznem?

elöre is köszönöm
Amugy tényleg a K6os nak melyekazok a bizonyos a tipushibái állitolag tudja e vki?
Ha sikerülne és összejön a pénz (értsd sikerül eladni) meg a plussz... akkor 750...
Hogyhogy eladod ?
Jah egyébként az enyém is eladó
Vagy az extrák külön (karbon vázvédő és Yoshi TRC rendszer...)
Ezeket nem raktam még fel a mocira...
Köszi szépen
Szia,

Az enyém k4-es és 25 környékén volt ellenőrizve a szelephézag de minden gyári értéken volt szóval nem kellett állítani. Tudtommal a másodlagos pillangószelep szervómotorja szokott beszarni de az meg javítható, nagyjából ennyi ami típushibaként említhető, a többi meg a szokásos cserés dolog (lánc, olaj, gyertyák stb.)...
ez az egyetlen hibája, a kis 600as meg a régi 1000es kapott a patronos megoldásból, más mocikon valszeg jobban műszik :-)
mikor az 1000es gixxerre fájt a fogam én is végigkérdeztem mindenkit, a legnagyobb hibája az volt a mocinak, hogy 5osben már vitte a 299-et :-)

Végre valaki aki megértett
Ilyenekre gondoltam igen.... Na de pont a nagy "H" ami kicsit ronda, de soha nincsen vele gondja ?

"H"-téma lezárva, nem offolok jobban

Vasárnap megnézem akkor ezt a Citromot
ha egyatalan tudja, mi az a lancfeszito, es mi a kulombseg a regi meg az uj technika kozott :-)
a rugos jobb volt ...
cbr-nel a láncfeszítő már 17ezernél megadja magát, és igen, ez a tipikus típushiba .... csere, 25rongy. de ez honda. gondolom ilyen jellegu tipushibakra vagy kivancsi gixxernel is ....
Smith ügynök, kolléga példaként hozte fel a láncfeszítőt..Péntek van már nálad is
Hogy jön ide a CBR600F láncfeszítője? Szűzmária repedt sarkára mondom: nem értem!
ááá minden féle baja lehet ennek a motornak ....
ezért szerintem gyorsan adj tul rajta mert megjárod .....
és inkább cseréld el gyorsan velem hamar hamar hamar .
Jó, akkor nincs olyan, hogy a k4-esek 99%-nál ezt+ezt ki kell cserélni 25ezernél.....

Olyanra gondoltam mint pl: CBR600F láncfeszítő megadja magát(ezt olvastam sok hozzászólásban).

Bocsi ha hülyeséget kérdeztem.
Ahoj,
eztet részletezhetnéd.
Csá Szabi46!
A legáltalánosabban előforduló hiba, ha valaki olyan ül ilyen motorra, aki nem ért hozzá! Ezt nevezhetjük akár típushibának is! Mindíg az adott típusra vonatkozóan!
Injektor hiba ?
Ez jó lesz. Ha kész dobj fel képeket pls.
mivel nem tetszik Neked, így mindenki örülhet hogy olyanhoz kerül akinek tetszik
köszi