Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Krisz, csörgettelek fél hét körül, hívlak még picit később a púp miatt.
ja látom már valaki belinkelte előttem
5w 60 is tuti hogy van most vettem ilyet
link
Na további jó fórumozást!Lépek gurulni kicsit
mindenki abban hisz ami neki bevált!ha te igy akko igy szived joga...
Én meg meg vagyok elégedve velük, a szervizben hárman melóznak, saját vállalkozás, ha szimpla olajcsere lenne akkor én is megoldanám. De így inkább rájuk bízom.
Szervíztapasztalat: Motor sv1000s / 4 évig szakszervíz többszázezres szervízköltséggel ( nem merem leírni hogy hány számjegy ). Garancia lejárta után elvittem egy privát szerelőhöz ahol kiderült hogy a kiszámlázott dolgoknak a töredékét sem csinálták meg...
hát nem osztom a véleményed!semmi jó tapasztalatom nincs a szervizekkel kapcsolatban!Egy szerelő van akihez viszem a motort ha valami olyan gond van amit itthon nem tudok megoldani de ő már nagyon régen a barátom és főállásban ezzel foglalkozik!kb 25 éve motort szerel!Ha esetleg gondolod megadom a számát ő garantáltan nem húz le és biztos lehetsz a munkájában!Persze nem erőszak csak segíteni próbálok..
Én is szervizben dolgozok, csak éppen autósban, mégse itt csináltatom. A szervizesek legalább kipróbálják és esetleg olyat is észrevesznek amit én nem, mivel csak a sajátomat használom, az a 20-30 e Ft munkadíj meg annyit megér, hogy biztonságban motorozzak. Ha valami ne adj isten történik a motorral, akkor van számla a szervizről, nem kell bizonygatnom dolgokat, a haver olyankor meg szépen el szokott tűnni. Egyébként 4 szelep volt határérték felett, muszály cserélni a korongot.
Egyet kell értsek ddt-vel nem bonyolult lecserélni az olajat se a gyertyákat!Én 20ért kicserélem neked de jelenleg 10ért is mert koplalás van
Hoppá! Mindíg sejtettem hogy nem stimmel valami.
Nem. A 6 nulla a millió. 1 00 000 Ft már 6 számjegy.
A 47 000km-es K4 750-en nem kellett még szelephézagot állítani. Azt először meg kell mérni mennyire van elmászva. A munkaóra hamar megszalad ha nem figyelsz. Amúgy meg ne vidd szakszervízbe ilyen csip csup ügyekkel. A munkadíj többe lesz mint az alkatrész. Lánc, olaj, gyertya, fékfolyadék cseréhez nem kell szakszervíz elég egy haver aki csinálja a saját mociján. Ezek önmagukban 20 000Ft munkadíjat képviselnek.
Nálam a motul vált be, nem próbálkozok mással.
Sziasztok!
Tényleg nem rossz ez a színkódos oldal!

Loki; Hozzánéztem a színt a púphoz és ami rajta van a 4067-es kódú kéknek felel meg!(remélem ez segitség)
Ja ha esetleg gumid volna eladó azt beszámolnék szivessen még rá is dobnék mert épp gumizás előtt vagyok

Csáó!
Krissz
Az tuti, hogy érdekel majd a tapasztalatod!
eddig én max 5 számjegyet számoltam össze. A 6 számjegy már milliós összeg. Oszt lehet hogy nem tudom jól.
70 alatt meg kell hogy álljon! fékolaj 3rugó kb.
láncszett: 32 000 Ft
Motul olaj: 12 000 Ft
4 gyertya: 7 200 Ft
olajszűrő: 1 800 Ft
fékolaj: x Ft
kell még hozzá négy korong 1500-2000 Ft/db, mivel szelephézagot kell állítani.
ja és a műszaki vizsga kb 10 000 Ft.
Na meg a munkadíj.
Így hamar röpködnek a 10-esek
Lesz ott valami fejlesztés is sztem.
Mi a fasz kerül annyiba? Átbasznak vazze!
Az. Meg R4 amikor még nem volt Power.
Sziasztok!

Ma elvittem a vasat szervizbe(4éves), asszem 6 számjegyű lesz a végösszeg, de mostanában remélem nem kell ráköltenem. Bár miniindexet, fekete plexit meg K&N szűrőt kéne még bele raknom.
Tiszta ráfizetés ez a motorozás....
Power1?
akciós cucc. 4000-ért meg simán lehet jó olajat venni és szerintem az se vitatéma hogy az előállítási költég a nagyon akciós ár töredéke. Azt se felejtsük el hogy a MOL most próbál a piacra belépni ( motorolaj piac ) valszinűleg ezért ilyen olcsó. Persze ez nem jelenti azt hogy nem egy rakás sz@r, de annyit biztos bír mint a castrol nyál.