Én meg meg vagyok elégedve velük, a szervizben hárman melóznak, saját vállalkozás, ha szimpla olajcsere lenne akkor én is megoldanám. De így inkább rájuk bízom.
Szervíztapasztalat: Motor sv1000s / 4 évig szakszervíz többszázezres szervízköltséggel ( nem merem leírni hogy hány számjegy ). Garancia lejárta után elvittem egy privát szerelőhöz ahol kiderült hogy a kiszámlázott dolgoknak a töredékét sem csinálták meg...
hát nem osztom a véleményed!semmi jó tapasztalatom nincs a szervizekkel kapcsolatban!Egy szerelő van akihez viszem a motort ha valami olyan gond van amit itthon nem tudok megoldani de ő már nagyon régen a barátom és főállásban ezzel foglalkozik!kb 25 éve motort szerel!Ha esetleg gondolod megadom a számát ő garantáltan nem húz le és biztos lehetsz a munkájában!Persze nem erőszak csak segíteni próbálok..
Én is szervizben dolgozok, csak éppen autósban, mégse itt csináltatom. A szervizesek legalább kipróbálják és esetleg olyat is észrevesznek amit én nem, mivel csak a sajátomat használom, az a 20-30 e Ft munkadíj meg annyit megér, hogy biztonságban motorozzak. Ha valami ne adj isten történik a motorral, akkor van számla a szervizről, nem kell bizonygatnom dolgokat, a haver olyankor meg szépen el szokott tűnni. Egyébként 4 szelep volt határérték felett, muszály cserélni a korongot.
A 47 000km-es K4 750-en nem kellett még szelephézagot állítani. Azt először meg kell mérni mennyire van elmászva. A munkaóra hamar megszalad ha nem figyelsz. Amúgy meg ne vidd szakszervízbe ilyen csip csup ügyekkel. A munkadíj többe lesz mint az alkatrész. Lánc, olaj, gyertya, fékfolyadék cseréhez nem kell szakszervíz elég egy haver aki csinálja a saját mociján. Ezek önmagukban 20 000Ft munkadíjat képviselnek.
Sziasztok!
Tényleg nem rossz ez a színkódos oldal!
Loki; Hozzánéztem a színt a púphoz és ami rajta van a 4067-es kódú kéknek felel meg!(remélem ez segitség)
Ja ha esetleg gumid volna eladó azt beszámolnék szivessen még rá is dobnék mert épp gumizás előtt vagyok
láncszett: 32 000 Ft
Motul olaj: 12 000 Ft
4 gyertya: 7 200 Ft
olajszűrő: 1 800 Ft
fékolaj: x Ft
kell még hozzá négy korong 1500-2000 Ft/db, mivel szelephézagot kell állítani.
ja és a műszaki vizsga kb 10 000 Ft.
Na meg a munkadíj.
Így hamar röpködnek a 10-esek
Ma elvittem a vasat szervizbe(4éves), asszem 6 számjegyű lesz a végösszeg, de mostanában remélem nem kell ráköltenem. Bár miniindexet, fekete plexit meg K&N szűrőt kéne még bele raknom.
Tiszta ráfizetés ez a motorozás....
akciós cucc. 4000-ért meg simán lehet jó olajat venni és szerintem az se vitatéma hogy az előállítási költég a nagyon akciós ár töredéke. Azt se felejtsük el hogy a MOL most próbál a piacra belépni ( motorolaj piac ) valszinűleg ezért ilyen olcsó. Persze ez nem jelenti azt hogy nem egy rakás sz@r, de annyit biztos bír mint a castrol nyál.
link
Tényleg nem rossz ez a színkódos oldal!
Loki; Hozzánéztem a színt a púphoz és ami rajta van a 4067-es kódú kéknek felel meg!(remélem ez segitség)
Ja ha esetleg gumid volna eladó azt beszámolnék szivessen még rá is dobnék mert épp gumizás előtt vagyok
Csáó!
Krissz
Motul olaj: 12 000 Ft
4 gyertya: 7 200 Ft
olajszűrő: 1 800 Ft
fékolaj: x Ft
kell még hozzá négy korong 1500-2000 Ft/db, mivel szelephézagot kell állítani.
ja és a műszaki vizsga kb 10 000 Ft.
Na meg a munkadíj.
Így hamar röpködnek a 10-esek
Ma elvittem a vasat szervizbe(4éves), asszem 6 számjegyű lesz a végösszeg, de mostanában remélem nem kell ráköltenem. Bár miniindexet, fekete plexit meg K&N szűrőt kéne még bele raknom.
Tiszta ráfizetés ez a motorozás....