Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

12.-ére nem tudok semmit..
Eh, kevés idő sok tennivaló. Nem tudod véletlenül, 12-én lesz valahol nyiltnap vagy valami?
.
Most ilyen, pályaidom majd akkor ugrik fel teljesen ha megjön a hátsó lámpám Ágótól és belevágtam a hátsó idomba...Ne meg még ott a festés is.
Ez valami archív felvétel?
meg itt
látom nehéz dolog dönteni jol gondold meg milyen motort is veszel de az az igazság hogy ha nincs pénzed vagy kedved rákölteni akkor suzut vegyél avval nincs gond és jo lehet kicsit az újabbak kényelmetlenek hátul lehet de tudod valamiért van az hogy 10 emberből 7 a Suzukira vált na meg az se mindegy hogy mikor ki mész az utakra és már jol tudsz motorozni az isteni érzés amikor gyalázod a pl ho.... és a többi kétkereköt... azokat se nézem le ne hogy félre ne értsd csak nem tudom nekem és sok ezer embernek a gsx r az álma és meg van az alapja miért is ennyi......
én pl . a hétvégén nézegetem egy 2005 ös cbr r et hát nem tudom azt meg kéne néznetek mert kb tíz centivel feljebb volt a hátsó lábtartó az enyémnél tudom dizájnos meg minden de köszönöm szépen avval valakit vinni pff az gáz
jo azt is tudom hogy mindenki mást mond általában de akkor is én csak kötöm az ebet a karóhoz a motor itt kezdődik
Az dupla para.
Én ha nem muszáj nem viszek magammal senkit, pont az ilyenek miatt nem.
2 személlyel 160-nál.
Nincs is annál jobb mint amikor kimegy alólad a hátulja.
Ki kel menni esőbe motorozni. Mikor 4-be 180-nál fél sec alatt szabályozott a gép úgy elkapart. Volt fosás.
Hogy megcsússzon kanyarba?! Kopott gumi (van is egy szettem megalkudhatunk )+ környezetvédelmi meg hasonló tiltások ki.... mert ha jól tudom 1-2ben nem engedi rá a teljes lóerőt a kerékre hiába csavargatod a gázt. Legalábbis egy 750-es tulaj ezt mondta nekem
Szia,
szerintem is nézz ki pályára. Ott rájön az ember hogy nem a gép a kevés.
hiper-mega-giga ÜLÉSPÚP AKCIÓ
Már többet nem írom be ígérem
Még idén látni fogjuk sztem a képeket az elhajított ezresről, de ne úgy legyen. Utcára még 600 at sem lehet kihasználni, nemhogy 1000-et. Az ezer majd jól kivágja a seggét kanyarba ne félj, nem is kell rá nagy gáz csak egy nem forró gumi és csumi...
Erre kíváncsi leszek.
ezért nézz ki vele pályára szerintem, gyere el egy mersz napra, mondjuk a 18-aira. Jó móka, 2 óra pályázás..Lehet menni rendesen. Utána majd eldöntöd kell-e neked 1000-es
csak közúton használom, pályán még nem voltam. most biztos mindenki mondani fogja, h akkor tuti nem nőtted még ki a motort meg stb... pályán még sokkal több lenne benne... ott van a videom ott meg lehet nézni, h megyek, nekem uncsi lett a 600-as kanyarban 2ben hirtelen teli gáz h csússzon már meg a hátulja nevetséges több erő kell
Voltál már pályán a gixxivel?
1000est akarok mindképpen mert nem szeretnék mégegyszer úgy járni mint a 600-al h pár hónap alatt kinővőm
Ilyen árak mellett húzós 1000-est venni. Bár már minden drága...
750-ben nem gonolkozol? a tökéletes kompromisszum...
Azt érzed hogy kb 8 ezer fölött nem megy a motor. De ha beindítod és hallod hogy forog a motorja nem nyöszörög meg döglődik akkor működik
vedd meg az én gixxeremet Szabi:D már megörülök az 1000-ért!:D
.... csak tudjam eladni a KTM-et