Jó nektek, hogy 600-ast vettetek, mert a 750-es csak jövő hónapban érkezik az országba és én olyat rendeltem.Addig is minden nap hallgathatom, hogy fél óránként húz el valaki mellettünk az autópályán :-(
Hornet!
Gondolom 2004-nél későbbi változat, mert csak ezeken van.
Az állítás: villany lekapcsol (gyújtás levesz magyarul, slusszkulcs OFF állásban), a műszerfalon nyomd meg és tartsd benyomva a váltóvillantó gombját a LED mellett. Miközben nyomva tartod, add rá a gyújtást és tartsd nyomva a gombot addig, amíg a ford.szám mérő be nem áll arra a fordulatra, ahol a legutóbb volt a villantás beállítása. Ekkor elengedheted a gombot. Ha újra megnyomod, minden egyes nyomásra 500 fordulatot ugrik feljebb, míg el nem éri a 15.500-at. Ha tovább nyomod, visszaugrik 7.000-re és indul újra 500-anként feljebb. Ha beállítottad oda, ahol akarod hogy villantson, tartsd lenyomva a gombot, amíg le nem megy 0-ra a ford. mérő és a műszerfalon meg nem jelenik egy kicsike villám jel karikában. Az azt jelenti, hogy be van kapcsolva a villantó.
Kicsit gáz szerintem, de ahányszor leveszed a gyújtást, mindig újra be kell kapcsolni így, ahogy az előbb leírtam.
Csak azért vigyázz magadra! A közút sokkal veszélyesebb, mint a pálya. És a vergődés szót inkább mondhatjuk a farmergatyában, pólóban motorozó, a fagyizó előtt, a csajoknak magamutogatás céljából vett zsír új, középen lekoptatott gumis emberkékre.
A vergődés szó tényleg durva volt. Nem vergődni hanem versenyezni. Arra meg nem tudok mit mondani hogy ők a lassuak vagy én a gyors. Csak viszonyítani lehet. Mert azért csak 4 éve van cross neki. Én életembe akkor a 2 napot ültem olyan motoron. Na de mindegy hagyjuk ezt a témát. Én azért veszek nagy motort mert kis szaros korom ota az az álmom 1 nagymotor + nagyon tetszik. Jah és imádok motorozni stb....
Ügyes vagy, ha jobbat mentél a KTM-mel, mint a haverjaid, de nem lehet, hogy inkább ők a lassúak és te csak hozzájuk képest voltál gyorsabb? A vergődés szóra inkább nem reagálok.
brain: egyszer nálam volt egy haver 450-es 4 ütemű 2004-es ktm-je. 2 napig motoroztam vele éjjel-nappal és utánna crosspályán jobb időt mentem vele mint a saját gazdája meg egy másik haverom aki 4 éve crossozik. Ezt csak azért mondom mert szerintem 1-2 hónap után már kezdi érezni megszokni az ember azt a motort. pl: 600-as. Ja és nem biztos hogy pl: én is egy 2.5 Milliós motorral fogok pályán vergődni. Neadj isten hogy összetörjem??!!!! És nem is 250 km/h-val akarok mindenhol menni! Tehát ezzel csak anyit akarok mondani hogy motorozni veszem a motort nem versenyezni. És közúton szerintem senki nem használ ki egy akkora gépet.(nem mindig)
Nekem is van ilyen ismerősöm, de kizárt, hogy egy kb 30 LE-s 125-ös után egy jócskán 100 LE fölötti gépet ki tudjon használni egy átlagos pilóta. Vagy csak azt hiszik magukról, hogy ki tudják, aztán az első nyíltnapon ámuldoznak, amikor egy Aprilia RS125 vagy Kawa ZXR400 megelőzi őket. És akkor még szerencséjük volt, hogy nem estek pofára. Félre ne érts, én nem sajnálom tőlük, tőletek, csak a véleményem mondom el.
Most találtam rátok, nekem gixer600 van k5-ös, és mennék ma motorozni. Nem jön még valaki?
Jó nektek, hogy 600-ast vettetek, mert a 750-es csak jövő hónapban érkezik az országba és én olyat rendeltem.Addig is minden nap hallgathatom, hogy fél óránként húz el valaki mellettünk az autópályán :-(
Gondolom 2004-nél későbbi változat, mert csak ezeken van.
Az állítás: villany lekapcsol (gyújtás levesz magyarul, slusszkulcs OFF állásban), a műszerfalon nyomd meg és tartsd benyomva a váltóvillantó gombját a LED mellett. Miközben nyomva tartod, add rá a gyújtást és tartsd nyomva a gombot addig, amíg a ford.szám mérő be nem áll arra a fordulatra, ahol a legutóbb volt a villantás beállítása. Ekkor elengedheted a gombot. Ha újra megnyomod, minden egyes nyomásra 500 fordulatot ugrik feljebb, míg el nem éri a 15.500-at. Ha tovább nyomod, visszaugrik 7.000-re és indul újra 500-anként feljebb. Ha beállítottad oda, ahol akarod hogy villantson, tartsd lenyomva a gombot, amíg le nem megy 0-ra a ford. mérő és a műszerfalon meg nem jelenik egy kicsike villám jel karikában. Az azt jelenti, hogy be van kapcsolva a villantó.
Kicsit gáz szerintem, de ahányszor leveszed a gyújtást, mindig újra be kell kapcsolni így, ahogy az előbb leírtam.
de van olyan ismerősön aki 125 után 1000-re ült
Faszán nézhetnek ki!!
Ja meg 124 LE