Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy komplett pumpa.
A 6-os amiről beszéltem tömítés.
Az 5-ös a szintjelző.
Ööö...egy komplett pumpa 20e és akkor is kell cserélni a tömítést.
Pomt ezért keresek pumpát mert a tömítés annyiba kerül mint ha pumpát megvenném....
uhhh... Azt hogy...? Így felrakott allapotban vagy vegyem le a tukrot? Hogy üssem a szegecset? Bocsi de kicsit para
Akkor csak a szintmérő lett trutyis.
Szétszed, kitakarít, megmér. Mondjuk egy új tömítés kell a pumpához, ami nem olcsó. 5-7000 Ft
Ha nem jó a szintmérő, nekem van külön.
Töltöttem a tankba injector tisztítót és azóta azt jelzi hogy üres a tank pedig tele van
Szia,
Mi a baj vele?
Szia,
Meg kell ütni benne a szegecset.
Pont azt írtad amit akartam.
Amúgy még a lánc szakaszos nyúlása is tud vibrálást okozni, de az is más érzés, meg azt a lábtartón érezni.
Szia,
Igen, a kormánysúly sokat számít. Pont most teszteltem egy K4 600-at, és mondtam a tulajnak, h kezdjen vele valamit, mert baromira vibrál.
Persze valami utángyártott gagyi alu kormányvégsúly van rajta.
Nekem is nagyobb van felrakva amúgy. Amikor bejöttek a K7-8 GSXR-ek, sokan a Busának a kormánysúlyát rakták rá, mert annyira vibrált.
Egy helyi motorszerelőhöz vittem 2 db-t. Egy kúpos szerszám és jóképű kalapács segítségével összeütötte. 2500 ft/db-ért. Mindkettő jó lett. Azért vigyázz mert könnyen repedhet.
szia... és hogy tudnám esetleg javítani... :( bocsi de ötletem nincs egyáltalán hogy fogjak hozzá
Hali. Ami ott bent van az egy szegecs és javítható.
Sziasztok K2 600 hoz keresnék benzinpumpát! :(
Sziasztok. K7 600-nál, a jobb tükröm lötyög... vagyis amikor kivan hajtva akkor lötyög 3-4 milit... pályán elég zavaró, rázza a szél... lehet javítani? Levettem a tükröt de semmit nem láttam... kipattintottam azt a műanyag kupakot is a végén de ott sincs semmi... :(
A rosszul centrírozott keréktől jövő rázás más. Ami a blokkból jön sokkal nagyobb frekvenciájú vibráció. És nem sebesség függő, hanem fordulatszám függő. Egyébként az is lehet nem egyformán vagyunk érzékenyek erre. Igazából nekem csak is akkor tűnt ez az egész fel, amikor még a 600ason egy túrán elhagytam az egyik kormánysúlyt, és autópályán lezsibbadt a kezem fél óra alatt.

750es is hasonló mint a 600 volt, de nem foglalkozom vele. Rajta van a jó nehéz kormánysúly és így nincs vele gond.
U.I.:precízen,normálisan legyen kiegyensúlyozva!!!!!!!!!!
A Kawám is csinálta kiegyensúlyoztattam az első kereket s tökéletes lett.
Tényleg fura, mert nekem annyira finoman fut a gép, sose volt gondom semmiféle vibrációval. Na majd kiveszem a kormányvégsúlyt és ránézek, hogy úgy milyen a szekér.

Ne dob ki add nekem :D
Két ilyen motorom volt, mind kettőnél érezhető nagy frekvenciájú vibráció ment át a kormányra. Jó kormánysúly (gyári jó) ezt teljesen megszűnteti. De az is lehet neked van igazad, és csak én fogtam ki szarokat :D Próbáld ki szedd le a kormánysúlyt, és ha semmit nem érzel a kormányon mondjuk 150nél, akkor valóban nálam van a hiba és én vagyok a hülye :)

Kukába nem dobom, amíg műküdik :)
Neharagudj, te miről beszélsz? :) milyen vibráció? Dobjátok ki a kukába ha vibrál a gép.


SEMMIFÉLE vibráció nem megengedett egy ilyen motornál. Érdekes az enyém se 50 nél se 150 se 250 nél semmit nem vibrál. Semmilyen fordulatszám tartományban semmiféle vibráció nem jelentkezik se a kormányon se az ülésen, sehol. Nézzétek át ott valami bibi lesz. Az enyém olyan szépen fut ahogy kell.
Valóban ezen a modellen sok vibráció átjön a blokkból. Ez leginkább a kormányon érezhető. Masszív, nehéz kormánysúly kell rá, máskülönben zsibbadás a vége.
Sziasztok!

K5 600asom 150es ora szerinti tempónál - kb 8000es fordulaton mar erőteljesen vibrál. Kormány es láb tartó. Magasabb tartományban egyre erősebb.
Van ötlet arra h mi okozhatja ezt? Vagy ez teljesen normális?
Csak mert egy kicsivel hosszabb ut során többször lezsibbad a kezem.
Kormányvégsúly vagy valami?


Koszi a segitseget
Sziasztok
K5 ös gixerhez keresnék ilyen bal oldalidomot:
Köszi