Nincs is an(n)ál jobb, hogy adjátok a tanácsokat, de még egyikőtöknek sem jutott eszébe kiiratni az FI hibakódot, ami egyértelműen megmondaná mi a baja....
Mindenki csak találgat meg mond okosakat.... Meg megmondja a tuti bármi infó nélkül...:)))
Ha emelőn van a motor hátulja és kézzel forgatjuk a kereket ad ilyen kopogó,kerepelő hangot?Vagy halkan simán forog a hátsó kerék?
Köszönöm válaszotok!
ja és amit olvastam valahol, hogy újraforrasztás és jó, na az sem oldotta meg...
és egy hülye kérdés, az normális ha a pillangószelepek szára ugye amire rácsatlakozik ez a vezérlő..na az teljesen 360 fokban forgatható?
Szerintem ő másra gondolt. A másodlagos pillangószelep meg az kipufogó exup teljesen más. Az a légszőrűház alatt lesz valahol. Ha az a hiba akkor csere gondolom én(az ismerősömnek 40e körül cserélték.) Az is lehet, hogy benzinpumpa.
A kipufogó pillangószeleptől (exup) elindul a motor, csak az Fi-t írja ki. Neked más gond lesz, inkább üzemanyag ellátásra gondolnék, bár ezt vki hozzáértőbb jobban meg tudja mondani.
Sziasztok
Van nekem egy gsxr 600 k5 ös Olyan kérdésem lenne hogy mikor ráadom a gyújtást nem hallatszik az a tipikus hang( nem tudom minek mondani...mint ha nyomast csinalna a bwnzinpumpa ) csak egy pillanatra és nem is indul a motor. F1 es hibakodot ir. Olvastam hogy talán a másodlagos szelepvezérlő rossz. Mit lehetne ezzel tenni?
Sziasztok! Sportdobot keresek Gsx-r 600 K5-re. Ha esetleg valakinek van eladó, kérem küldjön képeket és árat a mezosirichard@gmail.com e-mail címre. Előre is köszönöm!
Egy nap alatt lett ilyen a gumim, úgy hogy 1.5 hónapja van meg a 600as, és 3 évet kihagytam...Plusz, beszarva vezettem, mert csak 20C volt és a nap el-elbújt.
Nem rég vásároltam egy 00' srad 600-at. Ma megvolt az első szezonnyitó motorozás azonban az eddigi udvaron való indítás és gyönyörű alapjárat megszűnt. Az alapjárat teljesen eltűnt olyan 1-5 ezres fordulaton "használhatatlan" 8-tól felfelé húz rendesen a motor. Gyertyákat megnéztem rendben azonban veszett sok üzemanyagot kaphat szegény nem tudom hogy egy esetleges szinkron megoldja e ezt a problémát. Aztán ami még régóta foglalkoztatja a fantáziámat az hogy a karburátorokat összekötő vákum csövek ami a légszűrőbe csatlakozik normális e az hogy benzin van benne légmentesen? A válaszokat előre is köszönöm. Azt még elfelejtettem hogy a motor kb 2 évet állt, olajcsere és karbitakarítás már volt.
Nem oldja meg a szinkron.
Melyik csövekre gondolsz? De ha vákuum cső akkor biztos nem normális, h áll benne a benzin.
Mindenki csak találgat meg mond okosakat.... Meg megmondja a tuti bármi infó nélkül...:)))
Köszönöm válaszotok!
és egy hülye kérdés, az normális ha a pillangószelepek szára ugye amire rácsatlakozik ez a vezérlő..na az teljesen 360 fokban forgatható?
Szerintem.
Van nekem egy gsxr 600 k5 ös Olyan kérdésem lenne hogy mikor ráadom a gyújtást nem hallatszik az a tipikus hang( nem tudom minek mondani...mint ha nyomast csinalna a bwnzinpumpa ) csak egy pillanatra és nem is indul a motor. F1 es hibakodot ir. Olvastam hogy talán a másodlagos szelepvezérlő rossz. Mit lehetne ezzel tenni?
Ha van valakinek kerem megosztana?
Ha sok már rendelem is a kínait :-D
Kurvajó!! Mást nem tudok mondani.
Egy nap alatt lett ilyen a gumim, úgy hogy 1.5 hónapja van meg a 600as, és 3 évet kihagytam...Plusz, beszarva vezettem, mert csak 20C volt és a nap el-elbújt.
Egyszerűen döbbenet, hogy mit nyújt a pályázás.
Maga a pálya kicsi volt, olyan Kakucsszerű, 2.2km, csak kanyarok szinte: http://www.achnaspeedway.com/#!info/c9qb
Az ezresekkel szenvedtek, szerintem egy szupermotós levert volna bárkit.
Van itt több csalás is mint az óra
A motor majdnem minden alkatrésze eladó,CSAK TELÓN érdeklődjetek,posta esetleg szállítás ok! 30/259-05-47
Nem rég vásároltam egy 00' srad 600-at. Ma megvolt az első szezonnyitó motorozás azonban az eddigi udvaron való indítás és gyönyörű alapjárat megszűnt. Az alapjárat teljesen eltűnt olyan 1-5 ezres fordulaton "használhatatlan" 8-tól felfelé húz rendesen a motor. Gyertyákat megnéztem rendben azonban veszett sok üzemanyagot kaphat szegény nem tudom hogy egy esetleges szinkron megoldja e ezt a problémát. Aztán ami még régóta foglalkoztatja a fantáziámat az hogy a karburátorokat összekötő vákum csövek ami a légszűrőbe csatlakozik normális e az hogy benzin van benne légmentesen? A válaszokat előre is köszönöm. Azt még elfelejtettem hogy a motor kb 2 évet állt, olajcsere és karbitakarítás már volt.