K8-as gixerhez szeretnék bukógombát. Viszont ahogy utánanéztem van olyan ahol meg kell fúrni az idomot hogy fel lehessen csavarozni. Esetleg tudnátok segíteni, hogy ki milyet használ és hogy kellett e fúrni? Néztem ki lsl-t aminek van egy olcsóbb és egy drágább verziója is de nem tudom hogy fel lehet e rakni őket fúrás nélkül.
Üdv. mindenkinek!
Nekem k3-as GSX-R600-asom van és egy olyan problémám, hogy az előző tulaj a generátor felől jövő 3 kábelt szigetelő szalaggal "gányolta" rá a feszszabályzóra, nem vagyok benne biztos, jó a bekötés. Vki tudna segítséget adni a helyes sorrendhez?
Vettem egy új feszszabályzót, amin van csatlakozó, de az előzőn nincs ilyen. 3 sárga kábel van, amit nem tudok beazonosítani, a generátornál lent van csatlakozó... Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Ti hol szerzitek be a GSX-r alkatrészeket?Én konkrétan vezérműlánc feszítőt keresek!Bontottan ezt érdemes venni szerintetek?
Köszi a válaszokat!
Jól látod. Egyenlőre még biztonsági köröket mentem, mert még szoknom kell a vasat. Ha kiteszem szélre és lerakom lapra egy ívben kell elfordítani lapon úgy hogy előre tudni kell hol fog elfordulni. Ilyenkor könnyen meg lehet csípni a rázókő szélét és perec... A szögletesebb szűkebb íveken látom végig hol kellene elfordulni és korrigálni is van jobban lehetőség, ahogy látszik is hogy bele-bele kell itt-ott nyúlni az ív közben. Még össze kell csiszolódnom teljesen a gésámmal, hogy patent legyen a szexélmény!!!
Megnéztem, fasza nagyon Annyi észrevétel, hogy pár helyen így ránézésre szűken kezded a féktávot (első erős balos féktáv, hátsó egyenes utáni féktáv, sikán utáni féktáv), ez direkt van így, vagy csak megszokás? Nekem kicsit "bántotta" ez a szemem, aztán megnéztem pl a Chrobákos videót és ő is úgy csinálja ahogy mondom. Ne vedd okoskodásnak, mert én csak vágyom az ilyen köridőre, de ez szemet szúrt 1-2 trükköt viszont ellestem
Hi,
Holding down select and adjust buttons on the ODO screen on my bike changes from MPH to KM/H and the distance also changes to KM's but the temp remains on Celcius. .
Tehát elmész az odo-ra(össz km) és lenyomod a két gombot egyszerre és tartod. Aztán átvált...
K8-as gixerhez szeretnék bukógombát. Viszont ahogy utánanéztem van olyan ahol meg kell fúrni az idomot hogy fel lehessen csavarozni. Esetleg tudnátok segíteni, hogy ki milyet használ és hogy kellett e fúrni? Néztem ki lsl-t aminek van egy olcsóbb és egy drágább verziója is de nem tudom hogy fel lehet e rakni őket fúrás nélkül.