Hali.
K6 600as nál hol a francba lehet behúzni a rendszámtábla világításának a kábelét ? mert ahol elvileg van a furat ott egy fém elembe ütközik a csati és nem lehet behúzni .. vagy csak én vagyok ennyire béna.
előre is köszi a válaszokat
Vedd a hosszabbat és kivesznek neked belőle 2 szemet amikor felrakják.
Áttétel meg elől -1fog, hátul +1 fog. Így marad a hátsó kerék a helyén, nem kerül hátrébb, utcára sem lessz túl rövid az áttétel, de észrevehetően jobban fog lépni.
Sziasztok!
Láncszett csere előtt állok lassan (K6 600) A pontosság kedvé-ért :)
Gyári adatok:525ös 114csapos lánc.Első fogas kerék 16 Hátsó: 43 fogas.
Viszont se DID se JT-ben nem találok 114 csapos láncot. van 112 és 116os.
Melyiket érdemes venni ??
Válaszokat ha kérhetem privátba : stassgabi@hotmail.com
esetleg pár ötlet h milyen áttétet érdemes venni ? meg h kb mennyit csal ilyenkor KM-óra
Előre is köszönöm
Olyan problémám van, hogy páromnak vettünk egy 1988-as GSX R 400-as mocit. Kipróbáltunk, minden jó volt vele. Azonban melegen jelentkezik egy hiba. Le akar állni, és ez össze is szokott jönni neki. Majd melegen nem hajlandó elindulni. Az önindító teker, de semmi. Mikor a motor visszahüll, kb. 30 perc, akkor elindul. Ma kb. 8 km alatt elérte ezt az állapotot. Éppen haza tudtunk vele érni. Bár sokat döcögtünk a dugóban...
Az emberke, akitől vettük, csak bizományban volt nála. Egyébként robogó, meg egyhengeres gépek szervizelésével foglalkoznak. Feléjük is jeleztük ezt a problémát, és vállalták, hogy ingyen csinálnak egy szelephézag ellenőrzést, állítást, mert szerintük az a gond. A szerelő mondta, hogy úgy néz ki, hogy most jó, de egy karbiszinkron ráférne a gépre, csak nekik nincs sornégyhez műszerük.
Kérdésem az lenne, hogy mivel ezt most is csinálja a moci, valóban elég egy karbiszinkron, vagy esetleg más lesz a gond?
Kicsit olvasgattam, és hasonló tünetek másnál elmúltak egy puszta akksi cserétől is. Létezhet?
Sajnos anyagilag nem vagyunk túl eleresztve, így csak akkor vinnénk el a gépet egy szerelőhöz, ha nagyon muszáj.
Asszonykám eléggé el van keseredve, hogy vett egy gépet, amit csak nézegetni tud, mert így nem mer vele elindulni sehova.
Megköszönném, ha valaki tudna adni valami támpontot. Tudom, hogy így nehéz látatlanban, de hátha meg tudom nyugtatni, hogy nem akkora a baj......
Előre is köszönöm a segítséget!
Szívesen! Csak majd ha megkapod akkor nézd meg, hogy stimmel-e, mert nálam előfordult már, hogy nem az a levegőszűrő volt a dobozban, mint aminek lennie kellett volna.
Köszönöm! Közben kiderítettem pár dolgot, mert a gyári szám alatt 35,8X70X6-os szerepel pár helyen. Mivel valahol az illesztett méretet adja meg, valahol pedig a szimering méretét. Minden esetre a szimeringre 36X70X6 van írva gyárilag. Kicsit összezavart az, hogy különbözően adják meg a belső méretet. Viszont a gyári cikkszám szerinti rendelés jónak kell lennie, amit a Bárdi vissza is igazolt. Köszi még egyszer!
nos.......csak tanulság képpen,hogy tudjátok hova kell nyulni....K2 600,baszakodtam vele jó ideje,igaz a TPS-t be kellett lőni,de a javitás utáni jelenség az volt,hogy ha alapjáraton lecsontoltam a gázt,akkor ledadogott a motor,mint egy rajt elektronika.......finom gázadásra pedig ment csak teljes fordulaton darált pufogott,szinte mindent átnéztünk,minden jó,hibakód nem volt,.......és ma bele bujtunk rendesen,inyektorok le,illetve ki,van az elején egy kicsike szürő,mna az teljesen tele volt kosszal,féktisztitó,spuri, kopresszor........és lám a motorba előjött az erő,kipörög nem dadog........ha valakinek hasonló gondjai lennének,kezdje az inyektor tisztitással
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni, hogy honnan tudnék rendelni ilyen szimeringet: (privátban is jöhet) http://www.bike-parts-suz.com/...
A 31.-esről lenne szó. 36X70X6-os, nem épp szokványos méret.
Köszi előre is minden segítséget.
Hasonló tapasztalatom van nekem is,szerintem normális jelenség a nagyobb hanggal egyenes arányba nő a rezonancia szám is.Remélem nem tévedek,nem akarlak félrevezetni.
Sziasztok! Adott egy k4 600-as, gyári dobbal is van rezgése a motornak 8e környékén de mióta raktam rá egy sportdobot sokkal nagyobb már-már zavaró is. Kipufogó nem feszül, normális gumírozott felfogató bilincse van, a bilincs nem ér hozzá a hátsó lábtartó fém részéhez. Valami ötlet esetleg??
K6 600as nál hol a francba lehet behúzni a rendszámtábla világításának a kábelét ? mert ahol elvileg van a furat ott egy fém elembe ütközik a csati és nem lehet behúzni .. vagy csak én vagyok ennyire béna.
előre is köszi a válaszokat
gsxr k1-k3 ig első sarvedot plusz benzinpumpat relèvel ha valakinek van ne tartsa vissza!!
Koazonom szeles utat!!
+36701985992 számon vagyok elérhető.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Személyesen Tatabányán átvehető
Posta megoldható
Előre utalással: 1000 Ft
Utánvétellel: 2000 Ft
Protektoros nyári kesztyű kedvező áron
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Protektoros_nyari_kesztyu_kedvezo_aron_45210663.htm
KTM kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ktm_motoros_kesztyu_46379043.htm
Kawasaki kesztyű
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Kawasaki_motoros_kesztyu_43523836.htm
Váll táska: Kawasaki, Dainese!
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Kawasaki__Dainese_Valltaska__hattaska_47175575.htm
Combtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Dainese_motoros_Combtaska_47181147.htm
Övtáska:
Ducati övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Ducati_ovtaska_elado_46379078.htm
KTM övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_KTM_ovtaska_45650778.htm
Berik övtáska
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Uj_Berik_Motoros_Ovtaska_47175201.htm
Tankpad
Karbon harású
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Karbon_hatasu_tankpad_44950462.htm
Monster tankpad
http://jofogas.hu/komarom_esztergom/Monster_Tankpad_43519785.htm
Elérhetőség:
E-mail: macsoman@hotmail.com
Tel.: 06 70 7737 822
Áttétel meg elől -1fog, hátul +1 fog. Így marad a hátsó kerék a helyén, nem kerül hátrébb, utcára sem lessz túl rövid az áttétel, de észrevehetően jobban fog lépni.
Láncszett csere előtt állok lassan (K6 600) A pontosság kedvé-ért :)
Gyári adatok:525ös 114csapos lánc.Első fogas kerék 16 Hátsó: 43 fogas.
Viszont se DID se JT-ben nem találok 114 csapos láncot. van 112 és 116os.
Melyiket érdemes venni ??
Válaszokat ha kérhetem privátba : stassgabi@hotmail.com
esetleg pár ötlet h milyen áttétet érdemes venni ? meg h kb mennyit csal ilyenkor KM-óra
Előre is köszönöm
Olyan problémám van, hogy páromnak vettünk egy 1988-as GSX R 400-as mocit. Kipróbáltunk, minden jó volt vele. Azonban melegen jelentkezik egy hiba. Le akar állni, és ez össze is szokott jönni neki. Majd melegen nem hajlandó elindulni. Az önindító teker, de semmi. Mikor a motor visszahüll, kb. 30 perc, akkor elindul. Ma kb. 8 km alatt elérte ezt az állapotot. Éppen haza tudtunk vele érni. Bár sokat döcögtünk a dugóban...
Az emberke, akitől vettük, csak bizományban volt nála. Egyébként robogó, meg egyhengeres gépek szervizelésével foglalkoznak. Feléjük is jeleztük ezt a problémát, és vállalták, hogy ingyen csinálnak egy szelephézag ellenőrzést, állítást, mert szerintük az a gond. A szerelő mondta, hogy úgy néz ki, hogy most jó, de egy karbiszinkron ráférne a gépre, csak nekik nincs sornégyhez műszerük.
Kérdésem az lenne, hogy mivel ezt most is csinálja a moci, valóban elég egy karbiszinkron, vagy esetleg más lesz a gond?
Kicsit olvasgattam, és hasonló tünetek másnál elmúltak egy puszta akksi cserétől is. Létezhet?
Sajnos anyagilag nem vagyunk túl eleresztve, így csak akkor vinnénk el a gépet egy szerelőhöz, ha nagyon muszáj.
Asszonykám eléggé el van keseredve, hogy vett egy gépet, amit csak nézegetni tud, mert így nem mer vele elindulni sehova.
Megköszönném, ha valaki tudna adni valami támpontot. Tudom, hogy így nehéz látatlanban, de hátha meg tudom nyugtatni, hogy nem akkora a baj......
Előre is köszönöm a segítséget!
legalabb az az istentelen sarga varacskos ez a bizgere?
http://www.bike-parts-suz.com/...
A 31.-esről lenne szó. 36X70X6-os, nem épp szokványos méret.
Köszi előre is minden segítséget.
Vadiúj 0kms, 2015ös friss gyártású Bridgestone Bt016 pro gumik párban eladók.Ár 45 ezer fix.
http://www.kepesmotor.hu/sport...