Így van,egyik pillanatról a másikra nem indúlt be,csontra leszívta az akksit,szerencse hogy nem távol valahol.A másik mázli hogy van egy nagyon ügyes villamos szerelő barátom,aki rőgtőn kiszúrta hogy mi a baj,ugyanis valóban "megölheti"a generátort
TPS be lett lőve.......az az a motor amit annó basztattam és hivtalak.....sokszor,akkor nem pörgött ki.......most kipörög de hirtelen gázra blööööööööööööööáááááááááá van
álló helyben..hibakód nincs......jár a motor alapjáraton és ha hirtelen oda huzod neki csontra meg ful,aztán pár másodperc és felpörög
......olyan mint mikor a két ütemü beleful a sok benzinbe aztán csak elégeti
következő a helyzet Oszibá......adott egy K2 haccáz......kipörög meg is,de ha hirtelen alapjáraton le csontolod,meg fullad,pöffen vagy kettőt és utánna pörög ki..........szerinted mi a repedt ffasz van vele?
Szia! Ha annak is két gombos, mint a k6ban, akkor kiválasztod az órát és mindkét gombot egyszerre nyomod, amíg el nem kezd villogni az óra. Ha jól emlékszem, akkor a felsővel állítod, utána az alsóval lépsz tovább a percre, a felsővel megint állítod, aztán az alsóval okézod a végén.
Ha esetleg mégse úgy van, mint a k6on, akkor bocsi :)
......olyan mint mikor a két ütemü beleful a sok benzinbe aztán csak elégeti
álló helyben vagy terhelés alatt? Hibakód van? Kipufogó milyen? TPS-t meg az STVA-t is nézd meg...
Olyan mintha elmenne a gyújtás?
http://www.sportmotor.hu/biker...
Hogyha nem veszed észre időben, lehet megy utána a generátor is...
Ha esetleg mégse úgy van, mint a k6on, akkor bocsi :)