Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jajj kicsim....gyere itt kiöntheted a lelked....kit boncoltál fel?
Te kis dulifuli cicaszalonnám.....
Beszarás! Gondoltam egyet, rendes leszek és írok egy véleményt a boncterembe. Erre kb 6-8. mondatnál törölték a véleményezésem, és mikor vissza próbáltam menni akkor kiírták hogy ha regényt szeretnék írni akkor egyből lépjek is tovább . Azt hittem rosszul látok . Na de az biztos, hogy még egyszer biztos nem fogok nekilátni véleményt írni . Jó felhazsnáló barát ez a sportmotor!
jaja....gyári szerelések ilyenkor a vizes, faleveles utakon kimondottan vazelines hatást tudnak produkálni....szinte kívánja az ember a pofáraesést olyankor....meg kanyarban... , meg úgy általában mindíg....

Régi vicc kicsit másképp :

Zoli a csajnak : Akkor dugunk?
Csaj : Aham! csak szólok, hogy Tripperes vagyok!
Zoli : Én meg Triumphos, úgyhogy nem baj.....
003-as ugyhogy puha mint a hígf*s
De legalabb van annyi tartása hogy nem folyik szét 15 fokba...
A keményszar meg legalább kemény.
Csá éjszakás!

Csak puha szart tegyél fel előre...különben aszfaltpuszi pláne mostantól! ,
Izé....gs500 még akkor is lehet belőle a wartburgos Zolinak....az meg nem rossz asszongyák!
Szerintem téged szidott ez a kis hitvány pelyhespöcsű tiltásdroid, az én nevem nem látom sehol a kis foshab kommentjében.....
Azt is próbáltuk de sajnos nem segített. Egészen 2.5-től 1.6-ig,
A vége az lett hogy az első gumi lekerült róla, egy BT-003-as került előre és minden megszűnt.

Úgy néz ki ezt a gumitípust a Suzukim nem kedveli....
ok, megnézem, köszi
isten mencs hogy tiltasd még el repül 1 dugód és mehetsz a csopperes topikba a két hengerrel
patronos és mig át nem ugrik az ujabb racsni(borda,fog) adig zakatol illetve a rossz,nem belevaló,vagy már el használt olaj sem birja ki tolni a patront amugy szobacicára ne legyél mérgez át igy szeretjük
a vezérműláncot am nem magának feszíti?
Csak egy bazz?
Szinte mindaz.
Velem eggyütt.............pedig még nincs is ilyesmi motorom se.
Bár legewlább nincs tiltásgondom.
Kössz Motobogyó! Látom azért ebben a fórumban is akad egy beképzelt, öntelt faszari. De hát mit lehet tenni sok hülye ember van a világon ide is jutott egy Abból amit írtál látszik, hogy milyen motoros vagy. Én sose kívánnám a másiknak, hogy baszódjon el a motorja, így neked sem (szegény motor nem tehet róla, hogy ilyen egy aladár gazda jutott neki (jobb sorsot érdemelne )) de te nyugodtan felhúzhatod egy fára magad az jobban bírja. de azért köszi neked is legalább kacagtam rajta egyet
csak azért mert szeretlek
jaja....de a klozetrájder sem rossz...
Peti nézd meg hogy a fék tuskon nincs e olaj fojás,mert a levegősödés általában ugy keletkezik hogy nincs zárt a rendszer karmantyuzás legtöbször segit,ugyan ezt ellenőrizd a fék munkahengernél(pedál)
reméljük spájzmopedes
Gábor 2000-tól 2003-ig a 600-asoknak ilyen a tiltás hangaja nincs csattogás durrogás,1Xüen olyan mintha el fogyna mivel el is fogy a benya,ugyan is nem a gyujtást baszogatja a szabájzás mint a régebbieknél(karbutátoros) illetve a nagytesóknál vegyék k4 600-at vagy 2000 előtti 750-et mert azok szépen tiltanak a terhelésről vissza engedett gáz sok mindent csinálhat de főként a nyulott lánc hangja lehet,de akár lapka,szelep vagy rosszabb esetben csapágy
Guminyomás?
Szia mogyibogyi!
Remélhetőleg nem minden ilyen "bontott" motorhoz tartozik ekkora balfasz lovas.... ,
Szia!
Én örülnék a helyedben, hogy légféked van...nézd azokat a baszott nagy dömpereket az utakon....milyet tudnak lassulni már egy satufék esetén!
Szia!
Megmondom mi a baj.....te önmagadban véve alkalmatlan vagy egy ilyen szerkezet rendeltetésszerű használatára.....(még)
Húzzad a faszodat...annak szép csattogós hangja lesz, ha nem baszod el....
Komolyra fordítva a szót...engedd le belőle az olajat melegen, azt úgy próbáld jó sokáig, szerintem hamarabb meglesz a várt eredmény! ,
Üdv! K4 Gixer600-am van és Július óta 2szer levegősödött a hátsó fékem. Tudtok hozzá szolni valamit,hogy mi lehet az oka? Na nem mintha sokat használnám,de mégsem hagy nyugodni hogy mi lehet vele..