Azért ha lehet iktass be egy GS500-ER5 kategóriájú járgányt mielőtt 25 lóról váltasz 125 re.
Azzal a 8 évvel meg kitörölheted..............libakergető simson és aerox a falu körül nem készít fel a gsxr-re az hóttziher.
És az ötkilósok közt simán találsz olyat ami 25 Kw-os nameg elég jól tartják az árukat mire szabadulnál.
Nem sértődök meg. Számomra egyértelmű, hogy egy "vén rókának" ez a véleménye arról, amit akarok.
-tutis: persze, jobb egyből pucér picsával 600-asra ülni, mint 8év motorozás után ;) Azért elég fasza csávó lehetsz, már bocs a kifejezésért, ha csak így egy ismeretlenről egyből meg tudod mondani, hogy mekkora rutinja van.
Azt nem tudod megmondani, hogy mikor jutok egy pár millához?
teljesen jó ez az új korhatáros rendszer meg a robogók rendszámozása. Remélem letisztul így a motoros társadalom az utakon, képzett és gyakorlott motorosok lesznek az utakon és legális járművek..
Huha.............viszket a seggük................most szívtak mert felkavarták az iszapot a 24-éves korhatárral.
Mondjuk szerintem is jogosan emelték.
Meg az AK-val 2 év után mehet valaki rögtön külömbözetit is ha jól tippelek.
Így 8 évet kell várnia.
Mondjuk szerintem már nem igen lehet trükközni.
Ha jól halottam a vizsgán küldhetik teljesítménymérésre is a gépet.
És ha kiszedhető a folytás akkor vége a dalnak.
Az lehet.. De akinek nincs megfelelő jogsija nagymotorra az ne akarjon már kiszabadulni az utakra 600-as meg 1000-es motorral.. elhiszem hogy a robogók meg az rs125 vezetésében már penge, de egy 100 lóerő feletti motor már más kategória..Jól kezdené a nagymotoros pályafutását, rögtön a rendszert akarja kijátszani..Talán ezért is utálják néhányan a motorosokat, elég 1x az ilyennek balesetet okoznia..
Szerintem meg lehetsz vagy 18 éves és isten ments hogy a kezedbe kerüljön egy 600-as motor mert tuti meghalnál rajta, ha már ilyen hülyeségeken gondolkozol hogy hogy baszd át a rendszert.. Nem hiába viszik most fel a jogsi korhatárt, én kurvára örülök neki, a nagymotorok nem gyerekek kezébe valók..
Ez így tök fasza lenne, csak az a probléma, hogy az országba rohadt ritka az 1000-rs gixer Ak-s papírral.
Személy szerint ilyet még nem is láttam. Aki ilyet vesz, annak általában A-s jogsija van.
Amint meg már írtam, visszapapíroztatni nem lehet, így olyat nem tudok csinálni, hogy veszek egy A-s 1000-es gixert, lefolytatom és Ak-ra lepapíroztatom. Sajnos ez van. Ez csak akkor jöhet szóba, ha újat veszek, nem kérek rá papírt és csak a lefolytás után papíroztatom le vagy olyat ami még nem volt forgalomba...
Ezért az a legkönnyebb, ha találok egy már Ak-s 600-ast. R6-nál ez nagyon menő manapság, de gsxr-nél nem. sajnos
Ember...........ha így megy ez mit foglalkozol nyamvadt 600-al.Keress egy ezrest.
Gombnyomásra csak 30 ló fog benne legelészni......................de ha a rendőrbácsi nem figyel felpöckölöd hüvelykujjal és ott dübörög a 160 egynéhány másik ló.
A szabály azé van hogy könnyen meg lehessen kerülni nem?
Az Ak nem szűnik meg, csak már nem csinálhatsz olyan jogsit(január xy-tól, nem tudom pontosan), mert felváltja az A2.
Akinek Ak-s jogsija van nem fogják tőle elvenni és megsemmisíteni.
Oktató azt is mondta még, hogy A2-s jogsival vezethetsz Ak-s motort is, illetve A1 és AM-t is (AM=mostani M kategória).
Vagy te nem így tudod a változásokat?
Szintén így maradnak az Ak papíros motorok, amiket majd vezethetsz a jelenlegi Ak vagy A jogsival, majd ugye jövőre A2-vel és A-val.
Az már más téma.
R6-ból rengetek Ak-s van, de gixerből nagyon ritka.
Az egy dolog, hogy jövőre megszűnik az Ak, attól még akinek olyan papíros motorja van, nem fogják beolvasztani, hanem marad úgy,szintén a jogsi is.
Az A2 meg csak kedvezőbb lesz, mert felemelik 35Kw-ra. Mondjuk ez engem annyira nem érint, mert vissza nem lehet papíroztatni, új gépet meg nem veszek.
Azért is írtam azt, hogy Ak papíros gép érdekel.
A korlátozottra felesleges visszacsökkenteni, mert egyrészt a kategória megszűnik, másrészt a vizsgán megnézném azt a Gixxert, ami szinte kicsavarja magából a 125 lóerő helyett a körübelül 35-40 pacit.
Úgy értem, hogy leszabályoztatod Ak-ra és úgy vizsgáztatod le, utána meg kiveszed, vagy úgy oldod meg, hogy kapcsolható legyen.
Ismerősöm újonnan vett egy rs 125-t direkt 11Kw-ra lepapíroztatva, már a szalonba megkérdezték tőle, hogy már ők vegyek e ki belőle a folytásokat vagy még ráér.A szalonba kivették belőle természetesen, potom 0Ft-ért.
Nem nagyon izgat a kpm. Meg lehet oldani, hogy 25Kw-os legyen a gixer.Amúgy meg, ha beküld vizsgálatra és akkor mi van? Teljesítmény szabályozóról szerintem hallottatok már. Meg ez legyen a legkisebb problémám...
Huhh..............előbb találok csattogós lepkét mint 25 Kw-os papírral rendelkező hatkilós gixxert.
Arról nem beszélve hogy ha egy kicsit morcosabb a KPM-es simán elküld melegebb éghajlatra egy kamu forgalmival.
Tedd le az A-t utána lehet venni ilyet nem 25 Kw-osban.
Azzal a 8 évvel meg kitörölheted..............libakergető simson és aerox a falu körül nem készít fel a gsxr-re az hóttziher.
És az ötkilósok közt simán találsz olyat ami 25 Kw-os nameg elég jól tartják az árukat mire szabadulnál.
-tutis: persze, jobb egyből pucér picsával 600-asra ülni, mint 8év motorozás után ;) Azért elég fasza csávó lehetsz, már bocs a kifejezésért, ha csak így egy ismeretlenről egyből meg tudod mondani, hogy mekkora rutinja van.
Azt nem tudod megmondani, hogy mikor jutok egy pár millához?
Mondjuk szerintem is jogosan emelték.
Meg az AK-val 2 év után mehet valaki rögtön külömbözetit is ha jól tippelek.
Így 8 évet kell várnia.
Mondjuk szerintem már nem igen lehet trükközni.
Ha jól halottam a vizsgán küldhetik teljesítménymérésre is a gépet.
És ha kiszedhető a folytás akkor vége a dalnak.
Na majd jelentkezem.
Személy szerint ilyet még nem is láttam. Aki ilyet vesz, annak általában A-s jogsija van.
Amint meg már írtam, visszapapíroztatni nem lehet, így olyat nem tudok csinálni, hogy veszek egy A-s 1000-es gixert, lefolytatom és Ak-ra lepapíroztatom. Sajnos ez van. Ez csak akkor jöhet szóba, ha újat veszek, nem kérek rá papírt és csak a lefolytás után papíroztatom le vagy olyat ami még nem volt forgalomba...
Ezért az a legkönnyebb, ha találok egy már Ak-s 600-ast. R6-nál ez nagyon menő manapság, de gsxr-nél nem. sajnos
Gombnyomásra csak 30 ló fog benne legelészni......................de ha a rendőrbácsi nem figyel felpöckölöd hüvelykujjal és ott dübörög a 160 egynéhány másik ló.
A szabály azé van hogy könnyen meg lehessen kerülni nem?
Akinek Ak-s jogsija van nem fogják tőle elvenni és megsemmisíteni.
Oktató azt is mondta még, hogy A2-s jogsival vezethetsz Ak-s motort is, illetve A1 és AM-t is (AM=mostani M kategória).
Vagy te nem így tudod a változásokat?
Szintén így maradnak az Ak papíros motorok, amiket majd vezethetsz a jelenlegi Ak vagy A jogsival, majd ugye jövőre A2-vel és A-val.
R6-ból rengetek Ak-s van, de gixerből nagyon ritka.
Az egy dolog, hogy jövőre megszűnik az Ak, attól még akinek olyan papíros motorja van, nem fogják beolvasztani, hanem marad úgy,szintén a jogsi is.
Az A2 meg csak kedvezőbb lesz, mert felemelik 35Kw-ra. Mondjuk ez engem annyira nem érint, mert vissza nem lehet papíroztatni, új gépet meg nem veszek.
Azért is írtam azt, hogy Ak papíros gép érdekel.
Ismerősöm újonnan vett egy rs 125-t direkt 11Kw-ra lepapíroztatva, már a szalonba megkérdezték tőle, hogy már ők vegyek e ki belőle a folytásokat vagy még ráér.A szalonba kivették belőle természetesen, potom 0Ft-ért.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Arról nem beszélve hogy ha egy kicsit morcosabb a KPM-es simán elküld melegebb éghajlatra egy kamu forgalmival.
Tedd le az A-t utána lehet venni ilyet nem 25 Kw-osban.