Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A srácnak van RS125-öse.
Azért ha lehet iktass be egy GS500-ER5 kategóriájú járgányt mielőtt 25 lóról váltasz 125 re.
Azzal a 8 évvel meg kitörölheted..............libakergető simson és aerox a falu körül nem készít fel a gsxr-re az hóttziher.
És az ötkilósok közt simán találsz olyat ami 25 Kw-os nameg elég jól tartják az árukat mire szabadulnál.
Ha szabad megkérdeznem hány lóerős volt a legerősebb SAJÁT motorod?
Nem sértődök meg. Számomra egyértelmű, hogy egy "vén rókának" ez a véleménye arról, amit akarok.

-tutis: persze, jobb egyből pucér picsával 600-asra ülni, mint 8év motorozás után ;) Azért elég fasza csávó lehetsz, már bocs a kifejezésért, ha csak így egy ismeretlenről egyből meg tudod mondani, hogy mekkora rutinja van.
Azt nem tudod megmondani, hogy mikor jutok egy pár millához?
teljesen jó ez az új korhatáros rendszer meg a robogók rendszámozása. Remélem letisztul így a motoros társadalom az utakon, képzett és gyakorlott motorosok lesznek az utakon és legális járművek..
Huha.............viszket a seggük................most szívtak mert felkavarták az iszapot a 24-éves korhatárral.
Mondjuk szerintem is jogosan emelték.
Meg az AK-val 2 év után mehet valaki rögtön külömbözetit is ha jól tippelek.
Így 8 évet kell várnia.
Mondjuk szerintem már nem igen lehet trükközni.
Ha jól halottam a vizsgán küldhetik teljesítménymérésre is a gépet.
És ha kiszedhető a folytás akkor vége a dalnak.
rosszabb mint gondoltam. 16.éves a csávó. Ennek a tojáshéj még a seggén.. Robogózzon még egy kicsit, akkor talán megéri a nagykorúságot
Egyetértek................de hát be fog sértődni.
Az lehet.. De akinek nincs megfelelő jogsija nagymotorra az ne akarjon már kiszabadulni az utakra 600-as meg 1000-es motorral.. elhiszem hogy a robogók meg az rs125 vezetésében már penge, de egy 100 lóerő feletti motor már más kategória..Jól kezdené a nagymotoros pályafutását, rögtön a rendszert akarja kijátszani..Talán ezért is utálják néhányan a motorosokat, elég 1x az ilyennek balesetet okoznia..
Remélem már folytott gixxerrel................vagy R6-al..........azon a fórumon.
Persze.
Na majd jelentkezem.
Főnök............maga túl nyers.
Szerintem meg lehetsz vagy 18 éves és isten ments hogy a kezedbe kerüljön egy 600-as motor mert tuti meghalnál rajta, ha már ilyen hülyeségeken gondolkozol hogy hogy baszd át a rendszert.. Nem hiába viszik most fel a jogsi korhatárt, én kurvára örülök neki, a nagymotorok nem gyerekek kezébe valók..
Vegyé R6-ot.
Ez így tök fasza lenne, csak az a probléma, hogy az országba rohadt ritka az 1000-rs gixer Ak-s papírral.
Személy szerint ilyet még nem is láttam. Aki ilyet vesz, annak általában A-s jogsija van.
Amint meg már írtam, visszapapíroztatni nem lehet, így olyat nem tudok csinálni, hogy veszek egy A-s 1000-es gixert, lefolytatom és Ak-ra lepapíroztatom. Sajnos ez van. Ez csak akkor jöhet szóba, ha újat veszek, nem kérek rá papírt és csak a lefolytás után papíroztatom le vagy olyat ami még nem volt forgalomba...

Ezért az a legkönnyebb, ha találok egy már Ak-s 600-ast. R6-nál ez nagyon menő manapság, de gsxr-nél nem. sajnos
Ember...........ha így megy ez mit foglalkozol nyamvadt 600-al.Keress egy ezrest.
Gombnyomásra csak 30 ló fog benne legelészni......................de ha a rendőrbácsi nem figyel felpöckölöd hüvelykujjal és ott dübörög a 160 egynéhány másik ló.
A szabály azé van hogy könnyen meg lehessen kerülni nem?
Az Ak nem szűnik meg, csak már nem csinálhatsz olyan jogsit(január xy-tól, nem tudom pontosan), mert felváltja az A2.
Akinek Ak-s jogsija van nem fogják tőle elvenni és megsemmisíteni.
Oktató azt is mondta még, hogy A2-s jogsival vezethetsz Ak-s motort is, illetve A1 és AM-t is (AM=mostani M kategória).
Vagy te nem így tudod a változásokat?
Szintén így maradnak az Ak papíros motorok, amiket majd vezethetsz a jelenlegi Ak vagy A jogsival, majd ugye jövőre A2-vel és A-val.
Hol olvastad azt, hogy nem fogják beolvasztani az A korlátozottat az A2-be?
Az már más téma.
R6-ból rengetek Ak-s van, de gixerből nagyon ritka.
Az egy dolog, hogy jövőre megszűnik az Ak, attól még akinek olyan papíros motorja van, nem fogják beolvasztani, hanem marad úgy,szintén a jogsi is.
Az A2 meg csak kedvezőbb lesz, mert felemelik 35Kw-ra. Mondjuk ez engem annyira nem érint, mert vissza nem lehet papíroztatni, új gépet meg nem veszek.
Azért is írtam azt, hogy Ak papíros gép érdekel.
A korlátozottra felesleges visszacsökkenteni, mert egyrészt a kategória megszűnik, másrészt a vizsgán megnézném azt a Gixxert, ami szinte kicsavarja magából a 125 lóerő helyett a körübelül 35-40 pacit.
Úgy értem, hogy leszabályoztatod Ak-ra és úgy vizsgáztatod le, utána meg kiveszed, vagy úgy oldod meg, hogy kapcsolható legyen.
Ismerősöm újonnan vett egy rs 125-t direkt 11Kw-ra lepapíroztatva, már a szalonba megkérdezték tőle, hogy már ők vegyek e ki belőle a folytásokat vagy még ráér.A szalonba kivették belőle természetesen, potom 0Ft-ért.
Ha már egyszer egy motort forgalomba helyeztek, nem tudod csökkenteni a "jogsis szintjét".
Tessék itt egy példa, igaz hogy nem gixer, de nem is csattogós pillangó:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Nem nagyon izgat a kpm. Meg lehet oldani, hogy 25Kw-os legyen a gixer.Amúgy meg, ha beküld vizsgálatra és akkor mi van? Teljesítmény szabályozóról szerintem hallottatok már. Meg ez legyen a legkisebb problémám...
Huhh..............előbb találok csattogós lepkét mint 25 Kw-os papírral rendelkező hatkilós gixxert.
Arról nem beszélve hogy ha egy kicsit morcosabb a KPM-es simán elküld melegebb éghajlatra egy kamu forgalmival.
Tedd le az A-t utána lehet venni ilyet nem 25 Kw-osban.