Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes, pedig ebben a fórumban rákerestem a "feszítő"-re és ott voltak boncolgatások, h hidegen bizony a feszítő csörög. Meg a szelepnek, sztem nem csörgős hangja van, hanem csattogós. Bár már nem lepődnék meg semmin...
Bazz melegben hülyébb vagy.
Vettél már a műhelyedbe FINGÓSHŰTŐT? ,
Nagyon szívesen bármikor!
És végtelenül örülök rendkívül kifinomult, és információ dús hozzászólásommal segítettem átlépni a szellemi evolúciós megtorpanásod küszöbét!
Szóval kérdezz bátran, mindenre van válaszom!
Te BugyiBéci!
el kel keseritselek......a lánc nem csak hidegen csattog,sőt.........nem tágul annyit a melegtől szelep gondok lesznek azok lapkázni kell.......jobbik esetben
Üdv Mesterek. Nemrég vettem egy 98-as SRAD-ot, és tegnap elkezdte azt játszani, hogy hidegen csattog (gondolom a vez.lánc), de melegen már annyira nem hallani. Olvastam, h a feszítő nem pont az erőssége ennek a típusnak, viszont azt is, h lehet h csak átugrás előtti állapotba van a feszítő. Szerintetek, van értelme beledobálni a pénzt, vagy várjam meg hátha tényleg csak átkattan a feszítő?
Hát ti állatok vagytok!
WÁHHHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Te fasz e vagy e!
Légkondi WAZZE!
szobamotoros köszi a pozitív hozzászólást!
Lehet, hogy te felülsz és mész, nem érdekelnek a gombok, leszarod mi van a műszerfallal!
Engem viszont érdekel, ha már van akkor használni is lehessen, és tudjam is! :D
Majd ha meglesz a motor teszek fel róla pár képet!
Csók a család!
Béci
Szia!
Én azt ajánlom keress egy szakembert!
Szia!
Te nem korszakalkotó vagy, hanem egy kis faszreszelék, ha egy motorban a műszerfal gombjai érdekelnek, nem a menettulajdonságai...
Bazdmeg vegyél inkább nintendót, ne motort! Azon van annyi gomb mint zacskón a szőr! Azokat nyomkodhatod, mint süket a csengőt!
A motoron van gázkar, meg váltó, megy egy pici fék, azt ezeken kell variálni, hogy halaggyá!
Ne hozz szégyent a nevemre csuporka! ,
Én ugyan nem..............nekem 10e nél egy kék ledcsík kezd világítani.............de mivel utálom a kék színt inkább alatta elváltok.
nekem már az óra is fejtörést okozott de rájöttünk.......közösen
Sziasztok!

Teleszkóp olaj csere előtt állok, mit ajánlotok K8-ba?

Nézegetem a Motul Fork Oil Expert-et ( Link ) illetve a Fork Oil Factory Line-t ( Link ), melyiket ajánlanátok és milyen viszkozitásút?

Köszi!
Talán mert a nagyérdemű megy vele................nem gombozik.
Az korrekt! :D
Korszakalkotó vagyok! :D
el se hiszem, hogy sokunk csak most jön rá, hogy egy K5-ös motoron mi a genyát lehet buzizni a gombbal! :D
Köszönöm szépen a segítséget!
valamit nem tudok, máskor is ide jövök, hátha ti sem tudjátok! :D
hamarosan jelentkezem még! :D
hát papi azt hittem hogy nem tudnak még újjat mondani ezzel a motorral kapcsolatban
na ezért a jó hírért megyek megcsinálom az asszonyt örüljön ő is
Elkezded nyomni a gombot UTÁNA ráadod a gyújtást és nyomod amíg el nem kezd kilengeni a fordulatszámmérő mutatója. Ekkor be lehet állítani, hogy mekkora fordulatnál villogjon. Ha jól emlékszem.
Ja és alapból mindig ki van kapcsolva. Amíg nem látod a kis villámot a műszerfalon addig nem működik.
határozottan meglepetést okozott nálam is lámpavillogtató kapcsoló
Lámpavillogtatókapcsló. .........................megvilágosodtam.
már 20ezret raktam a gépbe 10hónap alatt de még egyszer sem nyúltam hozzá :D most kimentem megnéztem megnyomtam és felrobbant a gép
elkezdett vilogni a váltólámpa.. azt lehet vele állítani szerintem de nem piszkáltam úgyhogy leszarom úgyhogy szard le te is mert tök mind1
A Kereskedőtől nem kérdeztem, a használati útmutató még nincs nálam, és sajnos a motor sincs még!
A kereskedésben nyomogattam mindent mindenhova! :D
A 3 közül csak ez az 1 nem volt világos számomra!
Elég jó arány! :D
Hátha valaki majd tudja rá a választ!
Köszi azért!
Kereskedő mit mondott a titokzatos gombról?
Vagy a használati?
Üdv kolléga!
A képen lévő gombra lennék kíváncsi!
A kerekedésben mikor megnyomtam, akkor a váltófény villant egyet!
Mivel neked már Gixxered, ezért lécci írd meg! :D
Köszi szépen előre is!
Üdv.: Béci