Tied az csoda, ha beindul azzal a három hengerrel...nem is furcsa ha csak 10000 -ként kell hozzányúlni!
Amúgy a yamaha, vagy kawa az, aminél szintén 10.000 km a szervíz.....
De hát valahogy szét kell baszatni a tulajjal, hogy nézne már ki ha elmenne az idők végezetéig, mint a suzuki?
Szia!
Én is vettem múltkor olyan, de olyan olajat, hogy el sem tudom mondani milyen volt.... , még most is beleremeg a térdem....
Nem az olaj a gond, hanem a benzin! Azt viszont mostmár lassan akármilyen legyen, kemény megvenni.... ,
Úgy néz ki nemsokára 1 tank benzin lesz egy olajcsere szűrővel .....árban....
Szia Zabás!
Jaja... de a 6000 -et futott Castrol is jó, mert abból ki lett hajtva a koleszterin, és fasza sötérbarnás-feketés színt ad a panírnak.
Szerintem a szabványoknak felejenek meg az olajok, a többi úgyis csak szubjektív.
Van olyan nagytudású motoros ismerősöm, aki azt sem tudta mi az az olaj... a gsxr -be meg besültek a dugattyúk, viszont elment 8-9000 -et olajcsere nélkül.
Nem értette mi az a szervíz intervallum. Kocsija ugyanígy halt meg....
Én csak nagy üzletben vásárolok kedvezémnnyel majdnem fél áron(persze ez így nem teljesen igaz) de olcsobb mint bárhonnan máshonnan és számlás. Tehát badarság lenne számomra ismeretlen forrásból kockáztatni...
Nem anyagi, hanem tapasztalatodra voltam kíváncsi.
nekem is elküldhetnéd privátban a btibi10@freemail.hu-ra
Ilyen dologba csak személyesen megyek bele mert könnyen mások lelkivilágába lehet beletaposni nem beszélve, hogy az évek alatt már meguntam a parttalan vitákat......mindenki ott és attól vesz olyan olajat akitől csak akar.....
Először is amit csak magyar nagykerben magyar számlára veszek meg, arra lehet garanciát vállalni.... .....utána amit én elsősorban használok és eladok sorrendben: Liqui-Moly(meglepően jó olaj és még olcsó bár idén nagyot emelkedett az ára), Valvoline(eddig megbízhatóan egy színvonal évek óta) és utoljára a Repsol, ahová járok ott ezeket tartják és minden egyes flakont névre írva veszek meg. Persze van ilyen motulos forrásom is, de az annyira drága, hogy nincs értelme tartani amíg a neten olcsóbban lehet kapni mint amennyiért én venném......a neten még soha nem vettem olajat és garázsból sem....
Amúgy a yamaha, vagy kawa az, aminél szintén 10.000 km a szervíz.....
De hát valahogy szét kell baszatni a tulajjal, hogy nézne már ki ha elmenne az idők végezetéig, mint a suzuki?
K4 es 600-nak mi a gyári áttétele elől 14 hátul 45 fog?
köszi
Én is vettem múltkor olyan, de olyan olajat, hogy el sem tudom mondani milyen volt.... , még most is beleremeg a térdem....
Nem az olaj a gond, hanem a benzin! Azt viszont mostmár lassan akármilyen legyen, kemény megvenni.... ,
Úgy néz ki nemsokára 1 tank benzin lesz egy olajcsere szűrővel .....árban....
Bubis nincs...csak szénsavmentes gyári!
Jaja... de a 6000 -et futott Castrol is jó, mert abból ki lett hajtva a koleszterin, és fasza sötérbarnás-feketés színt ad a panírnak.
Szerintem a szabványoknak felejenek meg az olajok, a többi úgyis csak szubjektív.
Van olyan nagytudású motoros ismerősöm, aki azt sem tudta mi az az olaj... a gsxr -be meg besültek a dugattyúk, viszont elment 8-9000 -et olajcsere nélkül.
Nem értette mi az a szervíz intervallum. Kocsija ugyanígy halt meg....
K6-hoz keresek bubis plexit...
Tudtok ajánlani vkit? Nézegettem az ebay-en, de elég szkeptikus vagyok, vagy ideér vagy se pl plexi
Floriol.Isteni a rántottcsirke vele.
Nem anyagi, hanem tapasztalatodra voltam kíváncsi.
nekem is elküldhetnéd privátban a btibi10@freemail.hu-ra
Meg ha gondolod, az e-mail címemre is megírhatod a véleményed, mert mindenképp érdekel, komolyan.