Kertészboltban vettem 40Ft/pár. Az a baj,amikor kiveszed 2 percre,utána meg raknád vissza.. Mintha hallottam volna,hogy van valami olyan is,ami többször használható..
Edöntöttem hogy lassú leszek........................keresek egy csopperos csapatot és követem őket.
Lesz ami lesz.
Bár egyszer az Örsről az árkádig követtem őket.Élvezetes fél Km volt.
A múltkori Karlovac-budapest táv 160-al már kicsit megviselt.Elfáradás,fejfájás meg ilyesmi nem volt...............viszont utána egy óráig elég tompán halottam.
Valszeg öregszem.
Első körben egen.Azt igazából utcára és nagyobb túrákra jobbnak találom a lazább üléspóz miatt.
Meg nem szalad el a ló velem.Max 160-170 után már hosszabb távon idegersítene...............bár ez sisak függvénye.Ha lenne egy csendesebb sisakom lehet a 200 is befigyelne.
De hasalóson tuti szaladnék 140-el az meg már nem egészséges a mai forgalomban.
Ha kifognék egy kisebb kalap pízt viszont megfontolnám időtöltésnek és játékra egy daytona 675-öst mellé
most hétvégén apósék szérszedtek egy rk 2-es fűkaszát (már ha tudod mia az ) mert olyen hangja volt mint egy repülőnek, valami ukrán csapágy volt benne, megint azt ajánlották neki volt vagy 900 Ft a 6210-es csapágy mondtam neki hogy vegye meg a FAG-ot, megvette de az 5000 volt viszont nem 2 hónapot fog bírni hanem 3 évet minimum...
Lesz ami lesz.
Bár egyszer az Örsről az árkádig követtem őket.Élvezetes fél Km volt.
Valszeg öregszem.
Meg nem szalad el a ló velem.Max 160-170 után már hosszabb távon idegersítene...............bár ez sisak függvénye.Ha lenne egy csendesebb sisakom lehet a 200 is befigyelne.
De hasalóson tuti szaladnék 140-el az meg már nem egészséges a mai forgalomban.
Ha kifognék egy kisebb kalap pízt viszont megfontolnám időtöltésnek és játékra egy daytona 675-öst mellé
Én inkább a motorral együtt cserélném a csapágyat is .............rossebnek van kedve evvel szórakázni.
Kertészkedik akinek 6 annya van.
lehet hogy a FAG kicsit olcsóbb mint a koyo vagy az SKF de minőségben ugyan azt tudja...