Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

váltókar eladó! 2 db.4e/db
Jah a tepsiszájooouuuu.

Mizu Kriki Papa?
Beköltöztek a szervek a kedvenc szakaszunkra!
Egész jó volt,de a Csempeszájú megint nagyon elment!
Minden lehetséges.
Szega Don.Ideevett a fene?
Aug végén leszel a mesterem?Akarok H. vagy Pancsiringezni de nem tudom a féktávokat
Téged inkább meglátogatlak.
Tudom merre bujkálsz, Te Fóti rém.

Örültél Alfonso hétvégi sikerének?!
Nekem nem irtál te csőmenedzser!
Valakinek dolgozni is kellett... Hétfőn!
Na,mostmár tudom,mire kellett ennyit várni.
Helyes,aztat szeressük,már csak megszokásból is
Olvassál! De úgyis át leszel baszva!
Kölykök kölyke,merre vagy? Írok mail-t,oké? Majd csekkold már. Másik címemről írom,hogy megtévesszelek

Szabályok:
1. A kérdésen nem röhögünk,akármennyire is bugyuta.
2. Próbáljunk meg rá válaszolni a lehető legőszintébben.
3. Kezdődik az egész az elejéről.
Cicuka!

Nagyon el vagy tűnve!

Megy még a kis kurvád?
Na azé!
Az a baj az enyémmel,hogy a kis kopott lábad nem ér le róla!

Rosszul lettek a szar muzsikádtól!
Reggel ez a levél várt asztalon
Legalább küldtek és ingyenes
oké vagy :) Kedden integethetsz, megyek a DDC-be jelen állás szerint.
ezek után nem kérem el a telszámodat:)
sziasztok !

3 hét után egyéb elfoglaltságokból adódóan visszatértem
El készült a saját vasam is. Rakok 2-3 képet mert büszke vagyok rá most már. Holnap kezdek vele.

Lassan most már a GSX-R -t is beindítóm csórikára az utóbbi időben semmi időm nem volt
Szerintem a Hondás azthitte, Drift Action Bike nap van
Megint egy élménydús napod volt. Grat
Na egy pr szóban a mai Svédes (Action Bike-os) pályanapról.
Nagy reményekkel mentem ki a pályára mert a csütörtöki lájtos menet után úgy gondoltam meglesz ma az 1:59. A motort már tegnap este kivittem, hogy ne kelljen reggel buzerálni. Kint rögtön összefutottam Donminóval akivel egyből közöltem, hogy kurvára nem hasonlít az adatlapos fotójához. Sajnos nem az az időjárás fogadott amit vártam. Elvileg mára mondta a több napsütést de délig nem igazán láttunk belőle semmit. 17 fok borús égbolt nekem általában esést jelent. Mindegy a gumimelegítőt azért feltettem. Hátulra egy 200/55-ös elég jó állapotú Dunlop került. 3 különböző nyomásmérő 0,5 bar különbséggel mutatta a gumiszuszt úgy, hogy kénytelen voltam egy középértéket belőni. Első menetben kimentem és futottam 5 mért kört. A boxban Svéd fogadott, hogy: "Na hogy ment?". Mondom nem tudom mindjárt megnézem 2:03.6. Egyből forgatta a szemeit, hogy az milyen jó mert ő két napja csak 04-05-ket megy. Gyorsan el is kérte a RC-t, hogy összehasonlítsuk a köreinket. Amikor lejött azon 2:05,2-volt és hát az látszott, hogy túlfékezi a motort. Na erre fel kitalálta, hogy szerez olyan matricát mint az enyém és majd jön mögöttem. Ki is mentünk a következő menetben. 3 körig nem igazán tudtam mögötte se menni mert állandóan előzgettünk és lemaradtam. Aztán utolértem és mentem mögötte egy kört. Hát némelyik kanyar közepén szinte megállt. Az volt a tervem, hogy majd a célrarában jó közel megyek és kifékezem a cél végén. De persze megint pont utolértünk egy bojt. Svéd nekiállt előzni én mentem utána aztán láttam, hogy ebből baj lehet és inkább kimentem a bukótérbe. 2:11,6. Visszaelőztem pár embert és jé szabad lett az út. Elkezdtem húzni mint a barom. Sajnos valamiért még mindig nem tudok jobbra dönteni és alig alig térdeltem a jobb oldalra. Ennek ellenére jött az új PB. ami a Hungaroring köridőmérője szerint 2:00.758. Ezzel utol is értem a Svédet aki pont kijött a boxba (ezzel legalább 2 tizedes kárt okozott nekem ). Mentem még egy kört ami még jobb lehetett volna (első két szektorban 3 tizeddel jobb voltam) de a lejtős egyenesben utolértem egy BMW-t és sajnos ezzel el is úszott az esély a javításra. 2:01.2.
Na ezek után nagy reményekkel vártam egy versenyre. Minden rajtrács tele volt papír szerint de valójában a legtöbb verseny 10-12 fő hiánnyal kezdődött el. Donminónak mondtam is, hogy menjen a rookie versenyen ha van lehetőség. Nem nagyon kellett biztatni. Na még az Ő versenye volt a legjobban tele de a 43 emberből csak 41 állt rajthoz szóval pont befért még. Ha jól emlékszem nem ő lett az utolsó és vagy fél percet javított a reggeli köridején.
A módszer az volt, hogy kiálltunk a boxutcába és amikor a mezőny elment a bemelegítő körre mi mehettünk utánuk és a rajtrácson pedig beállhattunk egy üres helyre. Én a Rékási Szabival mentem ki és mondtam neki, hogy menjen előre mert ő a gyorsabb. Ez így is lett. Én kb. az 5-ik sorban álltam de sok volt az üres hely. Tök jó volt, hogy csak egy rajtot kellet csinálnom. Kivételesen nagyon jól sikerült. 1-es pont keréken dobtam 2-be, majd 90% gáz és végig keréken tudtam gyorsítani. Vagy 10 helyet jöttem előre. A féktávon érthető okokból óvatos voltam de szerintem olyan 12-nek fordultam. Próbáltam szűken bent maradni mert mindenki ment középre hátha kívülről szerezek pozíciót de nem jött össze. Aztán a Mansell-nél előztem egyet. A célegyenesben még egyet, majd jött a vigyorgós előzésem. Kettes kanyarban megyek két ember előttem. A hátsó korán gyorsít ki és sodródik ki a szélére az első meg nem elég gyors. A hátsón látni, hogy nem fog visszatalálni a bal szélre szóval a 3-as kanyarra nem fog tudni rendesen ráfordulni én direkt visszavettem egy kicsit, hogy ne a kanyar közepén érjem utol majd a kanyarból kijövet jobbról elmentem neki egy jó kigyorsítással. De az olyan jól sikerült, hogy az előtte lévő embert is elkezdtem beérni (lehet 600-al volt de akkor is volt vagy 60m előnye). Korán fékezett én meg egy kemény féktávval még elég lazán befértem elé. Na itt úgy voltam, hogy fúú itt 58 lesz ma! Lószart. A kör végére (ez volt a leggyorsabb köröm) megint beértem két embert egy BMW-st meg egy Hondást. A BMW-s megelőzi a célegyenesben a Hondást. Semmi gond. De ezután az a marha valami olyan gusztustalan mód kezdett menni, hogy nem hittem a szememnek. Képzeljetek el egy embert aki relatíve jó mindenben csak nem ismeri a pályát. A Hondás a sikánban előzte vissza úgy elbaszta. Na én egyszerűen nem mertem mellémenni sehol. Nagyon jól gyorsított ki, nagyokat is döntött csak állandóan keresztbe-kasul ment. A Mansellben majdnem belementem mert megugratta belül a rázókövet. Aztán jött a vicces rész. A Hondás az 1-es kanyarból kijövet elkezdett hátrafelé lesni és talán még intett is a BMW-nek. Na nem ragozom dolgot a vége az lett, hogy én önhibámból megugrattam a 3-a kanyar belső rázókövét de eléggé lapon. Mondjuk, hogy a rázókő közepéig felmentem. Persze a motor megcsúszott és nekiállt menni szembe a falba. Nagy nehezen összeszedtem és támadt egy ötletem. Lejövök a faszba. : De aztán rájöttem, hogy már nem lehet sok hátra szóval bekocogok a két köcsög mögött. Na mint kiderült ez a kör volt az utolsó. 8 kör volt a két utolsó 2:04.8-as volt. A legjobb 2:03,2. 6-ik lettem de a kupát nem vettem át amit a Svéd nehezen tudott megemészteni.
Még volt egy ötletem, hogy a 60 perce szabad motorozáson nekiugrok az 59-nek de olyan tömeg volt, hogy képtelenség volt 2:05.
Hát ennyit a mai napról. Jól éreztem magam PB is van de lehetett volna jobb is. Az, hogy a második menetben 18 fokban futottam a legjobbat végül is bizakodással tölt el. A 27 mért körből 2 volt használható. Mi lesz ha megtanulok dönteni? Most augusztusig pihi van.
Szia Zsigabiga!
Hogyne lenne jó......arra, hogy tönkretedd a frissen vett láncod jó gyorsan, arra mindenképp....
Meg kell venni láncot lánckereket csak úgy lesz tartós, ezeknek együtt kell kopni!
Addig meg járj vele úgy, hogy a pengős résznél legyen egy 2 cm mozgása a láncnak függőleges irányban...