Valahogy az sincs kizárva. Túl ép az a fejidom.. Meg a duda se ott van,hanem.. valahol a hűtő felett De az utólagos. De köszi,ezeknek klasszisokkal jobb a minősége Én nem találtam,ezért lett fotyó.
Egyenlőre maradós így ahogy van, és próbálok minél hamarabb utánajárni hogy miként lehetne megoldani. Majd írok mire jutottam.
Köszi azért a segítséget!
Hmmm 5 a fék 2e a kuplung de a kuplungra várni kell mert SV-re kellett volna a radiális de nem jött be így csak a fékkarom van itthon.KB 2-3 hét míg itt van a kuplungkar.
Láttam,hogy 4,5 a limit.. Rá van írva Radásul nem is akármivel lett mérve,hanem mikrométerrel.. Azt hiszem azaz. A gond,hogy 40 valamennyit mondtak 1 úszósra (plusz új tárcsa,akkor új betét is kell az megint min. 20e) Zsír. Legalább a lánc és a lánckerekek bírják. Már csak a telót kell megvarázsolni,és baba
Sziasztok pár nappal ezelőtt tettem fel egy kérdést, hogy mi cicereghet a motoromon. Meglett! A folytószelepek tengelye kikopott és 3-4 ezres fordulaton, ahol legjobban rezonál a blokk, ott elkezd csattogni ahogy rázkódi össze-vissza. Érdekes. Keresgéltem egy darabig még meglett. mostmár megnyugodtam Áj láw suzi!
Köszi azért a segítséget!
de akkor nincs mellé egy kuplungkarod is? (sajna az is cserés)
Mennyit áldoznál az ügyre.
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben K4 600-ra első fékkarja?
Vevő lennék rá.
köszi.