Te okoska! Én nem azt mondtam, hogy lassan közlekedjen! Hanem azt, hogy ne dobja el a vasat balfaszságból, úgy mint ahogy Te szoktad azt a kétkerekű traktort!
Legutóbbi e-mailedre érdemi válasz még nem érkezett, folyamatosan telefonálgatok. A mienk az biztos! A hölgy értesített, hogy beírt engem a kért időpontra, mondta, hogy ha változás történik, azonnal értesít, de nem szokott ilyen előfordulni.
van hír 12-éről? Tuti teljes motoros nap lesz? Mert 11-ére is szervezgetnek motorozást, az is teljes motoros nap, egymás után 2 motoros nap meg gyanús, autósok is szoktak odajárni, de ne legyen igazam csak érdeklődök...
Őszintén szólva akcióban találtam még akcióban asszem 1.800HUF-ért, és akkor vettem kapásból 4-et!
Most nemtom milyen árban vannak, de párszáz forinton sztem nem múlik, és ez tutijó...
Castrolt felejtsd el, ratyi, ledobja mint trágyát a traktorgumi.
Fuchs hasonló az előbbihez, motult még nem használtam.
Viszont 3 éve a kék Valvolinet használom, az király. 10 perc után már nem dobja le, és fehér színe miatt jól látod, hogy mikor kell ismét fújni...
Köszi az érdeklődést,alakul. Már kicsit kezdem érezni is a motort,de legtöbbször 3-5 ezer között váltok Már mentem vele ~210 km-et.
A gumimra eddig majdnem mindenki azt mondta,hogy csúszós ratyi,de mostanában bizonyos okok miatt nem fogom cserélni.A márkája nem jó,a mélysége okés.(Avon) Akksim már van,olyan jobbik féle,garival (V mint Varta)
A fék is megfelelt a műszakin,meg fog is,minden pöpec Azzal annyi bajom volt,hogy a tárcsára 4.5 van írva,és ez pont 4.5-ön van ,de azt mondták a mocisok,hogy jó az még.. Végülis még fog . A lámpát nehezen,de megoldottam,akadt 1 db foglalat,ésberaktam egy50%-os emelt fényerejű izzóval. Spray-vel nem tudom,mi lesz,valami csak akad .
Olajat is lecseréltem,meg az olajszűrőt is. Kicsit sok folyt bele,de nem olyan gáz,inkább több,mint kevés
nekem a castrol is kikente .... amúgy hogy áll a géped ? mert eddig itt írásokból ítélve nagyon sokat dolgozol rajta. Sok tanács kérésből gondolva. Gumi, aksi, fék, lámpa, spray meg még mittoménhogymikvoltakanno
Most kigurulok a boltba.. Ott,ahol mind2 van. Egy motoros srác a Castrol-t mondta,hogy csak azt,a boltba az eladó (szintén motoros) meg a Valvoline-t,de van neki Castrol is a polcon.
Jó,nekem is valami olcsóbb van rajta,de menet közben összeken mindent. Leveri magáról,és olyan lesz a motor. 1500-ért kaphattam volna Castrol-t,de a srácnak kiürült a készlete
Sajnos nekem is volt C28-as hibakódom k4-es gixernél.
Nálam a következő tünetek voltak:
7000-es fordulatnál nem pörgött tovább a motor és a hangja tompább lett.
Miután szétkapta a szerelő a motort kiderült, hogy nem nyit ki a másodlagos pillangószelep. Korábban mondták, hogy a K4-K5 modelleknek ez a típushibája, de reméltem hogy nem fogom ki, de összejött.
A szerelő elmondása szerint már találkozott ilyen hibával és javított is. Szerencsére az enyémet is sikerült rendberakni és eddig tökéletesen működik (remélem így is marad). Ha nem a kis fogaskerekek darálódtak le akkor elvileg jó szakember vagy aki elég jól vágja a dolgokat meg tudja javítani.
Én használtam már Castrolt, Motult de ezektől mind faszább!
Legutóbbi e-mailedre érdemi válasz még nem érkezett, folyamatosan telefonálgatok. A mienk az biztos! A hölgy értesített, hogy beírt engem a kért időpontra, mondta, hogy ha változás történik, azonnal értesít, de nem szokott ilyen előfordulni.
Az ügyeden meg rajta vagyok!
K4-K5 600 blokk 130.000Ft-ért alkatrésznek eladó!
Érdeklődni a 20/3103827-es számon lehet!
üdv!
Most nemtom milyen árban vannak, de párszáz forinton sztem nem múlik, és ez tutijó...
Fuchs hasonló az előbbihez, motult még nem használtam.
Viszont 3 éve a kék Valvolinet használom, az király. 10 perc után már nem dobja le, és fehér színe miatt jól látod, hogy mikor kell ismét fújni...
A gumimra eddig majdnem mindenki azt mondta,hogy csúszós ratyi,de mostanában bizonyos okok miatt nem fogom cserélni.A márkája nem jó,a mélysége okés.(Avon) Akksim már van,olyan jobbik féle,garival (V mint Varta)
A fék is megfelelt a műszakin,meg fog is,minden pöpec Azzal annyi bajom volt,hogy a tárcsára 4.5 van írva,és ez pont 4.5-ön van ,de azt mondták a mocisok,hogy jó az még.. Végülis még fog . A lámpát nehezen,de megoldottam,akadt 1 db foglalat,ésberaktam egy50%-os emelt fényerejű izzóval. Spray-vel nem tudom,mi lesz,valami csak akad .
Olajat is lecseréltem,meg az olajszűrőt is. Kicsit sok folyt bele,de nem olyan gáz,inkább több,mint kevés
Ha valakit érdekel van eladó vezérműlánc feszítőm k4-hez!
20 ezerért boltba 30 !
Írjon rám akit érdekel!
Szerintem valvoline.
Sajnos nekem is volt C28-as hibakódom k4-es gixernél.
Nálam a következő tünetek voltak:
7000-es fordulatnál nem pörgött tovább a motor és a hangja tompább lett.
Miután szétkapta a szerelő a motort kiderült, hogy nem nyit ki a másodlagos pillangószelep. Korábban mondták, hogy a K4-K5 modelleknek ez a típushibája, de reméltem hogy nem fogom ki, de összejött.
A szerelő elmondása szerint már találkozott ilyen hibával és javított is. Szerencsére az enyémet is sikerült rendberakni és eddig tökéletesen működik (remélem így is marad). Ha nem a kis fogaskerekek darálódtak le akkor elvileg jó szakember vagy aki elég jól vágja a dolgokat meg tudja javítani.