Hali Suzukisok!
Van nekem egy 1994-es évjáratú GSX-R 600-as mocihoz futóművem,ha valakit érdekel az írjon a mihaly8523@freemail.hu címre.itt van pár kép
180-ig?
Az 1-es és a 2-es fokozat, de utána még további 4 fokozat jön.
El kell, hogy keserítselek................
Ezek a 750-esek - na nem az ilyen olyan K8/K9-es divat gépek - igazi fenevadak.
Tehát nahát ennyi.
Én megoldom neked...olaj le, és megyek egy kört...utána főhet a fejed, a hengerfejjel és a főtengelycsapággyakkal együtt!
Csak reagáltam, hogy nem kell összetörni, lehet azt máshogy is amortizálni....
Jaja...épp most olvastam én is!
Az nem teszt lesz, hanem ünnepélyes átadás...NEKÜNK!
Persze az is lehet, hogy nem de akkor reggelig fogják számolni a halottakat...mármint én számolom , te gyártod őket aranyom!
Szememmel focizhatsz...ha az orrom lesz a kapu...
Szia!
Pont most volt a kollégám gsxr 600 as blokkjában komplett hengerfejcsere....nem kapott !elég! olajat, vagy kapott de szar volt, vagy istentudja, de szétbaszta a vezérműtengely a tengely rögzítőcsészéket olajjáratokkal együtt...semmi előjele nem volt a problémára nem mondom meg hogy jött rá a szerelő, mert akkor ti meg tudnátok előzni a bajt és azt nem szeretném, mert geci vagyok... De ezt hiába osztom meg veletek seggekkel , mert úgy sem értitek... Én sem...
A szívemből szóltál és ott a nagy igazság nálad! ( most azért érzed, hogy megnyálaztam a skúlóid )
Ott a bizonyíték lassan 100e van a motorjában és minden csitti-fitti pedig kurvára nem a legdrágább olajat rakja bele hanem a sokak által fikázott lehugyozott Castrolt Abból is a félszintetikusat.
Hiába rakja bele sok ember a legdrágább olajat ( a legdrágább ritkán a legjobb) ha sajnálja a 2dl benzint a bemelegítésre és hidegen bassza neki mint az állat....
Úgyhogy vegyétek csak a Motult 25ért, én meg veszem a Bárdiból 8rugóért a 3 liter Power R1 racing-et és 3 ezrenként lecserélem így mindig finom fincsi az olaj a gépben....
Ja és,hogy egy picit zajosabb tőle a blokk? Hát ki nem szarja le?
És ragadó kuplungom soha nem volt pedig ez a 2. K6-om!
Megjöttél?
Baszod nem a blokk miatt hanem mert úgyis hülyéretörik 3-4x addigra.
Castrolt meg dobd ki és rakjál bele valamit ami nem a floriolra hasonlít...............lúzer.
Részvényed van a castrolnál?
Szia!
Be is baszott volna 60.000 km -nél roncstelep...
Pont addigra koptak be szépen az alkatrészek....
Motorolaj csakis Castol ActEvo10W40, de azt mindíg 6000 -ként cserélni, mert belebaszhatod a legdrágább fost is, ha baszol kicserélni időben az nagyobb kárt okoz, mintha összetörnéd...
Olajszűrő elég minden 2. olajcserénél is, levegőszűrő is, mert az nem bírja a 18000 -at még tisztításal sem (sok várossal).
Ha meg odatekersz neki, úgyis csíp az olajból...akkor meg mégszarabb ha drágával töltesz utána, mert az van benne...
A kanyarokban nem lesz időd izzadni.....................csak utána...............a kanyarokbn kinyögöd hogy wowowowoow hhhhhhhhúúúúúúha ezt is túléltem.
És már tovább is suhantál...........................vagy nem de akkor meg az jut eszedbe hogy anyááááááá de fájjjjjjj.És milyen nehéz.
Metálzene neked!
Köszönöm utólag a felajánlásod!
Jájj ezek a (még) hibátlan oldalidomok....ordítanak egy kis kavicságyért.... , ,
Vidd vissza a vitrinbe, ha jót akarsz!?
Van nekem egy 1994-es évjáratú GSX-R 600-as mocihoz futóművem,ha valakit érdekel az írjon a mihaly8523@freemail.hu címre.itt van pár kép
180-ig az pont jó a kanyargós csiki-csuki részeken
Duna Plaza mögött lesz valami rendezvény.
180-ig?
Az 1-es és a 2-es fokozat, de utána még további 4 fokozat jön.
El kell, hogy keserítselek................
Ezek a 750-esek - na nem az ilyen olyan K8/K9-es divat gépek - igazi fenevadak.
Tehát nahát ennyi.
Csak reagáltam, hogy nem kell összetörni, lehet azt máshogy is amortizálni....
Az nem teszt lesz, hanem ünnepélyes átadás...NEKÜNK!
Persze az is lehet, hogy nem de akkor reggelig fogják számolni a halottakat...mármint én számolom , te gyártod őket aranyom!
Szememmel focizhatsz...ha az orrom lesz a kapu...
Egy kicsit buzulok, ha nem baj...
http://www.youtube.com/watch?v...
Nekem tetszik.. ,
Meg ha akarnám sem tudnám produkálni.
Pont most volt a kollégám gsxr 600 as blokkjában komplett hengerfejcsere....nem kapott !elég! olajat, vagy kapott de szar volt, vagy istentudja, de szétbaszta a vezérműtengely a tengely rögzítőcsészéket olajjáratokkal együtt...semmi előjele nem volt a problémára nem mondom meg hogy jött rá a szerelő, mert akkor ti meg tudnátok előzni a bajt és azt nem szeretném, mert geci vagyok... De ezt hiába osztom meg veletek seggekkel , mert úgy sem értitek... Én sem...
Hol lehet tesztelni?
Ja és van egy rossz hírem! 180-ig nem fogható a mocim a 750 számára! Beteszteltük a szentendrein G.P.-vel
Szombaton megyünk tesztelni az új 600/750-est?
Vagy a szemeddel focizzak egész hétvége alatt?
Ott a bizonyíték lassan 100e van a motorjában és minden csitti-fitti pedig kurvára nem a legdrágább olajat rakja bele hanem a sokak által fikázott lehugyozott Castrolt Abból is a félszintetikusat.
Hiába rakja bele sok ember a legdrágább olajat ( a legdrágább ritkán a legjobb) ha sajnálja a 2dl benzint a bemelegítésre és hidegen bassza neki mint az állat....
Úgyhogy vegyétek csak a Motult 25ért, én meg veszem a Bárdiból 8rugóért a 3 liter Power R1 racing-et és 3 ezrenként lecserélem így mindig finom fincsi az olaj a gépben....
Ja és,hogy egy picit zajosabb tőle a blokk? Hát ki nem szarja le?
És ragadó kuplungom soha nem volt pedig ez a 2. K6-om!
Úgyhogy ennyit az olaj témához
Baszod nem a blokk miatt hanem mert úgyis hülyéretörik 3-4x addigra.
Castrolt meg dobd ki és rakjál bele valamit ami nem a floriolra hasonlít...............lúzer.
Részvényed van a castrolnál?
Ezeknél sem a futóművel, sem a fékkel, sem a motorral nincs baj...csak a sofőrrel, aki nem tudja kezelni ezt a 3 dolgot megfelelő módon.....
Be is baszott volna 60.000 km -nél roncstelep...
Pont addigra koptak be szépen az alkatrészek....
Motorolaj csakis Castol ActEvo10W40, de azt mindíg 6000 -ként cserélni, mert belebaszhatod a legdrágább fost is, ha baszol kicserélni időben az nagyobb kárt okoz, mintha összetörnéd...
Olajszűrő elég minden 2. olajcserénél is, levegőszűrő is, mert az nem bírja a 18000 -at még tisztításal sem (sok várossal).
Ha meg odatekersz neki, úgyis csíp az olajból...akkor meg mégszarabb ha drágával töltesz utána, mert az van benne...
És már tovább is suhantál...........................vagy nem de akkor meg az jut eszedbe hogy anyááááááá de fájjjjjjj.És milyen nehéz.