Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Idén talán tudok majd motorozni. Tavaly nem nagyon jött össze. Lepapírozom,aztán le se szállok róla A kanyarokban izzadni fogok,de majd ráérzek Tavaly egész nyáron motort kellett szerelni,meg melóztam,de majd most
Ez igen!
Ügyes.

Mintha csak magamat látnám..........

Tibike, fel van adva a lecke, neked és az új tizedesnek!
Fordítva gondolkodsz.Menni kell mert van mivel és kész.
Saját kocsim nincs,családi az van. Futót nem húzhatom motorral Vagy majd kiderül. Kocsit gyakrabban vezetek,meg ha csak a városban rohangálok,nem biztos,hogy beleszalad a 6000. Csak akkor megyek valahová,ha kell. Kíváncsi vagyok,most hogyan fog alakulni
Pedig kéne. Másfél hete már a 2.ezres megy bele és még nincs is időm menni.És akkor még hol vagyok a szobacicához képest.
De ha nem nyomok bele 6ezret egy évbe,akkor is cserés. Így akartam kérdezni. Mert 1 év alatt rendesen leromlik ..
Érdekes lenne 3x 25k csak olajra.
Hátttt évente 2-3x illene.
Vagy évente,nem?
Nem kell hamarabb cserélni. Az olaj cserélés periódusát a viszkozitása adja meg. Minél sűrűbb annál több kilométert megy el. De 6000 kilométerenként ki kell cserélni
Utcai 600RR-ben is ilyen olajat használok, nekem nagyon bejött. Repsoltol egyszer odaégett a kuplungom.. Sokáig nem használtam a motort összeragadtak a lamellái és mikor mentem volna vele csúszott mint az állat és ki kellett cserélni cakk pakk.
Szia!
Jellegzetes illata van és zöldes színe, de előtte szagolni kell egy jó 300v-t és egyből beivódik a jellegzetes dolgai az emberbe
A K4-en volt ilyen de az azért volt mert az előző tulaj megégette a kuplungot. A lényege az, hogy az amúgy jól működő kuplungod nagy hőterhelésnél (2 ventikapcsolás után) nem emel ki teljesen. Hiába jó a holtjátéka vagy tekered ki akármeddig. Állsz a lámpánál és 1-ben behúzott kuplungnál próbál menni a motor. De lábbal vissza lehet tartani. Ja meg nehezen lehet kivenni üresbe. Kis gázfröccs kel neki.
Szerintem is a ragadás a jó szó rá.
Legalább nem kopnak
De csak a lamellák ottmaradnak.
Jahogy nem emel ki?
Nelégy már láma behúzod-kiengeded és nem történik semmi.
Vót már neked ilyen nem?
Hát igazából én semmi különbséget nem érzek olaj és olaj közt.Csak annyit hogy mind 6e-enként kell cserélni.És olyat kell belerakni ami a gépkönyvben van.A felett csak ha átlagostól nagyobb igénybevételnek van kitéve.................és mivel te pályázol neked lehet nagyobb az igénybevétel de mint írtam neki minek?
Fordítsuk meg te a farkadra kennél egy csiilárdba kerülő krémet most annak reményében hogy amikor a 60.- szülinapodat ünnepled 0,5 cm-el hosszabb lesz és garantáltan 2 20 éves szösz fog emiatt lesz...ni?
1000000 Km-el de még 60000 nél is már a gép vagy a roncstelepen vagy a 4. gazdinál lesz és nem azért mert 10w-40-es repsol olajjal lett használva.
ÁTLAGOS utcai használathoz bőven elég a sima fullszint olaj bármelyik nevesebb márkából ez lehet motul,valvoline,repsol,shell és még a fene se tudja mi.Esetleg ajánlott a 10w50-es olaj de az is a normál mostani fullszint nem a 25e Ft-os versenynedű.
De ha szereted a pénzt kiadni ezért ám legyen.
Én inkább belerakom a 10000 ft-os olajat 2x3x a szezonban 6000-enként és nem sportszűrőzöm meg kifujom a gyári szűrőt.
Mert azt mondják rá
Mire én lemotorozok 6ezer km-et.. De jó,akkor 10w50 alá nem adok 300v-t nem kell hamarabb cserélni? Csak értitek,azaz 5ezer is sokat tesz már,mert a motort is most veszem,plusz átírás plusz regadó.. Jóvagyok
Ájájájájájájjjj!

"Nem hamisítottat" honnan tudom, hogy nem hamisított?
Én nem értem, 14 éve motorozom, de nem tudom milyen jelenség az a kuplung ragadás!
Világosítsatok már fel!
Nézd, a motorolaj a leges legfontosabb egy belső égésű motorban. Nem mindegy milyen kenés biztosít az alkatrészeknek és milyen pontossággal keni. Különféle sarkítóanyagok vannak ezekben a gyenge minőségű olajokban. Nekem a repsoltoll(full szintetikus) hányingerem volt. Márkaszervízben azt tettek bele, recsegett ropogott minden baja volt. 1000km-er után le engedtem és ment bele a 300v Ég és föld a 2 között. De azt javaslom a kolléga vegyen egy full szintetikus repsolt, használja 6000km-ert azután következő olajcserénél tegyen bele 300v-t(rendeset nem hamisítottat) és döntsön és majd megosztja velünk a véleményét.

Töködre se kennél bármilyen krémet, akkor miért a motortól sajnálod a minőséget Meg a jobb minőségű olajnak a pozítív hatása, akkor keletkezik, mikor 10000000 kilométert mész, és mikor széthúzód a blokkot megfogsz lepődni.
Grat nektek,a jövevény miatt! Ismerős is 10w50 fullszintet mondott,meg 5.1-et fékolajnak... Majd megkérdezem a boltba,hogy mit tudnak hozni! Vagy felhívom ddt500 olajosát Azt nem értem,ha ha 10w40 rossz,akkor miért ajánlották.
Bár most itt 300v-s motulról volt szó nem a sima fullszint löttyről.
Az 5100 nekem 1000 km ig ragasztotta a kuplungot bárhol utána nem.Ezért ment bele repce az meg nöm.Így maradt és egy 10e is a zsebbe.