Idén talán tudok majd motorozni. Tavaly nem nagyon jött össze. Lepapírozom,aztán le se szállok róla A kanyarokban izzadni fogok,de majd ráérzek Tavaly egész nyáron motort kellett szerelni,meg melóztam,de majd most
Saját kocsim nincs,családi az van. Futót nem húzhatom motorral Vagy majd kiderül. Kocsit gyakrabban vezetek,meg ha csak a városban rohangálok,nem biztos,hogy beleszalad a 6000. Csak akkor megyek valahová,ha kell. Kíváncsi vagyok,most hogyan fog alakulni
Nem kell hamarabb cserélni. Az olaj cserélés periódusát a viszkozitása adja meg. Minél sűrűbb annál több kilométert megy el. De 6000 kilométerenként ki kell cserélni
Utcai 600RR-ben is ilyen olajat használok, nekem nagyon bejött. Repsoltol egyszer odaégett a kuplungom.. Sokáig nem használtam a motort összeragadtak a lamellái és mikor mentem volna vele csúszott mint az állat és ki kellett cserélni cakk pakk.
A K4-en volt ilyen de az azért volt mert az előző tulaj megégette a kuplungot. A lényege az, hogy az amúgy jól működő kuplungod nagy hőterhelésnél (2 ventikapcsolás után) nem emel ki teljesen. Hiába jó a holtjátéka vagy tekered ki akármeddig. Állsz a lámpánál és 1-ben behúzott kuplungnál próbál menni a motor. De lábbal vissza lehet tartani. Ja meg nehezen lehet kivenni üresbe. Kis gázfröccs kel neki.
Szerintem is a ragadás a jó szó rá.
Hát igazából én semmi különbséget nem érzek olaj és olaj közt.Csak annyit hogy mind 6e-enként kell cserélni.És olyat kell belerakni ami a gépkönyvben van.A felett csak ha átlagostól nagyobb igénybevételnek van kitéve.................és mivel te pályázol neked lehet nagyobb az igénybevétel de mint írtam neki minek?
Fordítsuk meg te a farkadra kennél egy csiilárdba kerülő krémet most annak reményében hogy amikor a 60.- szülinapodat ünnepled 0,5 cm-el hosszabb lesz és garantáltan 2 20 éves szösz fog emiatt lesz...ni?
1000000 Km-el de még 60000 nél is már a gép vagy a roncstelepen vagy a 4. gazdinál lesz és nem azért mert 10w-40-es repsol olajjal lett használva.
ÁTLAGOS utcai használathoz bőven elég a sima fullszint olaj bármelyik nevesebb márkából ez lehet motul,valvoline,repsol,shell és még a fene se tudja mi.Esetleg ajánlott a 10w50-es olaj de az is a normál mostani fullszint nem a 25e Ft-os versenynedű.
De ha szereted a pénzt kiadni ezért ám legyen.
Én inkább belerakom a 10000 ft-os olajat 2x3x a szezonban 6000-enként és nem sportszűrőzöm meg kifujom a gyári szűrőt.
Mire én lemotorozok 6ezer km-et.. De jó,akkor 10w50 alá nem adok 300v-t nem kell hamarabb cserélni? Csak értitek,azaz 5ezer is sokat tesz már,mert a motort is most veszem,plusz átírás plusz regadó.. Jóvagyok
Nézd, a motorolaj a leges legfontosabb egy belső égésű motorban. Nem mindegy milyen kenés biztosít az alkatrészeknek és milyen pontossággal keni. Különféle sarkítóanyagok vannak ezekben a gyenge minőségű olajokban. Nekem a repsoltoll(full szintetikus) hányingerem volt. Márkaszervízben azt tettek bele, recsegett ropogott minden baja volt. 1000km-er után le engedtem és ment bele a 300v Ég és föld a 2 között. De azt javaslom a kolléga vegyen egy full szintetikus repsolt, használja 6000km-ert azután következő olajcserénél tegyen bele 300v-t(rendeset nem hamisítottat) és döntsön és majd megosztja velünk a véleményét.
Töködre se kennél bármilyen krémet, akkor miért a motortól sajnálod a minőséget Meg a jobb minőségű olajnak a pozítív hatása, akkor keletkezik, mikor 10000000 kilométert mész, és mikor széthúzód a blokkot megfogsz lepődni.
Grat nektek,a jövevény miatt! Ismerős is 10w50 fullszintet mondott,meg 5.1-et fékolajnak... Majd megkérdezem a boltba,hogy mit tudnak hozni! Vagy felhívom ddt500 olajosát Azt nem értem,ha ha 10w40 rossz,akkor miért ajánlották.
Bár most itt 300v-s motulról volt szó nem a sima fullszint löttyről.
Az 5100 nekem 1000 km ig ragasztotta a kuplungot bárhol utána nem.Ezért ment bele repce az meg nöm.Így maradt és egy 10e is a zsebbe.
Ügyes.
Mintha csak magamat látnám..........
Tibike, fel van adva a lecke, neked és az új tizedesnek!
Jellegzetes illata van és zöldes színe, de előtte szagolni kell egy jó 300v-t és egyből beivódik a jellegzetes dolgai az emberbe
Szerintem is a ragadás a jó szó rá.
Vót már neked ilyen nem?
Fordítsuk meg te a farkadra kennél egy csiilárdba kerülő krémet most annak reményében hogy amikor a 60.- szülinapodat ünnepled 0,5 cm-el hosszabb lesz és garantáltan 2 20 éves szösz fog emiatt lesz...ni?
1000000 Km-el de még 60000 nél is már a gép vagy a roncstelepen vagy a 4. gazdinál lesz és nem azért mert 10w-40-es repsol olajjal lett használva.
ÁTLAGOS utcai használathoz bőven elég a sima fullszint olaj bármelyik nevesebb márkából ez lehet motul,valvoline,repsol,shell és még a fene se tudja mi.Esetleg ajánlott a 10w50-es olaj de az is a normál mostani fullszint nem a 25e Ft-os versenynedű.
De ha szereted a pénzt kiadni ezért ám legyen.
Én inkább belerakom a 10000 ft-os olajat 2x3x a szezonban 6000-enként és nem sportszűrőzöm meg kifujom a gyári szűrőt.
"Nem hamisítottat" honnan tudom, hogy nem hamisított?
Világosítsatok már fel!
Töködre se kennél bármilyen krémet, akkor miért a motortól sajnálod a minőséget Meg a jobb minőségű olajnak a pozítív hatása, akkor keletkezik, mikor 10000000 kilométert mész, és mikor széthúzód a blokkot megfogsz lepődni.
Az 5100 nekem 1000 km ig ragasztotta a kuplungot bárhol utána nem.Ezért ment bele repce az meg nöm.Így maradt és egy 10e is a zsebbe.