Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előírt 10W40. Ajánlott: 10W50 mindazoknak, akik intenzívebben használják a motort. Pl.: nem a sarki zöldségeshez ugranak le mondjuk. Nekem rendszeresen leragadt a városi töttymötty-ben a kuplungom a Motul 10W40-esétől. Most Castrol 10W50 van benne. Ezzel nincs ilyen gondom, mondhat bárki bármit.
Ha ez lenne a jó akkor a gépkönyvben nem ez lenne az előírt?
Felőlem lehet 2 olajcsere árát kidobni nem ezt mondom........csak nem értem minek.
6e-renként úgyis lemegy sőt a versenyzősök még előbb.
Én sem versenypáján használom, de mégis 10W50-et nem sajnálom a géptől.
De minek itatni vele ha a sárga mérnökök akik tervezték mást írnak elő?
Még ha versenykörülmények és a folyamatos 30 fok feletti pályahőmérséklet és a tiltáközeli állandó fordulatszám indokolná azt megérteném................de kezdőmotornak véve csak utcán szinte nulla tapasztalatú pilótával egy 8-10 éves jórégen álló gépnél elég kevés értelmét látom a 15-16e-res versenyolajnak.
Nem te iszod, hanem a motorod.
De minek nekem versenyolaj? És ha nem tudom, megkérdezem ott,ahol tudom,vagy ahol érdemes Kocsim nincs,és eddig 2T-m volt szóval nem sok hasonlítási alap van.Eddig félszintet ajánlottak,de még a kocsiban is fullszint van.Ennyi

Azért köszi a tanácsot
Csak nálad papa! Nálunk zajlik az élet. Pocaklakó miatt nem igazán lehet motorolni, úgyhogy a túrázgatások ki vannak lőve. Nem tudom mutattam-e a fotókat az esküvőről. Meg már csak 3 hónap és jön az utód. Szóval van itt élet!
Ezt mondjuk sosem értettem hogy minek bele ágyúval verébre de mindegy.
ennyi
Motul 300v ezt vegyed. Finom váltás, üresből egyesbe rakáskor is szépen csinálja. Jobb kenés és még a kuplunglamellád se ragad le.
Drága olaj, de nem hinném, hogy 3000-4000 forinton kéne sporolni.

De már kicsit kiakasztó, hogy mindenhol meg kell kérdezned. Szóval időt takarítók MOTUL 300V Factory 16.000-25.000 forint 4 literje. Egy K&N olajszürő 3.500 forint és tesséék bádá bumm huzhatod azt a gázkart.
de ha így mennénk nagy lenne a zajszenny
Kéne.......................de csakazértsem.
Ha az kell abba a gyöszbe.
Így kéne menni a ringen.
http://youtu.be/Vc5lO0c5V4M
Nekem nem kéne semmi extra.Akkor majd megkérdezem a legközelebbi kocsis boltba,mi mennyi Ami 8-9 körül lesz,azt meg elhozom.Csak fullszint legyen,meg 10w40.
Repsolt persze.De gyakorlatilag a gépkönyvnek megfelelő viszkozitású olajat nevesebb márkákban simán megveheted.
Kivétel a castrol actevo.
Bár hallottam pár csúnya dolog mostanában a motulnál.
Mivel felkapott márka és a legolcsóbb ásványi olaját meg lehet matrica nélkül venni majd olyan matricát hozzá ami jó így gyanús tud lenni.
Igaz nekem nem azért van repsol hanem mert ez van a közeli bótban és nincs vele gondom.Fullszint 10w-40-es ment a betonkeverőmbe.
Ez megy eztán is.
Te ugye repit használsz a motorodba? Az a baj,hogy nem sok motorolaj márkát ismerek,így nem is nagyon tudok válogatni.Motul,Repsol,Castrol.. Mobil,Agip Tudom,van egy rakat,és ha u.a. van a benne,akkor mindegy melyik.
Deeeeehogy.......................Csak mondjam itt mindennap hogy vegyetek kawát?
Akkor lenne haddelhad.
Tölts el egy napot te is a Motor Revüvel a Duna Plazaban, az ország legnagyobb motorozást népszerűsítő rendezvényén, május 7-én, szombaton! A belépés ingyenes, akár a szomszéd gyerekeit is elhozhatod. Mi ott leszünk!

és a programok:

* Nézhetsz motoros kaszkadőröket és akrobatákat
* Tesztelhetsz 20 féle motort (Suzuki, Yamaha, KTM, Piaggio, Vespa, Aprilia)
* Megtudod milyen az élet egy márka-klubban
* Láthatsz 600 lóerős dragbike motort
* Lesznek vezetéstechnikai- és KRESZ bemutatók
* Jönnek rendőr- és mentőmotorosok
* Beszállhatsz motoros ügyességi vetélkedőkbe
* Ugrálóvár a gyerekeknek és izgalmas családi programok!


Időpont: 2011. május 7. (szombat) 10:00-18:00
Helyszín: Duna Plaza (1138 Budapest, Váci út 178.)

+ Börze,ha valakit érint
-1 +2, így majdnem leforog a célegyenesben a 6-ik
nagy a pangás ....

2009-ben
Azért annyira közel nem lakom mert pesti vagyok
Értem. Hát valamilyen szinten jól gondolkodsz.
Pont akik ott laknak, azok miatt akarják megszűntetni a Hringen a napjainkat. Elég szar lenne...
Nekem most hátul 45-ös van mert így vettem a motort elől nem tudom de szerintem talán a gyári lehet de annyira rövid lett így a lánc,hogy teljesen elől van a kerék és azt hiszem pályán nem lesz túl kanyarbiztos ilyen rövid tengelytávval ezért akarom lecserélni az egészet és mivel a Hungaroringhez lakom igazán közel arra kéne jól belőni! A motorosnapokra meg előbb-utóbb csak találnak megoldást az okosok:-)
Jah, és a Hring-el ne nagyon számolj, mert nagyon úgy áll a dolog, h nem sokáig lesz rajta motoros napok...