Előírt 10W40. Ajánlott: 10W50 mindazoknak, akik intenzívebben használják a motort. Pl.: nem a sarki zöldségeshez ugranak le mondjuk. Nekem rendszeresen leragadt a városi töttymötty-ben a kuplungom a Motul 10W40-esétől. Most Castrol 10W50 van benne. Ezzel nincs ilyen gondom, mondhat bárki bármit.
Ha ez lenne a jó akkor a gépkönyvben nem ez lenne az előírt?
Felőlem lehet 2 olajcsere árát kidobni nem ezt mondom........csak nem értem minek.
6e-renként úgyis lemegy sőt a versenyzősök még előbb.
De minek itatni vele ha a sárga mérnökök akik tervezték mást írnak elő?
Még ha versenykörülmények és a folyamatos 30 fok feletti pályahőmérséklet és a tiltáközeli állandó fordulatszám indokolná azt megérteném................de kezdőmotornak véve csak utcán szinte nulla tapasztalatú pilótával egy 8-10 éves jórégen álló gépnél elég kevés értelmét látom a 15-16e-res versenyolajnak.
De minek nekem versenyolaj? És ha nem tudom, megkérdezem ott,ahol tudom,vagy ahol érdemes Kocsim nincs,és eddig 2T-m volt szóval nem sok hasonlítási alap van.Eddig félszintet ajánlottak,de még a kocsiban is fullszint van.Ennyi
Csak nálad papa! Nálunk zajlik az élet. Pocaklakó miatt nem igazán lehet motorolni, úgyhogy a túrázgatások ki vannak lőve. Nem tudom mutattam-e a fotókat az esküvőről. Meg már csak 3 hónap és jön az utód. Szóval van itt élet!
Motul 300v ezt vegyed. Finom váltás, üresből egyesbe rakáskor is szépen csinálja. Jobb kenés és még a kuplunglamellád se ragad le.
Drága olaj, de nem hinném, hogy 3000-4000 forinton kéne sporolni.
De már kicsit kiakasztó, hogy mindenhol meg kell kérdezned. Szóval időt takarítók MOTUL 300V Factory 16.000-25.000 forint 4 literje. Egy K&N olajszürő 3.500 forint és tesséék bádá bumm huzhatod azt a gázkart.
Nekem nem kéne semmi extra.Akkor majd megkérdezem a legközelebbi kocsis boltba,mi mennyi Ami 8-9 körül lesz,azt meg elhozom.Csak fullszint legyen,meg 10w40.
Repsolt persze.De gyakorlatilag a gépkönyvnek megfelelő viszkozitású olajat nevesebb márkákban simán megveheted.
Kivétel a castrol actevo.
Bár hallottam pár csúnya dolog mostanában a motulnál.
Mivel felkapott márka és a legolcsóbb ásványi olaját meg lehet matrica nélkül venni majd olyan matricát hozzá ami jó így gyanús tud lenni.
Igaz nekem nem azért van repsol hanem mert ez van a közeli bótban és nincs vele gondom.Fullszint 10w-40-es ment a betonkeverőmbe.
Ez megy eztán is.
Te ugye repit használsz a motorodba? Az a baj,hogy nem sok motorolaj márkát ismerek,így nem is nagyon tudok válogatni.Motul,Repsol,Castrol.. Mobil,Agip Tudom,van egy rakat,és ha u.a. van a benne,akkor mindegy melyik.
Tölts el egy napot te is a Motor Revüvel a Duna Plazaban, az ország legnagyobb motorozást népszerűsítő rendezvényén, május 7-én, szombaton! A belépés ingyenes, akár a szomszéd gyerekeit is elhozhatod. Mi ott leszünk!
és a programok:
* Nézhetsz motoros kaszkadőröket és akrobatákat
* Tesztelhetsz 20 féle motort (Suzuki, Yamaha, KTM, Piaggio, Vespa, Aprilia)
* Megtudod milyen az élet egy márka-klubban
* Láthatsz 600 lóerős dragbike motort
* Lesznek vezetéstechnikai- és KRESZ bemutatók
* Jönnek rendőr- és mentőmotorosok
* Beszállhatsz motoros ügyességi vetélkedőkbe
* Ugrálóvár a gyerekeknek és izgalmas családi programok!
Időpont: 2011. május 7. (szombat) 10:00-18:00
Helyszín: Duna Plaza (1138 Budapest, Váci út 178.)
Nekem most hátul 45-ös van mert így vettem a motort elől nem tudom de szerintem talán a gyári lehet de annyira rövid lett így a lánc,hogy teljesen elől van a kerék és azt hiszem pályán nem lesz túl kanyarbiztos ilyen rövid tengelytávval ezért akarom lecserélni az egészet és mivel a Hungaroringhez lakom igazán közel arra kéne jól belőni! A motorosnapokra meg előbb-utóbb csak találnak megoldást az okosok:-)
Felőlem lehet 2 olajcsere árát kidobni nem ezt mondom........csak nem értem minek.
6e-renként úgyis lemegy sőt a versenyzősök még előbb.
Még ha versenykörülmények és a folyamatos 30 fok feletti pályahőmérséklet és a tiltáközeli állandó fordulatszám indokolná azt megérteném................de kezdőmotornak véve csak utcán szinte nulla tapasztalatú pilótával egy 8-10 éves jórégen álló gépnél elég kevés értelmét látom a 15-16e-res versenyolajnak.
Azért köszi a tanácsot
Drága olaj, de nem hinném, hogy 3000-4000 forinton kéne sporolni.
De már kicsit kiakasztó, hogy mindenhol meg kell kérdezned. Szóval időt takarítók MOTUL 300V Factory 16.000-25.000 forint 4 literje. Egy K&N olajszürő 3.500 forint és tesséék bádá bumm huzhatod azt a gázkart.
http://youtu.be/Vc5lO0c5V4M
Kivétel a castrol actevo.
Bár hallottam pár csúnya dolog mostanában a motulnál.
Mivel felkapott márka és a legolcsóbb ásványi olaját meg lehet matrica nélkül venni majd olyan matricát hozzá ami jó így gyanús tud lenni.
Igaz nekem nem azért van repsol hanem mert ez van a közeli bótban és nincs vele gondom.Fullszint 10w-40-es ment a betonkeverőmbe.
Ez megy eztán is.
Akkor lenne haddelhad.
és a programok:
* Nézhetsz motoros kaszkadőröket és akrobatákat
* Tesztelhetsz 20 féle motort (Suzuki, Yamaha, KTM, Piaggio, Vespa, Aprilia)
* Megtudod milyen az élet egy márka-klubban
* Láthatsz 600 lóerős dragbike motort
* Lesznek vezetéstechnikai- és KRESZ bemutatók
* Jönnek rendőr- és mentőmotorosok
* Beszállhatsz motoros ügyességi vetélkedőkbe
* Ugrálóvár a gyerekeknek és izgalmas családi programok!
Időpont: 2011. május 7. (szombat) 10:00-18:00
Helyszín: Duna Plaza (1138 Budapest, Váci út 178.)
+ Börze,ha valakit érint
2009-ben
Pont akik ott laknak, azok miatt akarják megszűntetni a Hringen a napjainkat. Elég szar lenne...