Igazad van! Ugyanis ott úgy összetöröd a gixert, ha elkottázol valamit, hogy jobb ha bele is döglessz és nem látod a szép VAS-ad a szakadék aljában 100 darabra hullva....
Azért kuplungolok KÖLYÖK, hogy NE BASSZAM MAGAM HANYATT!
Inkább egy kuplung lamella bánja az egykeró gyakorlást, mintsem egy hátas a géppel.
A 10ezres fordulat tőgázra egykeró elmondom miben más, ha valakinek nem esne le hallásra....
Egyébként remekül leírta Joe-Z barátom a menetet, valóban gyertyába áll a gép, ha 10-nél odavágsz neki , de ha már így akarsz egykerót tanulni, akkor kezdésnek inkább 8ezernél kezd odavágdosni a telit... ,mert könnyen hanyatt basz ilyen fordulatnál a kis 600-as...
Ott kezdődik a különbség, hogy 10-ezres fordulaton a gép már 1-ben elég tempósan halad....na, ha itt rosszul vered rá a tüzet, akkor kezdő egykerós mivoltadból kifolyólag tutira beszarsz, ahogy gyertyába áll a gép és ahelyett, hogy rálépnél a hátsó fékre tutira rántassz inkább még a gázon egyet és már is FLYYYYYYYYYYING GSX-R.....
Szóval egykerózni tanulni nem hinném, hogy a nagy tempó lenne előnyös... én kb. 2 hónapig csak azt szoktam, hogy megy egyre feljebb az eleje és nehogy túlhúzzam, vagy ferdén tegyem le....mindez nagy tempónál elég rizikós gyakorlás és megszokás lenne...
YuTYub is kuplungozós egykeró tanulást dob ki, ha beütöd...mert sokkal kisebb tempónál lehet így gyakorolni...
Kuplungolással nekem sokkal érezhetőbb az emelkedés és már 6-7-8 ezernél pici kuplunggal szépen felhúzza az orrát... csak ki kell tapasztalni, hogy mekkora kuplung és gáz kell a megfelelő magassághoz, azután már ugyanoda jön fel mindig....persze innestől meg kellő, finom gázzal való játszadozás kell ahhoz, hogy ott is maradjon és ne is basszon hanyatt.
No meg figyelni az oldalszélre, billenésre, dőlésre....stb...stb...stb.
Gondolatban egyszerűbb az biztos!
Bár lehet, hogy elpukkan mire belenyomatom a 100 -at, majd ha benne lesz akkor nyilatkozom.
Ahhoz meg kellene állnom, hogy egyáltalán rá tudjon szállni, nem hogy bemenni zabálni...
Bár múltkor fogyott némi olaj, lehet hogy a blokkrágó bogár volt szomjas.... ,
...... ERIGGGGGY A GÍÍÍÍÍÍÍPTŰŰŰŰ ELLLLL..... !
- Tuning
- DJ Kölyök
2011.április.16-ikán lesz kollégám és GSX-R -es motoros társam lakodalma Kunszentmiklóson délután 15:00 óra.
Segítségért fordulok hozzátok. Kinek lenne kedve eljönni a gázt húzni az ifjú párnak ? Meglepetés lenne.
Jelentkezők:
- Tuning
Inkább egy kuplung lamella bánja az egykeró gyakorlást, mintsem egy hátas a géppel.
A 10ezres fordulat tőgázra egykeró elmondom miben más, ha valakinek nem esne le hallásra....
Egyébként remekül leírta Joe-Z barátom a menetet, valóban gyertyába áll a gép, ha 10-nél odavágsz neki , de ha már így akarsz egykerót tanulni, akkor kezdésnek inkább 8ezernél kezd odavágdosni a telit... ,mert könnyen hanyatt basz ilyen fordulatnál a kis 600-as...
Ott kezdődik a különbség, hogy 10-ezres fordulaton a gép már 1-ben elég tempósan halad....na, ha itt rosszul vered rá a tüzet, akkor kezdő egykerós mivoltadból kifolyólag tutira beszarsz, ahogy gyertyába áll a gép és ahelyett, hogy rálépnél a hátsó fékre tutira rántassz inkább még a gázon egyet és már is FLYYYYYYYYYYING GSX-R.....
Szóval egykerózni tanulni nem hinném, hogy a nagy tempó lenne előnyös... én kb. 2 hónapig csak azt szoktam, hogy megy egyre feljebb az eleje és nehogy túlhúzzam, vagy ferdén tegyem le....mindez nagy tempónál elég rizikós gyakorlás és megszokás lenne...
YuTYub is kuplungozós egykeró tanulást dob ki, ha beütöd...mert sokkal kisebb tempónál lehet így gyakorolni...
Kuplungolással nekem sokkal érezhetőbb az emelkedés és már 6-7-8 ezernél pici kuplunggal szépen felhúzza az orrát... csak ki kell tapasztalni, hogy mekkora kuplung és gáz kell a megfelelő magassághoz, azután már ugyanoda jön fel mindig....persze innestől meg kellő, finom gázzal való játszadozás kell ahhoz, hogy ott is maradjon és ne is basszon hanyatt.
No meg figyelni az oldalszélre, billenésre, dőlésre....stb...stb...stb.
Gondolatban egyszerűbb az biztos!
Hogy basszalak a kerítéshez...
Ahhoz meg kellene állnom, hogy egyáltalán rá tudjon szállni, nem hogy bemenni zabálni...
Bár múltkor fogyott némi olaj, lehet hogy a blokkrágó bogár volt szomjas.... ,