Blokk marad,futómű megvolt,fék jön.Pilótát kéne de meggondolom.........................mmmmmmm................sajnos ragaszkodó tipus úgyhogy nemmmmm.
Inkább fejlesz magán és megígérte nem borul a nyáron.
Ahol adnak hozzá pályaidomot, azt messzire el kell felejteni.....ami gyári, azt is szét lehet hajtani 20-30e km alatt....az új motor is lehet szar......szerintem te ilyen hozzáállással, ahol folyamatosan kombinálsz nehéz lesz érzelmileg jó vásárlást csinálni.
Ha veszel egy motort érdemes arra a motorra koncentrálni és nem rémtörténetek alapján dönteni.
Ahogy elnéztem vén szar vagy már te is, biztos tudod mit kell egy ilyen szerkezeten (és hogyan) megnézni, hogy ne szaladj bele valami csillogó ipari hulladékba.
Okos legyél.... !
Egyébként jóval többen pályáznak 600-al, mint 1000-el nem? Tehát használt vételnél kisebb talán az esélye az ezresnél belenyúlni egy szétpályázott példányba, mind a 600-nál nem?
Bocs..az olajcserével átbaszarintottalak : nem cserélem, csak utántöltöm, a szűrő még gyári!
Keményebb menet után 1 flakonnal beleszalad, így mindíg nagy mennyiségű friss olaj keni az égésteret naponta.
Ha marad a dobozba azt belenyomom a tankba, hogy az injektorsor, kipufogószelepek, és a lambadaszonda is megkapja a megfelelő kenést!
Mikor eladom, csak át kell szaladni brigéciollal rajta és csillivilli minden...
Inkább fejlesz magán és megígérte nem borul a nyáron.