Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kapcsoló akkor már nem aktuális?
Lesz, bemozizunk..
Pfúúúú nem tudom Ace... Egyszer majd csak összejön...
Misegint, kint Bangkokban 1 litert legurítottunk szép lassan-esténként.
Valamikor kipattinthatunk egyet.
Dolgozik, intézi az ügyeit.

Kriki említett valami mozis projektet.
(12 fogát vertem ki szerencsétlennek.)
Lesz belőle valami?
Szevasz Doki!
Mikor jársz felénk? Még jól be kéne basznunk valamikor... Tavaly sehogy sem jött össze.
Renben felhúzom majd Kriki! Egyéb hasznosabb infó a cuccról? Jó vagy nem?
Atyuskám!
Hát Ön is itt van? Lesben áll és vár?
Feljöttem kicsit tanulmányozni dédété írásait.
Misegint mikor ivott utoljára? Gerzson lapul még?
Hol tengeti napjait Atyám?

Ezerkétszáz éve nem láttam magát és nem hallottam önről.
Meguntad az új orrodat? kööp
Fú, te tök okos vagy.. Írj még sokat, léccilécci!
KÖÖP
Köszönöm!
Bele se megyek a vitába ott mert a fehércápát úgy sem lehet meggyőzni ú, hogy tök mindegy. Ha nálunk felrobban egy moci annak valszeg min. 2X-er annyi van a blokkjában mint az órájában. Havernak volt egy 1000-es yamahája. 30 000km-nél elesett vele és kitört egy darab a blokkból. Meghegesztették, elment vele 60 000-ig majd utána visszapörgette 20-onpárezerre és eladta. A moci már megint 50k felett jár.
Meggyőződésem, hogy ha nem gyári hibás egy blokk(zárványos, hibás csapágy stb.) akkor utcán 100 000km el kell mennie nagyobb baj nélkül. Ami szétmehet ez idő alatt az a meghajtólánc, kuplung, vezérműlánc. 100 000-nél jöhetnek a szelepek, hajtókarcsapágyak, főtengelycsapágyak. Mindez persze gondos tulajdonost feltételezve. Egyébként ha valaki nem kerekezik km-ket egyhuzamban utcán nem tudja megölni a motort. A nagy fordulatszám önmagában kevés hozzá.
Persze az üzem meleg állapotot és megfelelő olajszint alapvető fontosságú.
Ha meg gyári hibás akkor tök mindegy. Volt itt R1 ami 800km után felrobbant.
K4 750-ent 30 000km adtam el. 50 000-nél a gyári kuplung, vezérműlánc van benne. Meg úgy 20 pályanap és mérhetetlen mennyiségű top speed teszt az autópályán.
Hát köszönöm szépen!
Csak egyesbe 3000 alatt.... Max. váltok egy üreset...
Csá MOTOR FANSZŐR_01!
Ez nagyon sokmindentől függ...de leginkább a karbantartás pontos betartásától. Olajcsere 6000 km -enként, vezérműlánc max 50.000 km. gyertyák max 12.000 km (irridiumos 36-42.000km) légszűrő 6000 -nél tisztítás 12.000 csere, lánc lánckereket, ahogy kéri a gép, fékbetétek szintén....nagyon lelakni nem szabad a motorkát, mert rábaszol.... 100.000 km felett valszeg lemegyek az olajcserével 5000 -re, vagy 4000 -re,valamint a szelephézag is 20.000 km -enként lesz ellenőrizve, 24-32.000 helyett.
Persze a motor hangját, változásait mindíg figyelemmel kell kisérni, a megszokotthoz képest.
Szerintem a hajtókar (csapágy) is észrevehető idő előtt, ha figyel az ember.
Szerintem rendeltetésszerű használat ( és irgalmatlanul sok ráköltött pénz) esetén nem lesz baja sokáig a motorkának, még tartós 10.000 fordulat felett sem.Talán egy kicsit gyengül, de ezek többet kibírnak mint itt sokan gondolják.
És hamarabb törik rommá a gép, minthogy valami elszálljon benne
Ha egyben lefutja ezt a szezont is, akkor valszeg komplett főtengely, és hajtókarcsapágycserét kap, a bajt megelőzően, de ez még a jövő.
Mondtam már hogy te sem vagy több egy redvás kis fostömlőnél?He?
Hát csak abból indulok ki, hogy ilyen 8-10-et azért hajtják elég sokan a szezonokban, akkor meg már van jópár ami 40-45 környékén van.

De a legnagyobb vicc az, hogy használt autón, meg máshol is még a K1-esekben is 20-25e van az órában. Szinte nem is látni olyat, amin ne lenne visszaforgatva az óra. Ezért indulok ki 7-8e évi km-el a hirdetett kilómétert nem figyelembe véve.
Most azért megnyugtattál.
Jájjj, de mocskos a szád!
Kifogom öblíteni domestosszal.
Miért vennél 50.000 km-el?
Vannak "viszonylag" keveset futottak is.


Lehet elfog menni minden nagyobb gond nélkül 80.000 km-t, de előfordulhat, hogy már 30.000-nél előjönnek apróságok.
Kérdés, ki, hogyan gépészkedett vele.
Szobamotoros mindjárt eléri a százezret, pedig ő aztán mindig mekkűdi a csordáját!
1000-es topikban írogatják, hogy, ha küldve van a gépnek rendesen, akkor tuti 60000-nél többet nem megy el, mert kikönyököl a hajtókar mindegyik GSX-R-nél.
Erről mi a véleményetek?
Most, ha megveszek 50000-km-el egy k6-ost, aztán kikönyököl 10e- múlva baszod! Mi ez már? Gondolom hülyeség...
Kicsit csípni fogja ....de fasza lesz!