Természetesen ne vedd úgy, hogy a torkodnak akarok ugrani! Bringát azért hoztam fel, mert kurvasok garnitúra gumit elkoptatott, így lehet alapozni a véleményére, de ez önmagában nem jelenti azt, hogy a tiédet figyelmen kívül kell hagyni!
Nem is állítottam, hogy nem lehet a 190-est, hanem a 180-ast könnyebb! A 190-es felülete keresztben 19 cm, a 180-asé 18 cm, ezt nyilván mindenki tudja, és ezzel azt is, hogy a 180-asnak az ebből fakadó egy centis előnyével kisebb utat kell megtenni az átfordításkor! (Ezt bármely műszakis izé memmonnya neked! )
A powerpointot ettől függetlenül elfogadom, nyitott vagyok rá!
a gp racer és a gp között mintában nincs különbség, csak belső tulajdonságban.. Megjegyzem aki lenézi a gp racert az sajna nem nagyon tudja miről beszél, a gp racer nagyon sok versenysorozat hivatalos gumija..
Vannak olyan profilú gumik amik 600-asra megkövetelik a 190-est. Sok esetben a gyártó is odaírja, hogy 600-as gépre 190-es hátsó kell, mert más a gumi íve. Ez nagyrészben csak pályagumikra érvényes, ha utca gumit akarsz venni akkor 180-as.
nekem is volt fennt 190es gumi. nem kell egyből Bringához rohanod... nyugodt lehetsz hogy van tapasztalatom gumik teren nekem is ...
erre pedig ennyit mondok hogy azt állítod hogy a 180ast könnyebb át dobni. Amint a képen is látod 190est is át lehet. Attól függetlenül soha többet nem rakok fel 190es gumit. Mérnökök se viccből találták ki hogy 180as való a felnire. De a ezt a vitét tovább húzód szerzek neked egy ppt jövő hétre a gumizásról
Nem az a kérdés, hogy mit ajánlanak rá, hanem, hogy fel lehet-e tenni a 190-est....
Válasz: igen fel lehet, és mi nem nagyon fogjuk észrevenni a változást annyira élesen, hogy ez zavaró lenne....simán meg lehet szokni.
Utcán meg nem hiszem, hogy a kigyorsítások miatt lesz kopottabb a gumid... hacsak nem úgy csapatsz kint, kint GIXXXER600K7, akinek már ezrese van...
rakjátok akkor .....
600as felnijére akkor is 180as gumi való. Kérdezz meg egy valamire való műszaki embert aki ért hozzá. Illetve a gyár se véletlenül adja meg a gumi méreteket.
2 hétig volt rajta. Előtte napokban került fel.
Nem is állítottam, hogy nem lehet a 190-est, hanem a 180-ast könnyebb! A 190-es felülete keresztben 19 cm, a 180-asé 18 cm, ezt nyilván mindenki tudja, és ezzel azt is, hogy a 180-asnak az ebből fakadó egy centis előnyével kisebb utat kell megtenni az átfordításkor! (Ezt bármely műszakis izé memmonnya neked! )
A powerpointot ettől függetlenül elfogadom, nyitott vagyok rá!
Vannak olyan profilú gumik amik 600-asra megkövetelik a 190-est. Sok esetben a gyártó is odaírja, hogy 600-as gépre 190-es hátsó kell, mert más a gumi íve. Ez nagyrészben csak pályagumikra érvényes, ha utca gumit akarsz venni akkor 180-as.
erre pedig ennyit mondok hogy azt állítod hogy a 180ast könnyebb át dobni. Amint a képen is látod 190est is át lehet. Attól függetlenül soha többet nem rakok fel 190es gumit. Mérnökök se viccből találták ki hogy 180as való a felnire. De a ezt a vitét tovább húzód szerzek neked egy ppt jövő hétre a gumizásról
Hétvégén megnézem haveromnál a gumit!
Válasz: igen fel lehet, és mi nem nagyon fogjuk észrevenni a változást annyira élesen, hogy ez zavaró lenne....simán meg lehet szokni.
Utcán meg nem hiszem, hogy a kigyorsítások miatt lesz kopottabb a gumid... hacsak nem úgy csapatsz kint, kint GIXXXER600K7, akinek már ezrese van...
600as felnijére akkor is 180as gumi való. Kérdezz meg egy valamire való műszaki embert aki ért hozzá. Illetve a gyár se véletlenül adja meg a gumi méreteket.