Normális motorhoz meg nem elég a kétkiló!
Szívd fel magad hat, hét kilóval, és mire odáig eljutsz, már nem kell feltétlen SRAD-ban gondolkoznod hanem fiatalabb gépeket is kinézhetsz!
A papírozás nem ördöngősség.Első hogy a 3 papír.Külföldi kétnyelvű adás-vételi nem sajtpapír hogy A eladom X nek féle,külföldi kivonásról a papír, PRA ha olasz,és eredeti forgalmi vagy erről másolat.
Majd bejelentkezel a KPM-hez ott műszaki KB 30e lehet most.Ezután helyi vámhivatal ott kell regadót fizetni ezután az összessel okmányiroda és kész.
Ebben is van igazság. Viszont ha totál semmit se tudok (pl lehet-e papírozni) akkor nem fogok szaladni :) Nem mondtam,hogy legyen tökéletes. A másik sérült,és azt meg is néztem. A legtöbb Srad,amit láttam 420 (+regadó) és 520 között mozgott. 600 és 750-esek. Ez a típus még viszonylag tetszik is,és úgy olvastam,hogy kényelmes,bár az olajat szereti. Meg menni is tud,ha kell. Általában külföldi papirost találok. Azok olcsóbban,és néha ki lehet fogni a jókat ott is.
Ha ilyet veszel arra kell készülnöd, hogy LEGJOBB esetben 1 szezont megy el komolyabb ráköltés nélkül. 2 lehetőség van. 1. Struccpolitika és csak azt javítod rajta ami elromlik.
2. Megveszed és egyből szétszeded. Aztán esetleg a falba vered a fejed.
Hát így elég behatárolt a vásárlás.Nem megyek érte,legyen patent,nagyon olcsó,de nézzen is ki valahogy,legyen fiatal.Hát ez kb fából vaskarika.
Ha körbenézel egy adott tipus,évjárat környékén és látod hogy a nagy átlagszórásnál olcsóbb akkor ott gebasz van.Vagy a belseje hányadék,vagy a papírok nem rendezettek esetleg mindkettő.Én eleve gyanakodnék.De ha nem akarsz érte menni és megnézni akkor almás az egész.
A szádba nem fogják hozni az olcsó lomot ennyiért.
Nem csak maga a lánc. Lánc+feszítők+tömítés+szelephézag+munkadíj és egyéb költségek. 20%-kal emelt a Suzuki az árakon január 1-től! 80ért lánc nekem se kéne!
Naja. Viszont azzal nem vagyok tisztában,hogyan lehetne papirozni.. Mmm valami ajándékozási papírja van. Talán osztrák. Ennek utána kéne néznem,hogy mennyibe fájna,és ezután megnézni a motort.
Szívd fel magad hat, hét kilóval, és mire odáig eljutsz, már nem kell feltétlen SRAD-ban gondolkoznod hanem fiatalabb gépeket is kinézhetsz!
Majd bejelentkezel a KPM-hez ott műszaki KB 30e lehet most.Ezután helyi vámhivatal ott kell regadót fizetni ezután az összessel okmányiroda és kész.
2. Megveszed és egyből szétszeded. Aztán esetleg a falba vered a fejed.
Fain darab lesz.
Ha körbenézel egy adott tipus,évjárat környékén és látod hogy a nagy átlagszórásnál olcsóbb akkor ott gebasz van.Vagy a belseje hányadék,vagy a papírok nem rendezettek esetleg mindkettő.Én eleve gyanakodnék.De ha nem akarsz érte menni és megnézni akkor almás az egész.
A szádba nem fogják hozni az olcsó lomot ennyiért.