Szia!
bocs hogy bele vauvau...én lemotoroztam ezzel a techikával pár ezret, 100km alatt megszokod, sztem kategóriája egyik, ha nem a legkényelmesebbje!
105kiló, és 186centi vagyok....semmi bajom vele....talán annyi, hogy 200fölött hasalni kell....de ezt is lehet orvosolni egy plexi cserével!
Transalp után olyan lesz mintha dobozba gyömöszöltek volna.De 2-3e Km alatt szokható.Én nem tudmám megszokni.Nincs is ilyenem de megtűrnek itten.
Mint csendes ellenzéket.
Pattanj fel egy kereskedésben rá és kiderül ami bederül.
Tény hogy nem kontinens átszelésére tervezték egy seggel.
Szezonban tervezek motor vásárlást.
K5 1000-es evolúción gondolkodom, nagyon tetszik a K6 600 is.
A kérdésem az lenne, hogy mennyivel kisebb ez méretre? Üléspozíció stb. Azt hallottam, hogy a K6 600 a törpe GSX-R. Nos én 190 centi vagyok, nem akarok rajta úgy kinézni, mint majom a köszörűkövön. :)
Mi a véleményetek? Elsősorban a K5 1000 méretéhez mérten lenne a kérdésem, mert azon ültem, így van viszonyítási alapom, ha ahhoz hasonlítjátok.
Kapcsolók mennyire gáz?
És milyen cucc?
Szabvány suzuki vagy van spéci gombok is?(mittomén műszerfal kezelésére)
Mert szabvány suzuki kapcsoló burgmatól az SV-n át a banditig lehet kapni bontva és KB 30 perc alatt átforrasztottam a vezetékeket egy burgonya kapcsolójára.
Nekem az is segítség, ha valaki lát valami motyót a hirdetések között vagy az e.bay-en ami számomra hasznos lehet és megosztja velem.
A mocskos anyagi része meg engem terhel.
Ja és versenypályán nem érvényes se a kötelező sem a casco.Közúton meg belátásod szerint.Ha nem akarod mindenáron a saját határaidat feszegetni és hagysz biztonsági tatralékot akkor nem muszály szarakodni vele.
Én minden kanyart úgy veszek hogy utána mindíg az van hogy ejj ez ment volna gyorsabban is.
Viszont fordítva már inkább a casconak örül az ember.
Fizetni kell.Minden hónapban.Ha nem zúzod le évekig akkor is.Meg ha csak kicsit.Mondjuk 50 az önrészed és 40-60e kár lesz egy feldőléskor.Baxhatod a cascot.
bocs hogy bele vauvau...én lemotoroztam ezzel a techikával pár ezret, 100km alatt megszokod, sztem kategóriája egyik, ha nem a legkényelmesebbje!
105kiló, és 186centi vagyok....semmi bajom vele....talán annyi, hogy 200fölött hasalni kell....de ezt is lehet orvosolni egy plexi cserével!
Mint csendes ellenzéket.
Pattanj fel egy kereskedésben rá és kiderül ami bederül.
Tény hogy nem kontinens átszelésére tervezték egy seggel.
Szezonban tervezek motor vásárlást.
K5 1000-es evolúción gondolkodom, nagyon tetszik a K6 600 is.
A kérdésem az lenne, hogy mennyivel kisebb ez méretre? Üléspozíció stb. Azt hallottam, hogy a K6 600 a törpe GSX-R. Nos én 190 centi vagyok, nem akarok rajta úgy kinézni, mint majom a köszörűkövön. :)
Mi a véleményetek? Elsősorban a K5 1000 méretéhez mérten lenne a kérdésem, mert azon ültem, így van viszonyítási alapom, ha ahhoz hasonlítjátok.
Nagyon szépen köszönöm! :)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Thx
És milyen cucc?
Szabvány suzuki vagy van spéci gombok is?(mittomén műszerfal kezelésére)
Mert szabvány suzuki kapcsoló burgmatól az SV-n át a banditig lehet kapni bontva és KB 30 perc alatt átforrasztottam a vezetékeket egy burgonya kapcsolójára.
Kihangsúlyozva: olajozottan
Nekem az is segítség, ha valaki lát valami motyót a hirdetések között vagy az e.bay-en ami számomra hasznos lehet és megosztja velem.
A mocskos anyagi része meg engem terhel.
Piroska spanjai, netán labdaszedők?
Lebeszéltem, már "csak" le kell érte mennem.
Jövőhét végére remélem nálam lesz.
Én minden kanyart úgy veszek hogy utána mindíg az van hogy ejj ez ment volna gyorsabban is.
Viszont fordítva már inkább a casconak örül az ember.
Kinek éri meg úgy igazán a Casco?