Hát akkor azt a motort jól eldugták! A Suzuki Hollós Camponában vettem az utolsó K8-ast, 2009. Október 3.-án! Az enyém is raktáron visszamaradt, el nem adott szalonmotor!
Alkoholista spanomnak, Petyának igaza van! Évi 6 000 kilóméterrel nyugodtan számolj, emellett rálicitálok Peti ajánlatára: Én adok 1 100 005 Ft-ot!
ma voltam bent a red baronál, ottis volt egy GSX-R K6 0KM! nemvették meg és most árulják 1.9mbe, igytudom eztis elképzelni hogy 2009-ben vette a régebbi 0km-eres modellt, amúgy aztmondta hogy full hitelből vette, kezdetben 30 at fizetett rá, most 60ezeres csakket kapott
ugy van ez, hogy 2007es modell de a fószer 2009ben vette és akkor helyezték forgalomba, tudod, raktáron maradt gondolom 2007ben és csak 2009ben adták el vagyis akkor vette meg a csávó
Vedd meg... de ha nem akkor szólj és én adok érte 1,1et.
2007es és 2 évvel később helyezték forgalomba?
Kételkedj és jól nézz utána mindennek. 2 év alatt 4000 km?
Csáááá!
Szerelőt vigyél baszod! Vagy aki tapasztalt róka a szakmában! De a ragya se érti ezt... 2007-est hogy lehet 2009-ben forgalomba helyezni? Ámbár, ha a motor 2007 végi, és 2009 eleji forgalombahelyezésű, azt még le tudom nyelni.
Ja! Szerintem te a bringa gépét veszed meg! Ha aszondod, hogy 20 000 ezer kilóméter van benne, az húszmillió kilóméter. Erre meg csak a bringa képes, ilyen rövid idő alatt...
Nekem gyanús ez a moci. Szerelőt vigyél, aki érti is a dolgát. Ha jónak látja, hozd el.
Hali! köszi a múltkori kérdésekre a válaszokat, most lenne még1
van egy motor, 2007es GSX-R 600, 2009 ben helyezték forgalomba, röpke 4000 km van benne, és piszok olcsó, ilyen árban csak 20000 ezer km feletit találtam, mi a véleményetek ? (1.5m az ára)
holnap megyek megnézni, sajnos elég mesze van, ezért ha megfelel a motor akkor hozom is haza !
amit most hasznak az 04-től van bevezetve, szóval attól kezdve szar...
előtte való lehet hogy jó. Érdekes amúgy, mert pl a honda is régebben nissint használt, jó fékei voltak, a 08-as cbr-re rátették a tokico-t, el is baszták a féket. Viszont a kawakán is tokico van, arra pedig azt mondják hogy patent..Fura mindenesetre..Mondjuk szerintem a gixxereken a felső fékmunkahenger se a legjobb..Utcára mondjuk kiváló, jól adagolható a fék, de ennél fogva pályára meg alkalmatlanabb, mivel ott hirtelen kell nagy erőt kifejteni, nem kicsit fokozatosan...
Egy kis segítség kellene!
Van egy ismerősöm akinek van egy 2006-os fekete GSX-R 600 motorja és kellene hozzá egy-két alkatrész!
Az eleje sérült és ahhoz kellenének alkatrészek! (fejidom tartó, kezelőszervek, első felni, első féktárcsa, idomszett, plexi, stb.)
Tudtok ajánlani valakit akinek esetleg lennének bontott alkatrészek hozzá, vagy hol érdemes keresgélni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
fém fékcső, megfelelő fékolaj és fékbetét és nem lesz féggond sose. Pályára mindenképp a racing fékolajokat ajánlom, nagyobb terhelést a sima fékolajok nem bírnak, túlmelegszenek, "szivacsos" lesz tőle a fékezés.. Én a tavalyi évet sorozatos fékproblémákkal szenvedtem végig, ebben benne van a fékkar nevetséges megoldása is, atávállító nekem legtávolabbra van állítva, de mivel felül tekergetős, így a pályán magától is el tud tekeredni, és így olyan mintha beesett volna a fékem. Állandóan szigszalagozni kellett pályára..Aztán szerintem a tokico féknyergek se a legjobbak, nemhiába lesz most brembo az új gixxereken. (én yamaha féknyergekkel fogom kezdeni a következő szezont).. Eddig brembo fékbetéteket használtam, ami nem rossz, de most változzam Lucasra. Pár még csak utcán próbáltam a fékezést a Lucas betétekkel, szerintem nagyon jó betét lesz, a yahama nyergekkel párosítva eszméletlenül fog..Fékolajnak most a Motul RBF600-at használom.. Fékolaj cserénél én legalább 3x légtelenítést ajánlok kis időközönként, akkor betonkemény féket fogsz kapni..
Alkoholista spanomnak, Petyának igaza van! Évi 6 000 kilóméterrel nyugodtan számolj, emellett rálicitálok Peti ajánlatára: Én adok 1 100 005 Ft-ot!
Pláne, hogy nem nekem akarja adni a madár ingyéééé ...
2007es és 2 évvel később helyezték forgalomba?
Kételkedj és jól nézz utána mindennek. 2 év alatt 4000 km?
Szerelőt vigyél baszod! Vagy aki tapasztalt róka a szakmában! De a ragya se érti ezt... 2007-est hogy lehet 2009-ben forgalomba helyezni? Ámbár, ha a motor 2007 végi, és 2009 eleji forgalombahelyezésű, azt még le tudom nyelni.
Ja! Szerintem te a bringa gépét veszed meg! Ha aszondod, hogy 20 000 ezer kilóméter van benne, az húszmillió kilóméter. Erre meg csak a bringa képes, ilyen rövid idő alatt...
Nekem gyanús ez a moci. Szerelőt vigyél, aki érti is a dolgát. Ha jónak látja, hozd el.
van egy motor, 2007es GSX-R 600, 2009 ben helyezték forgalomba, röpke 4000 km van benne, és piszok olcsó, ilyen árban csak 20000 ezer km feletit találtam, mi a véleményetek ? (1.5m az ára)
holnap megyek megnézni, sajnos elég mesze van, ezért ha megfelel a motor akkor hozom is haza !
Ment egy e-mail!
már rég voltam itt
előtte való lehet hogy jó. Érdekes amúgy, mert pl a honda is régebben nissint használt, jó fékei voltak, a 08-as cbr-re rátették a tokico-t, el is baszták a féket. Viszont a kawakán is tokico van, arra pedig azt mondják hogy patent..Fura mindenesetre..Mondjuk szerintem a gixxereken a felső fékmunkahenger se a legjobb..Utcára mondjuk kiváló, jól adagolható a fék, de ennél fogva pályára meg alkalmatlanabb, mivel ott hirtelen kell nagy erőt kifejteni, nem kicsit fokozatosan...
Egy kis segítség kellene!
Van egy ismerősöm akinek van egy 2006-os fekete GSX-R 600 motorja és kellene hozzá egy-két alkatrész!
Az eleje sérült és ahhoz kellenének alkatrészek! (fejidom tartó, kezelőszervek, első felni, első féktárcsa, idomszett, plexi, stb.)
Tudtok ajánlani valakit akinek esetleg lennének bontott alkatrészek hozzá, vagy hol érdemes keresgélni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Igaz a felso henger es a nyergek is ceselve lesznek plusz kifujom a csovet is levegovel.
Még egy kérdés neked nem szokott túlmelegedni az első fék a pályán?
Illetve milyen fékbetétet használsz?