Na jó haggyuk.
Felesleges bármit mondani.
Szereted kibaxni a kuplungot.
Ez a természetes üzem neki.
És hát ugyan tudjuk hogy a gixxer egy eszméletlen tartós gép de a kuplung speciel nem birja.
És ez OK.
Értem.
Felhomályosítottad hogy ez a rendje mindennek.
Befejeztem.
Anyukám üzeni, hogy kinyírtad a montijának az első futóművét és a kuplungját is...
Full villa és kerékcsere kellett és kormánycsapágy is, meg kormánylengéscsillapító...
Következő ecsegi bulim behajtja rajtad azt mondta!
Javítás+alkatrész = 745 Ft + Áfa ....jaaa és még jössz egy üveg Nutellával is....
KELLETT EZ NEKED?
Ja az én gépembe 60.000km -nél volt kuplung cserélve, és még bírta volna, de már nagyon fent fogott.
Bár én nem nyomom az egykereket, meg baszott nagy gyorsulásokat, viszont ha meg kell állni (lassítani), akkor a féket is használom és nem csak a kuplungot.
Azért azt hozzáteszem, az első 17000 km elég hikomattosan ment bele!
te komolyan az Ifához meg astrához hasonlítod a motort?
Kit érdekel mennyit autóztál? Ha olyan teljesítményű autót nézünk ami tudja ugyanazokat a gyorsulási értékeket mint egy 600-as gixxe akkor ott sem bírja sokáig egy kuplung nyugodt lehetsz!
nekem behalt 18 ezernél szobabringának 30-nál de van itt egy gyerek neki is 20ezer körül cserélték....
Megnézném ha nyírnád a gépet mennyit bírnának ezek a dolgok....
Ricsi barátom (sokan ismerik innen) zsír újonnan vette az SV1000S-t és 21000km-nél vezérműláncot kellett cserélni neki mert teljesen tönkrement! 1,5-éves volt a motor. A szervizbe azt mondták 50ezret elmegy simán de ha baszod akkor történhet ilyen is....
Nekem lett nyírva a gép biztos újkorától kezdve most ez szétment kopáshatáron voltak a lamellák.
Ez van szerintem meg nem a te problémád....
10 éve?
Őőőőőő Kb akkor nyomta le a 150e-redik Km -t igaz nem motorral.Kocsival.Tudom nem ugyanaz.Úgyhogy ha lehet ne nézz nyeretlen kétévesnek.Volt addig jópár taopasztalatom mindennel az MTZ-50 től a redvás ifán át a full új astráig.
Namost ha valaki aszongya hogy 18k egy kuplung élettartalma akkor felhúzom a szemöldököm.Ez a minimum.Ennyi.Nem fikázás nem szarozás semmi ilyen.
Szóval Zoli b.szod ne kurd fel a vizem hazajövök erre ilyeneket kell olvassak....
Én sem szidtam a motorod, te se tedd az enyémmel!
Nem szóllak le h 650SV-d van meg azt sem mondtam,hogy lúzer vagy csak az baszott fel,hogy minősíted a gépem. Gyere ülj rá, menj vele egy kört eléggé egyben van, amúgy egy éve vettem és eddig csak gumizni kellett, most elbaszódott valami hát istenem ez van elromolhat szerintem, semmi sem tart örökké.....
Én ezt így fogom fel más véleménye nem tud felizgatni addig amíg nem fikázik valaki. 10 éve motorozom tudom, hogy kell kezelni a gépet elhiheted!
Mutató és hüvelykujj közé csippented a két fülcimpád veszel egy mély levegőt majd mondod hogy szúúúúúúúúszzzzzzzzzáááááááááá 3x és lenyugszol.
Figyeld meg menni fog a kuplungolás is egy megnyugodott és relaxált állapotban.
A faszért eszel te SENKI, TE NULLA, TE LÓFASZJÓSKA ... úgyis megéhezel....költsed inkább a pénzed kuplungra meg az én motoromra...
Úgy terelgeted azt a szar Gixert, mint nagymamám a csírkéket az ólba.....HATÁROZOTTAN , ÖSSZEVISSZA....
Ha kész lessz a gépem, akkor odabaszlak keréken lámpánál mint állat, nem lesz megint elhúzás mint a multkor....
Ha kell most is odaváglak....hátsó kerék van a gépben most is.... ....max. a következő lámpánál a hátadra teszem a villákat....
Jó ÉTVÁGYAT Tökös és Carpe Diem!
BASSSSZZASSSSSUNK MÁÁÁÁÁRR VÉGREE !
Úgy hogy ki sem veszed 6.-ból a 600 km-alatt jó hogy nem lesz semmi probléma....
Sztem én egy Dobogókőre fölfelé alatt többet váltok mint te egy túra alatt
Ha ültél volna életedben erős motoron (a 650SV nem az) akkor tudnád ha csak úgy kibaszod a kuplungot vagy kifarol a segge de inkább azonnal kiugrik alólad.... megnyugtatás képpen
Na most ezeket a beszólásokat ebben a formában nem szeretem....
Megnyugtatás képen az én motorom nem túrázásra volt eddigi élete során használva hanem sportolásra, szórakozásra.
Bizony az előző tulaja járt vele a Hringen nemegyszer én is baszom neki, lefüstöltem már vele nem egy gumit, gyorsultam kúrva sokat és amikor a 4.-5. indulás után érzed a kuplungszagot akkor sem hagytam abba......
Én nem pózerkodni vettem Gsxr-t,meg azért,hogy nézegessem hanem basszam neki stiften,forgassam amit bír mert azt élvezem és különben is arra készült tudtommal.
Kapta az ívet de ha jól emlékszem nem is káromkodtam,hogy mekkora szar a Gixer mert tönkrement a kuplung 18000-nél!
Megadta magát és kész, megcsinálják kifizetem és működik a cucc tovább...
Nem nézek le senkit de egy 650-es tanulómotorról ne dumáljál már, hogy motort kellett volna venni baszod
Felesleges bármit mondani.
Szereted kibaxni a kuplungot.
Ez a természetes üzem neki.
És hát ugyan tudjuk hogy a gixxer egy eszméletlen tartós gép de a kuplung speciel nem birja.
És ez OK.
Értem.
Felhomályosítottad hogy ez a rendje mindennek.
Befejeztem.