Szia kolbi...
Tedd fel motortartóra, és forgasd meg a kereket...ha a lánc a forgás közben egyszer laza, másszor feszes akkor kuka.
Ez okozhat finom pulzáló rángatást alul (csapágyak szeretik... )
Szerintem egy jobb minőségű lánc, lánckerekek+mdíj meglehet egy 50e Ft ból.
Ha egyformán laza (bár a rángatás miatt ezt kétlem) csak húzni kell rajta.
Na most már eleget tudsz....leléphetsz!
Nem a tudásával van bajom...TUD A GYEREK MINT ÁLLAT...
De a stílusa és a kis köcsög nagyképű buzi feje egyszerűen okádék....
És számomra ettő az EGÉSZ EMBER EGY NAGY BUDÖS NULLA!
kIS UTÁNOZÓS MAJOM!
Lehet.Bár sanszosabb egy 01-esnél hogy már cápafogas a lánckerék.Ezért mondom hogy látnia kell hozzáértőknek.Nem játék.Szakad akkor a blokkból is kitép egy darabot meg a lábadból is.Nameg ha mész ezerrel fejre is állsz.
ja és még 1. most arra gondoltam, hogy természetes, hogy a lánc megfeszül nagyobb sebességnél igaz?, lehet hogy a láncom laza? mert mokor tépem a száját semmi. Lehet hogy megugrik valahol? ez lehetséges? Köszönöm mégegyszer
Igazából ez a távgyógy csak gyurcsóknál műkszik.Lehet a lánckeréknél csapágygond megmyúlt lánc sztb.Szerelőt tok ajánlani aki megoldja ha felveszed a kapcsolatot vele és pesti vagy környéki vagy.
Keresd Tsándor urat.Itt a fórumon szokik rendelni.De neki is látnia kő.link
Értem. Akkor ezt vehetem úgy hogy ez nem normális igaz? Vajon miért lehet az hogy csak alul? egyesben 12, ig pörgettem és sasoltam a láncot. 6 ezer fölött semmi. Lehet hogy a láncszet csere megoldja a dolgot? mennyiért csinálnak egy olyat? Köszön válaszod
Sziasztok. Péntek óta tulajdonosa vagyok egy gyönyörű k1-nek :) Egy öregecske fzr-ről 1000-ről huppantam át erre a gépállatra, és nagyon tetszik a kategóriaváltás minden velejárójával együtt.
Viszont had kérdezzek egyet tőletek, remélem tudtok segíteni. Nem ismerem a gixert, én most ülök rajta először, így nem tudom normális e, hogy az alacsony tartományban (kétezer ls ötezer durván) minden sebesség fokozatban jelentkezik egy csattogás, rángatás amit a bal oldali konzolon érzek is. Ha lenézek a láncra látom hogy meg, megakad. Ez a dolog megszűnik magasabb fordulatszámnál. 7 ezerig mintha györsabb ütemben akadozna, majd megszűnik. Mindez nincs, ha kuplungot behúzom. Nem sebességfüggő a dolog ugyancsak. Nagyon jó lenne ha tudnátok segíteni, mielőtt valami szervíz legonbol rólam százerzet. Olvastam hogy alacsony fordulatszámnál akadozik a gépezet, és rángathat. Ez lenne az? Köszönöm előre is segítőkész válaszaitokat. Széles utat és gumi fákat
A srác vérprofi....és csak fíííínom munkálatot végzett...
Egyébként ha el is kapja a ruháját, olyan izom van Péterünkön, hogy ahogy megfeszül a ruha már le is ég a flex....
Apám ezene a flextartáson beszarok.Nem félsz hogy bekapja a gatyát és feltöri a tojásokat?
Rólam szakadt meg égett már le pulóver mire ki tudtam kapcsolni.
Gixxerpetivel csütörtöktől egész vasárnapig élveztük a vidéki nyugit és családom vendégszeretetét, vagyis már Peti és Tomi családtag...
Kurva jól éreztük magunkat és intéztük a bulira a kaját és főzőmestert is...
Emellett volt esős idő, amit hasznosan a szerelőgaragéban töltöttünk és ezidőalatt ledobtuk Peti gyári rendszámtartóját és készült egy motoremelő is, amiben drága jó Édsapám sokat közreműködött...
És LECSÚSZOTT PÁR ÜVEG SÖRIKE IS, ami azért kellően jó hatással volt ránk Petivel és ez az akkor csinált képeken is megmutatkozik!
Voltunk Ecsegdizsiben is, ami háááát érdekesre sikerült majdnem....
Na de majd erről személyesen sztorizgatunk! Itt vannak a képek inkább!
Figyelmetekbe ajánlanám a Peti által szabadalmaztatott új MotoGP-s púpba rakható innivaló megoldást!
Tedd fel motortartóra, és forgasd meg a kereket...ha a lánc a forgás közben egyszer laza, másszor feszes akkor kuka.
Ez okozhat finom pulzáló rángatást alul (csapágyak szeretik... )
Szerintem egy jobb minőségű lánc, lánckerekek+mdíj meglehet egy 50e Ft ból.
Ha egyformán laza (bár a rángatás miatt ezt kétlem) csak húzni kell rajta.
Na most már eleget tudsz....leléphetsz!