Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köcce srácok.
Összefutotunk a hringen....................

"marha gyengén mentetek" ennyit fűzött hozzá a látottakhoz.

Ezek után hívjam randira?
Gratula!
Gratula.................

Szia Mester!
Tegnap robogóval lenyomtam 300 kilómétert (45 Km/h-s sebességgel), és még utánna leteketrem bringával 30 kilómétert. Szar produkt, mi?
megtanúút ez a motor mindent ma
Jah, e-mail címet küldj má nekem légyszi...
Fénykép valószínűleg holnap lesz, viszont a mailt még ma elküldöm!
Szevasz Kölyök!

Ez milyen állapotú? Fotó van róla? Esetleg van Pirelli Diablo Supercorsa is?
thx
ÁÁÁ. Tényleg lószar volt. De próbálkoztam.
Jól nyomtad láttalak
Köszi
Elég volt ez is kb. 10.000 e Ft benya átlag 5.8 literes fogyasztás
Szevasz bárgyu!
Hát van hova fejlődni még, de kezdetnek megteszi
Elissa! Elkerült a Honda CRX Taszárra Fasza kis kocsi volt...
Szia!
Mi ebből a tanúlság ?Legközelebb Gsxr -el indulj, és akkor nem lesz baj ...versenygiliszta
Hétvége TERMÉSE 500 km
Szombat:
Dabas Balaton Balaton Dabas 360 km
Vasárnap:
Örkény,Hartyán,Dabas,Ócsa-Üllő "Mini Mátra" 140 km Dórival,
Janival és Somogyiékkal
Na akkor ZX kupa. Reggel elég jó hangulatban mentem ki a ringre. A moci kedveskedett egy egykerékkel az M3-on 3-ból 4-be váltva, fasza idő 0-a forgalom. 8:10-re értem ki. Több haverral is lepacsiztam majd mentem regisztrálni. Elég gyorsan lement a dolog. Utána leszereltem a tükröt rendszámtáblát és mentem transpanderért meg gépátvátelre. Hát amit ott folyt az nem volt vicces. Szerintem min. 40 percet elbasztam ott. A rajtszámok elfogytak mindenki meg volt hülyülve én meg nem voltam elég erőszakos. (A leányzó 4X közölte velem, hogy ő nem adhat rajtszámot). Na mikor meguntam és szóltam, hogy bazd meg a suzukisok szabadedzése 1 óra múlva lesz az enyém meg 3 perc mi lenne ha nem tolakodnátok akkor meg ja bocs stb. Na mindegy kaptam rajtszámot kb.2 perc alatt. Beálltam a Kawások boxába (már mindenki a boxutcában várta a zöld lámpát) és a Jani meghúzta a láncomat. Gumimelegítés/légnyomásmérés meg minden nyista. Kimentem és mentem 5-6 kört. Baszott szarul mentem és úgy beállt az alkarom mint az ökör. Lejöttem Jani rámért a gumira. Sok volt benne ezért eresztett belőle. Még 1 körre futotta és le is intették. 1 esés volt egy figura beleállt a falba a gyors balosból kifele. Én 2:10.3. Szánalmas.
Na felkerült a motorra a gumimelegítő meg minden. Jani basztatott meg többen is beszóltak, hogy hogyan mentem én 05-öt ha most csak 10 megy? Mondom reggel van vazze!
Az időmérőn az volt a terv, hogy nem megyek ki rögtön csak 10 perccel a kezdés után és 4-5 kört megyek de azért most odateszem magam. 06-07 elég nem kell a gumit koptatni. Na ennek megfelelően cselekedtem. Ahogy kimenetem rögtön éreztem az elszántságot. Első mért kör 2:10, 2-ik 09 de akkor utolértem egy embert a sikánnál, a harmadik köröm tiszta volt nem is mentem rosszul ezért le is jöttem. 2:07.5. Ez az összesített 7-ik helyre volt jó.(Összesen olyan 20-an voltunk) Ezerben a 4-ik voltam. Végül is ekkor még elégedett voltam. Úgy éreztem a versenyen meg lesz a 03-04.
Na a versenyig jó alaposan kipihentem magam. Megjött az Asszony is. Megbeszéltem a Bérczi tesókkal, hogy hol is kéne fékezni rajtolásból a cél végén. Ugye nem vagyok egy nagy rajtoló. Jani azt mondja 100-as tábla de ne törődjek vele menjek a többiek után és amikor mindenki fékez én még húzzam neki. Dávid is mondta, hogy ne törődjek semmivel csak menjek a jobb szélen.
Olyan nyugodt voltam, hogy majdnem lekéstem a boxutca nyitást. Nem mondták be. Végül is 1 perccel a zárás előtt kifértem még. Rögtön jól megküldtem a kivezető kört, hogy ne hüljön nagyon vissza a gumi.
Szépen beálltam a helyemre kaptam esernyős lányt meg minden. A felvezető körre indulva 100-nál dobott egy kerót a moci és ez jól is jött mert tökre kiment a fejemből, hogy itt váltani is kell. A rajt előtt elgondolkoztam, hogy vajh most zöldre indulunk vagy az elalvó pirosra?
Úgy döntöttem, hogy az elalvó pirosra elindulok. Na elaludt a lámpa. A reakcióidőm jó volt és motor is elég jól elindult. Crazy aki a 6-ik helyről indult kicsit jobban rajtolt, meg mögülem egy másik 6 kilós még jobban. De aztán másodikban már elkaptam crazyt, 3-ban meg utólértem egy elsősoros 600-ast meg azt aki lerajtolt. Éppen egy motornyi hely volt de közben én meg elfelejtettem felvenni a jobb lábamat. Húztam mint valami dragsterpilóta. Pont akkor értem közéjük de a világ minden kincséért el nem engedtem volna a gázt inkább csak behúztam a lábam.
Kicsit mindenkit megrázott a menetszél de nem értünk össze. Na úgy 130-ig mertem húzni a gázt majd fékeztem. 2-nak el tudtam volna fordulni de megfostam két balszélről nagyon borító embertől ezért beengedtem őket. Téptem a gázt mint a barom mondom ezek biztos gyorsabbak nálam ha tudnám tartani őket az nem lenne rossz. Az első kört a 4-ik helyen fejeztem be és mit látok? Egy néni valami sárga táblával battyog be. Na ez vajon nekem szólt? Leszarom. A cél végén sikeresen elfékeztem magamat és rögtön be is jött elém két másik motor. El is mentek mint a szél na mondom mindegy amúgy is lenyomtak volna. Mentem még egy kört a cél végén megint elfékeztem magamat! Na ekkor már szidtam magamat mint barom. Bejött elém egy 6 kilós de a 2-es féktávján dühből visszavettem. A harmadik körben a 3-as kanyart elszélesítettem és a kigyorsításon megint bejött mellém de aztán a Tizedes tette a dolgát. A 4-ik körtől végig 06-os köröket mentem de állandóan hibáztam. Sikerült 4X is elnéznem a cél végi féktávot. Aztán mit látok? Egy figura megy ki a boxba. Utóbb kiderült, hogy bemozdult a rajtnál és nem ment ki büntire ezért kiintették. Nem tudtam ki az így nem is törődtem vele. Bénáztam tovább.
Az uszodában össze vissza csináltam mindent de gyakorlatilag 3-4 kanyar kivételével nem volt olyan amit ne rontottam volna el látványosan. A -3-ban voltam talán jó, meg a sikánban ill. utána bal. Magamhoz képest persze. A mansellt nem vettem 2X ugyan úgy. Volt, hogy jó féktáv nagy tempó majd jé elfogy a pálya fékezni kéne. Máskor meg szar féktáv "micsinász!?" nagy kigyorsítás. Ettől függetlenül 3 körrel a vége előtt 1-2mp-re megközelítettem a másik ZX-10R-t. Teljes erőből küzdöttem de egyszerűen nem tudtam hibátlan kört menni. Sikánnál beértem utána lemaradtam, a lejtős féktávon megint beértem majd a -2-ben meg a célrarában lemaradtam. Cél végén megint ráestem na szóval ott volt az orrom előtt. Az 1-es kanyarból kijövet néha hátranéztem de csak egy zöld 636-ot láttam és úgy gondoltam jó helyen van ott szóval nem is ügyeltem rá. Néha hallottam némi 600-as visítást a hátam mögött de ha más nem is de a lóerő velem volt szóval húztam neki. Én hajtottam a jobb helyezést. Na nem sikerült. Még egy kör és talán meg lett volna de nem volt. 9 tizeddel mögötte jöttem be. Még bírtam volna két kört de dög fáradt voltam. Bal karom megint becsuklott a -2 féktávján. No mindegy azért egy 3-ik helyet ért ez a fosprodukció. Kaptam kupát, ajándékot satöbbi. 2:06.077 volt a legjobb köröm. Az elsőtől kaptam 45 mp-et. Ő 01,1-et ment.
Végül is egy pozitív dolog volt a versenyen, hogy még az utolsó körben is tudtam küzdeni. Nem ment de próbálkoztam. Ha az elején nem szállok el kétszer is akkor 2-ik vagyok. Evan.
Randiztatok Elissával?
Üdv mindenkinek!

Voltunk ma a ringen kár, hogy nem jöttetek, kint volt az egész madmax family plusz CrazyJoe aki indult Zsófi motorjával a Zx kupán és 3. lett Gratulálok még egyszer Tökös!
Csodás volt az idő a hosstesslányok is jók voltak tetszett a mai nap!
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata Dunlop D209GP-vel kapcsolatban vagy a Continental Race Attack-el kapcsolatban. Nagyrészt utcán használnám de amennyit csak tudok mennék pályázni is!

Köszönöm előre is a segítséget!
Sziasztok Suzuki Gsxr-750 k4-k5 keresek sportdobot! bódis,gp,stb....Ha van valakinek eladó irjon!
E-e, az drágább forrás
Nem lehetsz te annyira válogatós, ne játszd meg már magad...