Hétvége TERMÉSE 500 km
Szombat:
Dabas Balaton Balaton Dabas 360 km
Vasárnap:
Örkény,Hartyán,Dabas,Ócsa-Üllő "Mini Mátra" 140 km Dórival,
Janival és Somogyiékkal
Na akkor ZX kupa. Reggel elég jó hangulatban mentem ki a ringre. A moci kedveskedett egy egykerékkel az M3-on 3-ból 4-be váltva, fasza idő 0-a forgalom. 8:10-re értem ki. Több haverral is lepacsiztam majd mentem regisztrálni. Elég gyorsan lement a dolog. Utána leszereltem a tükröt rendszámtáblát és mentem transpanderért meg gépátvátelre. Hát amit ott folyt az nem volt vicces. Szerintem min. 40 percet elbasztam ott. A rajtszámok elfogytak mindenki meg volt hülyülve én meg nem voltam elég erőszakos. (A leányzó 4X közölte velem, hogy ő nem adhat rajtszámot). Na mikor meguntam és szóltam, hogy bazd meg a suzukisok szabadedzése 1 óra múlva lesz az enyém meg 3 perc mi lenne ha nem tolakodnátok akkor meg ja bocs stb. Na mindegy kaptam rajtszámot kb.2 perc alatt. Beálltam a Kawások boxába (már mindenki a boxutcában várta a zöld lámpát) és a Jani meghúzta a láncomat. Gumimelegítés/légnyomásmérés meg minden nyista. Kimentem és mentem 5-6 kört. Baszott szarul mentem és úgy beállt az alkarom mint az ökör. Lejöttem Jani rámért a gumira. Sok volt benne ezért eresztett belőle. Még 1 körre futotta és le is intették. 1 esés volt egy figura beleállt a falba a gyors balosból kifele. Én 2:10.3. Szánalmas.
Na felkerült a motorra a gumimelegítő meg minden. Jani basztatott meg többen is beszóltak, hogy hogyan mentem én 05-öt ha most csak 10 megy? Mondom reggel van vazze!
Az időmérőn az volt a terv, hogy nem megyek ki rögtön csak 10 perccel a kezdés után és 4-5 kört megyek de azért most odateszem magam. 06-07 elég nem kell a gumit koptatni. Na ennek megfelelően cselekedtem. Ahogy kimenetem rögtön éreztem az elszántságot. Első mért kör 2:10, 2-ik 09 de akkor utolértem egy embert a sikánnál, a harmadik köröm tiszta volt nem is mentem rosszul ezért le is jöttem. 2:07.5. Ez az összesített 7-ik helyre volt jó.(Összesen olyan 20-an voltunk) Ezerben a 4-ik voltam. Végül is ekkor még elégedett voltam. Úgy éreztem a versenyen meg lesz a 03-04.
Na a versenyig jó alaposan kipihentem magam. Megjött az Asszony is. Megbeszéltem a Bérczi tesókkal, hogy hol is kéne fékezni rajtolásból a cél végén. Ugye nem vagyok egy nagy rajtoló. Jani azt mondja 100-as tábla de ne törődjek vele menjek a többiek után és amikor mindenki fékez én még húzzam neki. Dávid is mondta, hogy ne törődjek semmivel csak menjek a jobb szélen.
Olyan nyugodt voltam, hogy majdnem lekéstem a boxutca nyitást. Nem mondták be. Végül is 1 perccel a zárás előtt kifértem még. Rögtön jól megküldtem a kivezető kört, hogy ne hüljön nagyon vissza a gumi.
Szépen beálltam a helyemre kaptam esernyős lányt meg minden. A felvezető körre indulva 100-nál dobott egy kerót a moci és ez jól is jött mert tökre kiment a fejemből, hogy itt váltani is kell. A rajt előtt elgondolkoztam, hogy vajh most zöldre indulunk vagy az elalvó pirosra?
Úgy döntöttem, hogy az elalvó pirosra elindulok. Na elaludt a lámpa. A reakcióidőm jó volt és motor is elég jól elindult. Crazy aki a 6-ik helyről indult kicsit jobban rajtolt, meg mögülem egy másik 6 kilós még jobban. De aztán másodikban már elkaptam crazyt, 3-ban meg utólértem egy elsősoros 600-ast meg azt aki lerajtolt. Éppen egy motornyi hely volt de közben én meg elfelejtettem felvenni a jobb lábamat. Húztam mint valami dragsterpilóta. Pont akkor értem közéjük de a világ minden kincséért el nem engedtem volna a gázt inkább csak behúztam a lábam.
Kicsit mindenkit megrázott a menetszél de nem értünk össze. Na úgy 130-ig mertem húzni a gázt majd fékeztem. 2-nak el tudtam volna fordulni de megfostam két balszélről nagyon borító embertől ezért beengedtem őket. Téptem a gázt mint a barom mondom ezek biztos gyorsabbak nálam ha tudnám tartani őket az nem lenne rossz. Az első kört a 4-ik helyen fejeztem be és mit látok? Egy néni valami sárga táblával battyog be. Na ez vajon nekem szólt? Leszarom. A cél végén sikeresen elfékeztem magamat és rögtön be is jött elém két másik motor. El is mentek mint a szél na mondom mindegy amúgy is lenyomtak volna. Mentem még egy kört a cél végén megint elfékeztem magamat! Na ekkor már szidtam magamat mint barom. Bejött elém egy 6 kilós de a 2-es féktávján dühből visszavettem. A harmadik körben a 3-as kanyart elszélesítettem és a kigyorsításon megint bejött mellém de aztán a Tizedes tette a dolgát. A 4-ik körtől végig 06-os köröket mentem de állandóan hibáztam. Sikerült 4X is elnéznem a cél végi féktávot. Aztán mit látok? Egy figura megy ki a boxba. Utóbb kiderült, hogy bemozdult a rajtnál és nem ment ki büntire ezért kiintették. Nem tudtam ki az így nem is törődtem vele. Bénáztam tovább.
Az uszodában össze vissza csináltam mindent de gyakorlatilag 3-4 kanyar kivételével nem volt olyan amit ne rontottam volna el látványosan. A -3-ban voltam talán jó, meg a sikánban ill. utána bal. Magamhoz képest persze. A mansellt nem vettem 2X ugyan úgy. Volt, hogy jó féktáv nagy tempó majd jé elfogy a pálya fékezni kéne. Máskor meg szar féktáv "micsinász!?" nagy kigyorsítás. Ettől függetlenül 3 körrel a vége előtt 1-2mp-re megközelítettem a másik ZX-10R-t. Teljes erőből küzdöttem de egyszerűen nem tudtam hibátlan kört menni. Sikánnál beértem utána lemaradtam, a lejtős féktávon megint beértem majd a -2-ben meg a célrarában lemaradtam. Cél végén megint ráestem na szóval ott volt az orrom előtt. Az 1-es kanyarból kijövet néha hátranéztem de csak egy zöld 636-ot láttam és úgy gondoltam jó helyen van ott szóval nem is ügyeltem rá. Néha hallottam némi 600-as visítást a hátam mögött de ha más nem is de a lóerő velem volt szóval húztam neki. Én hajtottam a jobb helyezést. Na nem sikerült. Még egy kör és talán meg lett volna de nem volt. 9 tizeddel mögötte jöttem be. Még bírtam volna két kört de dög fáradt voltam. Bal karom megint becsuklott a -2 féktávján. No mindegy azért egy 3-ik helyet ért ez a fosprodukció. Kaptam kupát, ajándékot satöbbi. 2:06.077 volt a legjobb köröm. Az elsőtől kaptam 45 mp-et. Ő 01,1-et ment.
Végül is egy pozitív dolog volt a versenyen, hogy még az utolsó körben is tudtam küzdeni. Nem ment de próbálkoztam. Ha az elején nem szállok el kétszer is akkor 2-ik vagyok. Evan.
Voltunk ma a ringen kár, hogy nem jöttetek, kint volt az egész madmax family plusz CrazyJoe aki indult Zsófi motorjával a Zx kupán és 3. lett Gratulálok még egyszer Tökös!
Csodás volt az idő a hosstesslányok is jók voltak tetszett a mai nap!
Valakinek van tapasztalata Dunlop D209GP-vel kapcsolatban vagy a Continental Race Attack-el kapcsolatban. Nagyrészt utcán használnám de amennyit csak tudok mennék pályázni is!
"marha gyengén mentetek" ennyit fűzött hozzá a látottakhoz.
Ezek után hívjam randira?
Tegnap robogóval lenyomtam 300 kilómétert (45 Km/h-s sebességgel), és még utánna leteketrem bringával 30 kilómétert. Szar produkt, mi?
Ez milyen állapotú? Fotó van róla? Esetleg van Pirelli Diablo Supercorsa is?
Elég volt ez is kb. 10.000 e Ft benya átlag 5.8 literes fogyasztás
Hát van hova fejlődni még, de kezdetnek megteszi
Mi ebből a tanúlság ?Legközelebb Gsxr -el indulj, és akkor nem lesz baj ...versenygiliszta
Szombat:
Dabas Balaton Balaton Dabas 360 km
Vasárnap:
Örkény,Hartyán,Dabas,Ócsa-Üllő "Mini Mátra" 140 km Dórival,
Janival és Somogyiékkal
Na felkerült a motorra a gumimelegítő meg minden. Jani basztatott meg többen is beszóltak, hogy hogyan mentem én 05-öt ha most csak 10 megy? Mondom reggel van vazze!
Az időmérőn az volt a terv, hogy nem megyek ki rögtön csak 10 perccel a kezdés után és 4-5 kört megyek de azért most odateszem magam. 06-07 elég nem kell a gumit koptatni. Na ennek megfelelően cselekedtem. Ahogy kimenetem rögtön éreztem az elszántságot. Első mért kör 2:10, 2-ik 09 de akkor utolértem egy embert a sikánnál, a harmadik köröm tiszta volt nem is mentem rosszul ezért le is jöttem. 2:07.5. Ez az összesített 7-ik helyre volt jó.(Összesen olyan 20-an voltunk) Ezerben a 4-ik voltam. Végül is ekkor még elégedett voltam. Úgy éreztem a versenyen meg lesz a 03-04.
Na a versenyig jó alaposan kipihentem magam. Megjött az Asszony is. Megbeszéltem a Bérczi tesókkal, hogy hol is kéne fékezni rajtolásból a cél végén. Ugye nem vagyok egy nagy rajtoló. Jani azt mondja 100-as tábla de ne törődjek vele menjek a többiek után és amikor mindenki fékez én még húzzam neki. Dávid is mondta, hogy ne törődjek semmivel csak menjek a jobb szélen.
Olyan nyugodt voltam, hogy majdnem lekéstem a boxutca nyitást. Nem mondták be. Végül is 1 perccel a zárás előtt kifértem még. Rögtön jól megküldtem a kivezető kört, hogy ne hüljön nagyon vissza a gumi.
Szépen beálltam a helyemre kaptam esernyős lányt meg minden. A felvezető körre indulva 100-nál dobott egy kerót a moci és ez jól is jött mert tökre kiment a fejemből, hogy itt váltani is kell. A rajt előtt elgondolkoztam, hogy vajh most zöldre indulunk vagy az elalvó pirosra?
Úgy döntöttem, hogy az elalvó pirosra elindulok. Na elaludt a lámpa. A reakcióidőm jó volt és motor is elég jól elindult. Crazy aki a 6-ik helyről indult kicsit jobban rajtolt, meg mögülem egy másik 6 kilós még jobban. De aztán másodikban már elkaptam crazyt, 3-ban meg utólértem egy elsősoros 600-ast meg azt aki lerajtolt. Éppen egy motornyi hely volt de közben én meg elfelejtettem felvenni a jobb lábamat. Húztam mint valami dragsterpilóta. Pont akkor értem közéjük de a világ minden kincséért el nem engedtem volna a gázt inkább csak behúztam a lábam.
Kicsit mindenkit megrázott a menetszél de nem értünk össze. Na úgy 130-ig mertem húzni a gázt majd fékeztem. 2-nak el tudtam volna fordulni de megfostam két balszélről nagyon borító embertől ezért beengedtem őket. Téptem a gázt mint a barom mondom ezek biztos gyorsabbak nálam ha tudnám tartani őket az nem lenne rossz. Az első kört a 4-ik helyen fejeztem be és mit látok? Egy néni valami sárga táblával battyog be. Na ez vajon nekem szólt? Leszarom. A cél végén sikeresen elfékeztem magamat és rögtön be is jött elém két másik motor. El is mentek mint a szél na mondom mindegy amúgy is lenyomtak volna. Mentem még egy kört a cél végén megint elfékeztem magamat! Na ekkor már szidtam magamat mint barom. Bejött elém egy 6 kilós de a 2-es féktávján dühből visszavettem. A harmadik körben a 3-as kanyart elszélesítettem és a kigyorsításon megint bejött mellém de aztán a Tizedes tette a dolgát. A 4-ik körtől végig 06-os köröket mentem de állandóan hibáztam. Sikerült 4X is elnéznem a cél végi féktávot. Aztán mit látok? Egy figura megy ki a boxba. Utóbb kiderült, hogy bemozdult a rajtnál és nem ment ki büntire ezért kiintették. Nem tudtam ki az így nem is törődtem vele. Bénáztam tovább.
Az uszodában össze vissza csináltam mindent de gyakorlatilag 3-4 kanyar kivételével nem volt olyan amit ne rontottam volna el látványosan. A -3-ban voltam talán jó, meg a sikánban ill. utána bal. Magamhoz képest persze. A mansellt nem vettem 2X ugyan úgy. Volt, hogy jó féktáv nagy tempó majd jé elfogy a pálya fékezni kéne. Máskor meg szar féktáv "micsinász!?" nagy kigyorsítás. Ettől függetlenül 3 körrel a vége előtt 1-2mp-re megközelítettem a másik ZX-10R-t. Teljes erőből küzdöttem de egyszerűen nem tudtam hibátlan kört menni. Sikánnál beértem utána lemaradtam, a lejtős féktávon megint beértem majd a -2-ben meg a célrarában lemaradtam. Cél végén megint ráestem na szóval ott volt az orrom előtt. Az 1-es kanyarból kijövet néha hátranéztem de csak egy zöld 636-ot láttam és úgy gondoltam jó helyen van ott szóval nem is ügyeltem rá. Néha hallottam némi 600-as visítást a hátam mögött de ha más nem is de a lóerő velem volt szóval húztam neki. Én hajtottam a jobb helyezést. Na nem sikerült. Még egy kör és talán meg lett volna de nem volt. 9 tizeddel mögötte jöttem be. Még bírtam volna két kört de dög fáradt voltam. Bal karom megint becsuklott a -2 féktávján. No mindegy azért egy 3-ik helyet ért ez a fosprodukció. Kaptam kupát, ajándékot satöbbi. 2:06.077 volt a legjobb köröm. Az elsőtől kaptam 45 mp-et. Ő 01,1-et ment.
Végül is egy pozitív dolog volt a versenyen, hogy még az utolsó körben is tudtam küzdeni. Nem ment de próbálkoztam. Ha az elején nem szállok el kétszer is akkor 2-ik vagyok. Evan.
Voltunk ma a ringen kár, hogy nem jöttetek, kint volt az egész madmax family plusz CrazyJoe aki indult Zsófi motorjával a Zx kupán és 3. lett Gratulálok még egyszer Tökös!
Csodás volt az idő a hosstesslányok is jók voltak tetszett a mai nap!
Valakinek van tapasztalata Dunlop D209GP-vel kapcsolatban vagy a Continental Race Attack-el kapcsolatban. Nagyrészt utcán használnám de amennyit csak tudok mennék pályázni is!
Köszönöm előre is a segítséget!