Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, igen 1995. Vizes.
Meg kene jelölnöd az evjaratot mert 86 tol volt par verzio...
Keresek gsxr 1100 re ilyen doboz tartó konzolt.
Köszi kérdésed. :)
Á, ez a 900-asomra kellene majd.
Őrá..
Az 1100-nek azóta is húzódik a biztosítási procedúra, komolyan már hányok ettől az egésztől.
De K István biztosít nekem gyakorlatilag mindent, hogy újra talpraálljon.
Össze állt a motor? ( Pont arra motoroztunk mikor történt az eset.)
Szia!
Ha netán még nem ment el a 36-os sor, érdekelne.
Egy 94-es 750-re menne, ami egy big bore szettel 907 ccm lett...
Küldtem üzenetet
Szia!
Ha a 36 os karbisort eladod, érdekelne. Egy 1100 es vizesre tenném rá.
Bocs a késői válaszért de olyanom már nincsen.Csak újabbak.
Louis Japan szettje nalam eddig 3-4 felujitott porlaszto ereten jo volt.
Én is most ugrom neki a harmadik karbisorom felújításnak. Még hezitálok hogy melyik felújító legyen. A leguttóbi felujító csúnyán felsült. Ebay ról volt. Komplett szett. De nem stimmeltek a tömítések és simán befojt a felújítás után .( haza is vágott pár liter motorolajat) A LOUIS-os felujítónál is pont annyi pozitív vélemény van mint negatív. Az a baj hogy nincs nagy választék. A TOURMAX os felujító a fékeim felújításánál véreztek el..
Sziasztok! Keresek 36 karbihoz szivócsonkot! Akinek van kérem jelezze, köszönöm, bilincsel is akár!
Szia.
Köszi a tippet karbi eladással kapcsolatban megijedtem ott is.
Viszont teljesen mértékben igazad van a 36 karbival kapcsolatban is. Nem akarom tuningolni se 3sec menni 400m en. Csak egy megbízható kis blokkot összehozni és ahoz ez a 36 karbi is megfelelő. De legalább a blokkot közel gyári állapotba hozni és ha már ilyen volt rajta akkor llyennek is kéne hogy legyen. De meglássuk mi lesz.
Szia.Ezek vizes 1100-as karbijai.Viszont a pillangószelepek állapotából azért azt is látni hogy a motor amiről való nem volt túl jó állapotú így kérdéses a karbi állapota is.Mivel 40-es ezért nem olyan nehéz eladni.Én a helyedben a www.duen.hu-is meghírdetném mert kisebb köbcentis tuning autókra is tökéletes és nekik a szívótorok gumi sem kell. A 36-osoknak is van előnye.Észrevehetően kevesebbet fogyaszt vele a motor és mivel ezek már nem mai bringák,nem hiszem hogy célszerű a teljesítményének határait feszegetni.Így a 36-osok okozta gyengülés még a motor élettartamára is jó hatással lehet.Persze ezt döntse el mindenki magának.
Ohh szuper! Jó hogy most vettem ezt a 36 karbit. Viszont mellette szól hogy nagyon jó állapotú.
Érdekelne a 40 karbi. Akár privátban is írhatol!
Köszi
Ez a vizes (1100W93-tól) 40-es karbisora...van rajta pár eltérés a légolajos 40-es porlasztóhoz képes. A vizesen már két gázbovden légolajosson csak egy...fontos még a szuszogó a porlasztóknak...
van pár 40-es szettem elfekvöben
az a vizeshez jó
kaptam hozzá 3db szívocsonkot azokon 13110-46E0 jelzés van
szívócsonk cikkszáma ...41C... vagy ...40C...
ugyanis a 40-eshez más szívocsonk kell...(hengerfejen)
Esetleg valakinek eladó 40-es karbija szívócsonkkal?
Úgyanitt eladó nagyon szép állapotú 36
Bár kaptam a motorhoz egy brutál nagy karbisort lehet hogy az a hozzávaló? Rakok rólla pár képet hátha valaki betudja azonosítani!?
Viszont ami feltünt hogy a motoron egy gázbowden van és ezen a karbin pedig kettőnek van helye, bár mostmár az is gyanús hogy a gázkar gyári.
Akkor lényegében nem jó karbit vettem hozzá. Azért vettem ezt mert a légszűrő amit kaptam hozzá az ovális, és gondoltam hogy akkor a karbinak is ilyennek kell lennie, de akkor a légszűrő sem rávaló. Mert a 40-es karbi a szabályos kör alaku. A vezérlést még nem néztem meg hogy milyen!
Szia K.István. A karburátoron lévő azonositó cikkszám sajnos már lekopott de belül még nem néztem meg. Az üzemanyagcsöveket mindenféleképpen cserélem és a vákumcsövet is, megvannak az összes csőre ez a rugóspirál amiket emlitettél. Azért gondolom, gondoltam hogy ez folytott karbi mert más paraméterekkel rendelkezik, de rájöttem hogy az már szét van tuningolva, de viszont a tolattyút feltudom tolni teljesen és az egész szívócsatorna teljesen nyított. Csak a tolattyú alján kicsinylem azt a lyukat de most így fogom rárakni hogy beinditsam meghallgatni hogy milyen hangja van a blokknak mert azt még nem hallottam. És a karbi is fog kapni egy felujító készletet! Viszont ami karbit kaptam a motorhoz azon magán a karbin van a szívató amit vettem hozzá azon pedig bowdenes, na már most azt áttraktam de kiderült hogy amit vettem hozzá az egy osztrák motoron volt és az lett elbontva és azokon a bormányra volt felhozva gyárilag a szívató.

Szorgosan olvasgatok vissza minden témában!
"1991 gyártási éve és 105kw"
Akkor arra nem a 36-os porlasztók lennének, hanem a 40-es...és a vezérlés már korongos hézgolású 8 butykos veztengelyekkel....
Szia. Forgalmi szerint 1991 gyártási éve és 105kw szerepel! 1993 első nyilvántartásba vétele és forgalomba helyezése is itt magyarba. Hogy lehetne, vagy mi alapján lehetne kideriteni hogy melyik piacra szánták a gépet?
GV73 "E" egy vezió-modosított változat. Itt olyan dolgokra kell gondolni, hogy más a környezetvédelmi elöirásoknak, vagy spec országos szabálynak megfelelöen gyártották le. Tehát pl fojtott, vagy nyitott, más lámpatest van elöl (egyik világit vagy mindegyik a tompított állásban) . Àltalában keresett cuccokból jó a GV73 A/B/C/D is....de óvatosnak kell lenni a porlasztók esetébe, légszüröház, , gyújtásmodul esetében, mert igen sok a fojtott cucc a piacon. A nyitott modellek cuccai viszont föleg haza viszonylatban nagyon le vannak harcolva, ha egyáltalán lehet még Magyarországon normális bontott cuccot kapni hozzá.... (saját tapasztalat)