Sziasztok.
Egy kicsit elakadtam az olajos kuplungom felújításában. Vettem hozzá felújító készletet.Teljesen kitakarítottam, össze raktam az új tömítésekkel .De amikor feltöltöm a tartályt és pumpálom nem nyomja át az olajat. Nem tudjátok mi a fene lehet vele ?
Nekem nincs vele gondom.
Ritka, hogy két,három percenként kelljen fékeznem, szerpentinezni járok szinte mindig, ott meg nem problem.
Viszont a meleget jól tűri, nem ég meg.
Sokan az AP-Racing szintert használjuk pl én az 1400-ben, mások a banditokban. (Igen jól harap, és anno árban is jó volt.) Nekem a gixerekbe mind az éppen benne levö esetneként gyári betét van...
Csövi Mester!
Arra rájöttünk, hogy a kar útja a 4 dugós főfékhenger miatt ilyen nagy.
A legegyszerűbb, kicsit cigány megoldásnak tűnő dolog jött be.
A fékkart az állítási lyukai közé állítottam be.
Elég hosszú ujjaim vannak, hogy még így is bőven jó legyen.
Fém fékcső van rajta mindenhol,ma megjöttek az új betétek is.
Péntekre a tárcsákat is kicentírozzák, sikerült találni egy ilyennel foglalkozó mestert itt, Miskolcon.
Aztán a hétvégén kiderül, mire jutottunk.:)
Ezekről? Vélemény?
Anno Indynek volt7van ilyen konfiguráció a gixeren. Azt mondta, hogy csak meg kell szokni, mivel a gyári főfékhenger keveset nyom a 6 dugós nyergeknek, így elég nagy az elmozdulás, de azok meg nagyot harapnak, így egyujjas a fék. (amúgy szerintem a gyári 4 dugós fényévekkel jobb mint ez a 6 dugós...az 1400-esen ez a 6 dugós van, de csak a kinlódás van vele...)
Nekem is van a polcon ilyen 6 dugós nyereg, de nem vitt rá a lélek eddig hogy feltegyem. Meg a gyári munkahengerekből már annyit vettem betétekkel, hogy talán soha nem is kell vennem betétet sem! :)
Ugyanakkor el kell mondjam, hogy én sem hittem hogy öreg betét már nem úgy teszi egyes esetben a dolgát. Egy pár hónapja vizsgáztattam egy 85-ös 400-as yamahát. Igazi fos volt az első fék, pedig felújítottam a fémmunkahengert, kapott friss folyadékot, le volt légtelenítve. De a kar koppant a kormányon a motor meg nem vagy alig lassult. Vettem rám fém fékcsövet. Hatása annyi volt volt alig kellett / lehetett meghúzni fékkart, már fel volt keményedve, de fékhatás alig...így végül elszántam magam, és kihajítottam az amúgy igen kövér betéteket, és vettem bele új betétpár. nyilván az egy tárcsás egy dugós úszónyerges első fékről nem lehet ódákat zengeni, de azt hiszem kihoztam belőle amit lehetett...
Ami nagyon "furcsa", hogy egy másik motoromon sincs ilyen kis úton ilyen felkeményedés a fékkarnál, mint ezen a motoron. Pedig mindegyik motoromon már fém fékcsöves a rendszer, és légtelenítésben is bajnokságot nyernék már...
Köszönöm az elismerő szavakat, hallottam, hogy a motor korábban megjárta már a Taschner műveket, ez már egyfajta mérce volt.
És tényleg olyan állapotban van, hogy nem értem, ez az elmúlt 25 évet hogy húzhatta ki így.
A fékét leszámítva hibátlannak mondható a motor.
Ugyanis hiába van rajta már 6dugós fék elől, nem igazán érzem azt az elementális fékhatást.
Betéteket már rendeltem, ma, vagy holnap küldik.
Addig is fékfolyadékok lecserélve RBF660-ra.
Jobb lett, de nem lett jó.
Várom még az új betéteket, remélem, javítanak a helyzeten.
Ezt leszámítva problémamentes a motor, és máris imádom.
Szombaton már neki is megmutattam a Tátrát.
Ez megy jövőre haza Magyarországra, a pirosat kell májusig kihoznom vizsgára!
Több darab van.
kgdrzs@hotmail.com
Ennyiért ez a 91-es korrekt...
https://m.facebook.com/groups/...
Egy kicsit elakadtam az olajos kuplungom felújításában. Vettem hozzá felújító készletet.Teljesen kitakarítottam, össze raktam az új tömítésekkel .De amikor feltöltöm a tartályt és pumpálom nem nyomja át az olajat. Nem tudjátok mi a fene lehet vele ?
Nekem meg, alakul a garázs ....már nagyon hiányzott.
Ritka, hogy két,három percenként kelljen fékeznem, szerpentinezni járok szinte mindig, ott meg nem problem.
Viszont a meleget jól tűri, nem ég meg.
Szerintem közútra maximálisan jó mind kettő.
A HH-t még nem próbáltam de kifogom.
Sokan az AP-Racing szintert használjuk pl én az 1400-ben, mások a banditokban. (Igen jól harap, és anno árban is jó volt.) Nekem a gixerekbe mind az éppen benne levö esetneként gyári betét van...
Üdv
István
Arra rájöttünk, hogy a kar útja a 4 dugós főfékhenger miatt ilyen nagy.
A legegyszerűbb, kicsit cigány megoldásnak tűnő dolog jött be.
A fékkart az állítási lyukai közé állítottam be.
Elég hosszú ujjaim vannak, hogy még így is bőven jó legyen.
Fém fékcső van rajta mindenhol,ma megjöttek az új betétek is.
Péntekre a tárcsákat is kicentírozzák, sikerült találni egy ilyennel foglalkozó mestert itt, Miskolcon.
Aztán a hétvégén kiderül, mire jutottunk.:)
Ezekről? Vélemény?
Anno Indynek volt7van ilyen konfiguráció a gixeren. Azt mondta, hogy csak meg kell szokni, mivel a gyári főfékhenger keveset nyom a 6 dugós nyergeknek, így elég nagy az elmozdulás, de azok meg nagyot harapnak, így egyujjas a fék. (amúgy szerintem a gyári 4 dugós fényévekkel jobb mint ez a 6 dugós...az 1400-esen ez a 6 dugós van, de csak a kinlódás van vele...)
Nekem is van a polcon ilyen 6 dugós nyereg, de nem vitt rá a lélek eddig hogy feltegyem. Meg a gyári munkahengerekből már annyit vettem betétekkel, hogy talán soha nem is kell vennem betétet sem! :)
Ugyanakkor el kell mondjam, hogy én sem hittem hogy öreg betét már nem úgy teszi egyes esetben a dolgát. Egy pár hónapja vizsgáztattam egy 85-ös 400-as yamahát. Igazi fos volt az első fék, pedig felújítottam a fémmunkahengert, kapott friss folyadékot, le volt légtelenítve. De a kar koppant a kormányon a motor meg nem vagy alig lassult. Vettem rám fém fékcsövet. Hatása annyi volt volt alig kellett / lehetett meghúzni fékkart, már fel volt keményedve, de fékhatás alig...így végül elszántam magam, és kihajítottam az amúgy igen kövér betéteket, és vettem bele új betétpár. nyilván az egy tárcsás egy dugós úszónyerges első fékről nem lehet ódákat zengeni, de azt hiszem kihoztam belőle amit lehetett...
Ami nagyon "furcsa", hogy egy másik motoromon sincs ilyen kis úton ilyen felkeményedés a fékkarnál, mint ezen a motoron. Pedig mindegyik motoromon már fém fékcsöves a rendszer, és légtelenítésben is bajnokságot nyernék már...
És tényleg olyan állapotban van, hogy nem értem, ez az elmúlt 25 évet hogy húzhatta ki így.
A fékét leszámítva hibátlannak mondható a motor.
Ugyanis hiába van rajta már 6dugós fék elől, nem igazán érzem azt az elementális fékhatást.
Betéteket már rendeltem, ma, vagy holnap küldik.
Addig is fékfolyadékok lecserélve RBF660-ra.
Jobb lett, de nem lett jó.
Várom még az új betéteket, remélem, javítanak a helyzeten.
Ezt leszámítva problémamentes a motor, és máris imádom.
Szombaton már neki is megmutattam a Tátrát.
http://youtu.be/bnEmZUGQS_g