Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit?
nem feltétlenül... én is azt tettem a banditra, semmi gondom nincs vele.... bár félve kértem le a rendszerböl..
Szurkolok neked! Kitartás.
Ja, tükör! Keresek egy jobb tükröt is.
1 hónapja vettem a gsxr-t, nem valami jó tulajtól, aki csak havonta egyszer megzúgatta a garázsba. A porlasztósort 5x szedtem szét, a szutyok üzemanyag miatt amit beletankolt. Teljes felújítás. Benzincsapot is keresek.
Ez így igaz ahogy István írja. A garázsom tele van ebay-os csere alkatrészekkel. Ha így folytatom már én is össze rakhatok egy új gsxr-t...Bár fontos hogy eredeti legyen mert az után gyártott egy katasztrófa (néhány kivétellel). pl a tükrök. a gyári nem rezeg az után gyártottban semmit nem látsz 120 felett....
Na, ezaz!
Írja mindenki, hogy minek vacakolok vele, de egy műlödőképes, belevaló generátort nem nagyon lehet találni. Na jó, van, horror áron.
Csak az olajhütéses blokkokhoz van alkatrészem. Azt nem tudod egy az egyben használni a tiedhez.
Szétnézve a német oldlalakon, nem találtam most normális áron generátort annak függvényében hogy 129-150€ -ért már komplett blokkot árulnak a 1100W-hez.
Így igaz, ahogy írod!
Esetleg egy komplett generátorod van eladó?
...különbözö "stratégiák vannak"...
Taschner sem és én sem más nemi szervével szoktuk verni a csipös csalánt... Néha lehet eret kell vágni, nagyobb áldozatot hozni. Persze nem kell mindjárt agyúval verébre löni, de mint én is feszegettem, a koros rendszernél a romló csatlakozó kontaktok miatt túltölt a rendszer és visz magával mindent. Kicsi a valószinüsége, hogy fillérekböl orvosolható, de ha igen akkor is szakértelmet kiván...Néhányan akik ilyen koros gépeket tartunk napi használatban szabadidönkben folyamatosan használt alkatrészeket kutatjuk meg az átjárásokat a különbözö modellek alkatrészei között. Ès inkább cserélünk komplett cuccot, mint hogy kisérletezgessünk, meg más szabadidejét raboljuk, és közbe nem motorozzunk. Meg hosszú évek tapasztalata alapján azt is tudjuk, hogy ezek az olcsó kiöregedett "bontószökevények" mindig sok meglepetést tartogatnak. :)

Néha egyszerübb akár egy komplett blokkot megvenni valami hibával, és arról lecsipegetni mindig a szükséges alkatrészt meg sok esetben arra is jó, hogy ideiglenesen kicseréled, nincs változás, akkor nem az a ludas, máshol kell keresni a hibát.

Az én eseten nem mindennapi, de 2013-ban vettem az elsö 92-es 1100-est. Gyári volt 14000 mérfölddel az órájában. Pár apróságot kellett csak pótolnom rajta. Közeben kiderült hogy falsor a porlasztosor. Elkezdtem hát keresni az alkatrészeket... azóta lett vagy egy tucat porlasztón, és annyi extra alkatrészem, hogy összepakoltam belöle egy másik 92-es 1100-est, és mivel azóta is nehéz ráülni a kezemre, lehet meg lesz a 3. 92-es is a gyüjteményben... Ha bármelyiknek valami hibája van és képes hazavinni, és nem kell az érokparton felgyújtani, akkor felszaladok a padlásra, és 10 perc után jövök le a kezemben a cseredarabbal...az eseteben az is fontos, hogy még a 26-28 éves eredeti cuccok még mindig olyan jó alapnak szolgálnak, hogy nem is kell nézegetnem az új alkatrész árát ami pl az esetemben már nem is igen létezik, mert "csak" 25 évig van biztosítva a gyári alkatrész...
Hi!
Az állórésztekercs nem csavarkötéssel fogatódik fel a diódahídra? 4es csavar 3 vagy 4 db.
Namégegyszer! Az álló tekercs diódáit.
Tekercset!
Van egy nagyon jó barátom, aki kitűnő autóvillamossági szerelő. Rábízom. Most kiméri az álló tekrercsek diódáit. A forgórész jó. Csak az álló tekercset szét kell szedni, ott 6 dióda van. Nem egyszerű játék.
Én anno, igaz autónál. Elvittem a cuccot egy dióda boltba, mondtam az eladónak mindből amit ott lát adjon kettőt, kb 160 forint volt.
Leforrasztottam egyet, betettem a helyére egy ugyan olyat. Jó lett. De, ha van TV szerelő a környéken, az is megcsinálja szerintem.
Szia!
Így van! Kipróbálni nem tudod, ha meg nem jó, én nyírtam ki biztos. Addig, ameddig van olcsóbb, egyszerűbb megoldás, lehet szórakozni. Tudom, legegyszerűbb lenne 90 ezerért újat venni, kicserélni, és pá!
Hi!
Én éppen ezért írtam!!!
Elkölteni könnyű a pénzt,megkeresni nem annyira.Adnak egy bontott motyót,fingjuk sincs az állapotáról ,beépítési garanciával,ha nem jó visszaviheted,de bukod a munkadíjat,postát,úti költséget,de ha egy hét múlva pusztul el akkor a cucc árát is.
Nem nyert. Következik a diódák kimérése.
Egy próbát megér. Ha meg tudod oldani potom pénzért is, Te inkább mégis kifizeted a többszörösét?
Tán azért,mert így háromezerkettő!!!!
Holnap megkapom a regulátort, remélem. Berakom, és ha működik, közhìrré teszem a tipusát. 3200 ft. futárral.
nem az ez egy IC (integrált áramkör) ha egyszerű tranzisztor lenne bemennél egy elektronikai üzletbe és vennél egy sima 2N3055-ös vagy hasonló tranzisztort mert ugyanojan a tokozása 100ft-ért és kész de mostmár látom meglett a megoldás igaz nem olcsó de legalább majdnem olyan
Csak azt nem értem miért nem egyszerűbb 20 000 ért egy komplett Bandit generátor
Na, ezaz! Itt megvan a tranzisztor száma. RTRG25
Köszönöm!
Ha megnézed a linken a cikkszámot:14-es alkatrész :REGULATOR
32500-27A00

https://www.partzilla.com/cata...

...láthatod hogy suzuki szinte az össze légolajos blokkjába ezt épitette be a 600 bandittól a 750-es bocin át a 1200-asig ...
Itt a lista, de nem teljes:
https://www.partzilla.com/prod...

Ès le lehet ellenörízni más légolajos, de lehet vizes akár 750-es gsxr blokk esetében is rengeteg alkatésze a generátornak (nem csak annak) megegyezik). A németeknél már 30€-tól lehet venni mondjuk 600-as bandithoz...és lehet nem csak a szabályzót, de akár forgórészt is tudod használni, vagy a cspágyazást, ezeknél a teafözöknél, úgy is zörög mindig, bár sok esetben a csillapítása a tengelykapcsolónak van oda, és kotyog hajtás.

Aztán már nem tudom, de volt valahol a neten egy okosság, hogy kell egy sima 12V-os 4 lábú relé (Std 4 Pin 12V DC 30A relay) a töltés körébe ami ha jól emlékszem az aksiról veszi a referencia feszültséget, mert sok esetben mire a sok régi csatlakozón keresztül elöre megy a gyújtáskapcsolóig a delej meg vissza túl nagy a feszültségesés, ezért aztán elkezd túltölteni, és lassan elhasal a rendszer...Persze lehet nem pontos amit írtam de nekem ezt nem is kell tudnom...van aki ezt csipöböl tüzeli...

https://www.gixxer.com/forums/...

Itt a lényeg:
"Suzuki have tried to be clever using a closed loop design which may work when everthing is new perhaps.

Out of alternator are two leads the main power to battery and the other is the ignition feed to alternator which is trigger to turn reg on.
Problem here is voltage drop on the trigger wire, ive measured half volt purely at ignition switch, suppose age takes its toll. ive got further .3 volt loss through wiring and joints i can tell you the connectors are clean and look good.
So alternator battery lead reads say 12.6 volts (engine off) ignition lead reads 12.5 volts but lights on this drops to 11.5 volts where the battery lead reads 12.3 a drop of .8 through switch and harness, so when running when lights are turned on alternator compensates by ramping up output to 15.4 volts which cooks the battery.

Solution.
Remove ignition feed wire to the alternator and use it to power a relay (switch side) the ignition wire out of alternator straight to positive on battery via the new relay.
Result constant 14.3 volts depending on battery state no matter whats on or off, result.

You have to connect via a relay as the reg would drain the battery in no time as this is trigger to turn reg side of circuit on as its a basic deign not like car 1 wire systems where the actual rotation of alternator triggers it on."
De köszi a segítséget!