Köszönöm. :)
A Honda kapáét magam is megtaláltam, de nem tudom, egy ilyen kis fordulatú gép gyűrűi meddig húznák egy 13000-re képes motorban.
Ha a ZX9-nek is 77-es gyűrűi vannak, az már inkább használható opciónak tűnik, az mégiscsak azonos kategória.
A Burgmané is jó lehet, Bogár megint csak nem egy fordulat gép volt.
Nem szeretném két évente szétbontani a blokkot gyűrűzni a motort.
Még egyszer köszönöm, informálódom ezekről. :)
nekem a vertexhez volt külön gyűrű, idióta elgondolás hogy csak dugattyúval együtt adják el. shöttle -NE- vagy másik gyártó gyárthat ilyen méretben, nekem pl a burgi hoz lehetett 1 db dugattyúhoz is rendelni, nem kellett a szettet megvenni, puff, a gyűrű hornyot kell igazítani és mehet, ha elkopott rendeled a másikat. nem kell beijedni tőle. most nem emléxem pontosan de pl az fzr dugattyúkhoz is 75mm -es gyűrű kellett és találtunk. aki pedig húzgálja a száját emiatt annak oda kell szólni ! ha nem adják csak dugóval akkor dugják fel, nagy hasznot akarnak leakasztani, lesznek olyanok akik beszólnak, nekik vissza kell írni hogy míg más nézegeti vagy gyűjtöget addig te használod
Sziasztok!
Úgy néz ki, eddig tartott (30ekm) a 750-esem big bor dugóján a gyűrűsor.
a gyári 70-es volt, ez 77-es.
Tudnátok valami forrást, ahonnan jó minőségű 77-es gyűrűgarnitúrát tudnák beszerezni?
Sajna, ehhez nincs, külön, csak dugóval küldik...
Nekem sincs időm.... Sőt már 3 éve csak szerelési kipróbálás bol ulők motorja.. Nálunk mára csak 3 motor maradt.... Bocs 4.... Az biztos itt nálam. Évente meg fordul.. 300.. 350 motor.. A Gsx r 1100 az elmúlt 30 év motorgyartasanak... Egyik mérföld... És ekkőve...
Egyformán őrültek vagyunk. :) Itt is 5 rendszámos van, abból 4 használatban is, meg két krosszmotor, meg egy enduro.
Én sem tudom már őket hová tenni, de a napokban kaptam egyik kollégától egy visszautasíthatatlan ajánlatot, így jön még egy 750 alkatrésznek, csak az elejéből hiányzik valami, amúgy komplett a motor.
Na, azt már tényleg nem tudom, hová teszem. :)
Csak egyre több munkám van, így, 50 fölött mindehhez már egyre kevesebb erőm, időm meg azt végképp semmi.:)
Ezeken a motorokon meg mindig kell bütykölni valamit.
az 1.1 épp nem az a kategória, de a többi hajlamos rá...
Nekem egyáltalán nincs velük idöm foglalkozni. Nem is tudom, hogy mégis hogy sikerült összehoznom. Vagyis tudom...Taschi segített a blokkot befejezni tavaly, de így is rá ment pár éjjelem, hogy kész legyen a piros, és majusba le tudjam vizsgáztatni megint... Kb nálam is 8 motor van abból 5 rendszámos, de le kéne csökkenteni, csak nem tudom melyik ujjamba harapjak! :) Söt jó lenne összeszedni és összeállítani a 3. szinü 92-es évjáratot...Túl sok minden már nem kell hozzá, csak inkább idö...meg egy szép eredeti gyári fényezésü idomszett.. :)
Sajna, ahogy mennek az évek, egyre kevesebb időm van velük foglalkozni. Van 8 motor a portán, legtöbbet magasan az RGV250-el kell törődni, igaz, már az is csoda, hogy még megy 30 éves kora ellenére.
De az 1100-et megpróbálom minél tovább ebben az állapotban megőrizni.
Ma jöttek az új gyertyák, aztán megy szelephézag, meg karbiszinkronra egy olajcserével.
Másra nincs szüksége és utána újra kivisz a világból.
Még csak 80e van benne. :)
Ìgy egymás között...nem érte, hogy azt a sok "fröccsöntött" müanyagmotort, hogy tudják értékesíteni?! :)) Amennyi izgalmat adnak ezek a régi motorok...én személy szerint imádok velük "LEGO"-zni.
Tekerd le a gyertyapipát a trafo kábelröl, és nézd meg úgy a kábelvéget a motor fémrészéhez közelítve, hogy ad e szikrát. Elképzelhetö, hogy trafó halt meg. Nem egyedi eset, föleg ha már utána gyártott darab. Teszteld ha teheted hidegen, és melegen is trafót.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Van egy 93" 1100w-m
A tünet motor beindul, szépen jár, megy, motorozunk. Megállok tankolni megint indul. Minden ok.
Következő alkalommal (rá 2 napra) motor reggel indul 30 perc motorozás után megállok de nem indul be.
Benzin van, önindító teker de nem indul.
A szélső hengerről lehúztam a pipa kábelt indítózásra a testhez közelítve nem adott szikrát.
Gyertyák cserélve lettek gyárira mert egyszer csinált már ilyet de akkor a garázsban nem indult.
A kipufogónak benzin szaga volt, kivettem a gyertyákat hát azok is természetesen elég rendesen benzinesek voltak. Nem keztem kiégetni úgy is cserések voltak, hát vettem új gyertyákat NGK iridiumos belevaló hőértékkel. Azok után pöc-röf. Gondoltam na akkor meg oldódott a probléma.
De ezek szerint nem:(
Arra tippelek, hogy egyszerűen nincs szikra. De vajon miért?
Minden segítséget előre is köszönök!
A Honda kapáét magam is megtaláltam, de nem tudom, egy ilyen kis fordulatú gép gyűrűi meddig húznák egy 13000-re képes motorban.
Ha a ZX9-nek is 77-es gyűrűi vannak, az már inkább használható opciónak tűnik, az mégiscsak azonos kategória.
A Burgmané is jó lehet, Bogár megint csak nem egy fordulat gép volt.
Nem szeretném két évente szétbontani a blokkot gyűrűzni a motort.
Még egyszer köszönöm, informálódom ezekről. :)