Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lámpa, plexi nélkül.
Sziasztok!
Keresek 95 ös évjáratú Gsxr fejidomot.
István!
Minden tiszteletem a tiéd, amiért ezeket a gyönyörű állapotú cuccokat egy vadidegennek adtad oda inkább segítség ként, minthogy te felhasználd.
Ritka nemes gesztus volt , respect érte.
Köszönöm..
Vigyázok rá.
Nagyon sokáig kellett várnom, hogy újra összeálljon.
Sziasztok! Keresnék egy olajhűtőt a képen szereplő gépemhez. A jelenlegit javítják, de nem sok jóval kecsegtettek. Köszönöm!
Sziasztok! Keresek egy jó olajhűtőt a gépemre. A jelenlegi javításon van, de félek nem tudják megcsinálni (semmi jóval nem kecsegtettek). Köszönöm!
Örülök hogy jó helyre kerültek az alkatrészek! Bevallom, megfordult a fejemben, hogy nekem kellett volna ezzel összeszerelnem a 3. gsxr-t..., de neked most sokkal nagyobb örömet okoz!
Van azóta hirdetve 92-es idom szett is, de mind hiányos, vágott fejidomos, megfurkált...nem érdmel annyit se hogy rákérdezzek a részletekre...
Csinos lett! Gratula!
Aztán csak óvatosan a Mátrában!
Volt és lett.
Vessetek rám követ, de a mostani gúnyával még jobban tetszik, mint anno a tigrissel.
Mindent köszönök, István.
Az évek során leszedték róla..
Sziasztok! Keresek rendszámtábla világítást és rendszám tartó lemezt szintén a 89-es motoromra.
Sziasztok! Keresek Gsxr 1100 89-90 gyári tükröt.
Sziasztok!
Keresek 95 ös évjáratú gsxr 1100-hez gyújtótrafót, 1.- 4. es hengerhez.
Na igen... Nekem is volt egy 2 evig tarto lelkes kuzdelem...Pedig aminek en neki fogtam az egy igen leinformälhato es ismert motor volt. Csak az alkatreszek es a felujito szettek miatt tiszta szopäs volt ! Sok - sok türelem, penz es idö kell hozzä..Meg egy mäsik motor hogy tudj addig motorzni amig a mäsikat szereled
Egy picit furcsán mondasz nekem ellen... :)
Az én mondanivalóm a jelen szituációt értékelte ki. Ahol adott egy 1100-es, nem eredeti "szétfürészelt" példány ... ezt te egy 750-es példánnyal hozod párhuzamba, meg eredeti állapotuakkal.
Mivel 3-4 éven keresztül napi monitoroztam a német piacot, nagyjából van egy átfogó képem minek milyen értéke van...Mivel napi szinten néztem a hirdetéseket, hogy összevásároljam a második (harmadik) 1100-hez is az alkatrészeket, láttam, hogy mi forgott a piacon, és mia volt túl árazva, és hogy hányszorárolták gombokért esetenként a példányokat...viszont ahányszor a Magyar piac fele fordultam, csak a széthajtott, szétbarmolt, ígénytelenül átalakított levetett példányokat, és alkatrészeket láttam...meg olvastam pár lelkes küzdelmét itt a fórumon, hogy életet leheljenek a szoporollerekbe. Ahányszor vettem a bátorságot, hogy Magyar cuccot vegyek, szinte mindig használhatlan szarokba futottam...A német árulja, mert foglalja a helyet a garazsban, otthon árulja, mert elfelejtette kidobni alkatrész serekor, és talán elfelejtette, hogy már a súlya álapján van értéke újrahasznosítva...
Az én szempontom szerint, ha valaki akar egy zsép 1100-est, akkor vesz egy 91-92-es példányt... ami 86-88-as csúnya vagy izlésficamos kelll hogy legyél, ugyan könnyi, éy pörgös, de max az elsö (86-os) évjárat foglakoztatna, a nappaliba porfogonak eredeti állapotban...Minden más szétfürészelt elbarmolt darab, csak idöpocsekolás az én megközelitésemben...de senkinek nem kell hasonlóan gondolkodnia.
nagyot tévedtél, cimborámnál lapul egy kis blokkos 750, 700 e ft-tól fölfelé indul az ára, kint 3-5 000 euro eredetiben.
De az volt.Több is.Most egy Hayát hajtok.Igazad van abban hogy nem keresett modell,meg abban is hogy túl öreg ahhoz hogy a legtöbben egy zsák lóvét költsenek rá,és igen tudom melyik a púpos.De mindenkinek van valami fejlövése.Így ha van igazság a motorról leírtakban akkor én személy szerint látok benne fantáziát.Persze minden állapot és ár függő.
Április 8- után lesz majd kép is,de hirdetve nem lesz a motor....
Azt hiszem,igen az 1052ccm es olajhűtéses blokkos,púpos tankos motor.kívülről olyan elcseszett streetfighter formájú lett,de nem volt rommátörve! Nem lett tuningolva,sem futómű,sem blokk,sem fék ha jól emlékszem.....sokminden rozsdás már rajta,de a motor 100% új állapotú( hibátlan!!!)- mivel az én szerelőm rakta össze és azóta nem is mentek vele!szóval a külső eredeti részek szerintem nincsenek meg,vizsgáztatni így biztosan nem is lehet,de alkazrésznek kiváló lenne! Pld: karburátorsor,blokk,külsőségek...
Neked nem viz hütéses gixered van? A pupos a 86-88-as évjáratot takarja, "kisblokkos" olajhütéses eröforrással amit nem igen keresett darab.
Az én forditásomban Magyarországon az "átépitett" azt jeleni, hogy balesetes volt-körbetört...így nincs rajta részben, vagy teljesen az idomszett. Ami mostanság eleve kizáró ok egy eredményes müszaki vizsgához, ha a módosítások nincsenek bevezetve. A felújított blokk is mindig tág fogalom.,de jellemzöen vagy az esés miatt lett fötengelyes-szárazra futottak a siklócsapágyak, vagy kikopotak a hengerek...ilyenkor is ritka, hogy akkor felújítják a hengerfejet is, meg a váltót, és egyéb lógásokat....Kap új vezérmüláncot, stb...és persze mindez valamilyen módon vissza is követhetö, hogy tényleg el is végezték a szükséges felújításokat.
Ritkán jelenti azt az átépités, hogy volt egy keveset futott jármü, amibe tettek, versenyfutómüvet, meg komolyabb fékeket, yoshi vezérléssel és síktolattyú Mikunikkal mérgesíteték fel az eröforrást, és beöltöztették valami könnyi pályaidomba....
Ennek a típusnak csak a porlasztó felújítása alaphangon 100 ezer...Ha gyári közeli lenne az állapota akkor talán érdemes lenne vele foglalozni aki akar egy ilyet, de igy elsöre egy szuper alany az a felesleges anyagi javak elherdálására...
Persze a tévedés joga fent tartva...
Ha aktuális lessz dobnál fel egy képet meg az évjáratot? Vagy meg lessz hírdetve valahol?
Ja,azt hiszem hogy a " púpos" féle
Sziasztok! Van egy átépített gsxr 1100 egy ismerősöm suffnijában( felújított motorral)száz éve nem volt használva,de kis bütykölés után belehetne indítani.... szerintem vagy egyben v bontva eladó lesz! Érdeklődni április 8- után!
Sziasztok! A haverom keres 93-as motorhoz első lámpát. Tudnátok ebben segíteni?