Milyen gyertyak? Denso,ngk?
A gyujtokabeleket cserelted, ujak?
A trafok testelnek tenyleg tokeletesen?
Mit jelent nalad a porlaszto felujitas? Ultrahangos mosoba elmosva, fuvokak ,kehelycsovek furataifeldorzsarazva, tuszelep zar rendesen , le van nyomasprobazva, benzinszint a gyari erteken, pilotcsavar a gyari ertekre kitekerve, 5 db o-gyuru meg az uszohaz tomites kicserelve???
Amikor kiszeded a gyertyakat szarazak vagy benzinesek?
Az uzemanyag friss, nem vizes, a tank tele van?
Jarkalsz a motorral mikor be van inditva, eleri az uzemi hofokot az olaj? Vagy csak 1-2 percent ketyeg?
Sziasztok!
Mi lehet a baja a motornak, ha napokig könnyen beindul, megy mind a 4 henger, utána nem lehet beindítani. Csak ha legalább 100x kiveszem a gyertyákat, megtakarítom. A porlasztó fel van újítva. Karbiszinkron még nem volt.
A 23 évnyi patina el lesz tüntetve, csak azért, hogy egyáltalán be tudjam indítani, mielött megveszem, azért kellett a porlasztókat annyiszor levenni.
Nem kezdem el egyből az egész motor takarítását.
Szét van az egész borítva, szépen le lesz takarítva minden összerakás elött.
A cikkszáma alapján az RF 600 és Rf 900 az azonos az alkatrész. Ès nincs semmi egyezöség a 86-88 és 89-92-es GSXR 1100 szériákkal ezen a téren...
Amúgy nézve a képeket látom nagyon igényesen van tákolva a blokkja. Èn biztos szétboritanám, mert abból a gazdagon használt szép piros tömitöpasztából biztos jutott már az olajjáratokba, szivattyú elötti szüröbe...
Nem baszogatás képpen, de minth azt írtad volna, hogy vagy 5 ször vetted le a porlasztót...igaz nem funcióba nem nem szól bele, de sokat elárul, hogy kivülröl még mindig rajta van a 23 évnyi "patina". Már csak azért is érdemes eltakaritani, mert hosszútávon elárulja magát, hogyha valahol szivárgás van, meg valamilyen szinten egy bizonyitvány arról is aki körbeugrálja...
Szóval rákérdezhetsz a RF fórumon, ha valakinek van ilyen bontott cucc, meg rákereshetsz rf alkatrész hirdetésekre is. Ha tudod használni a linkelt oldalt, akkor bármelyik alkatrészed esetében kidobja, hogy még mely más suzuki modellekbe építették be a tieden kivük az éppen kérdéses alkatrészt, meg lehet kérni a suzuki kereskedéstöl is ajánlatot pl : Rodeo Ride 34 Kft.
Szia!
Igaz, elég régi ez a bejegyzés, de egy próbát megér.
Keresek egy 95 ös gsxr 1100 hez generátor meghajtást. Pontosabban azt a gumiba ágyazott bordázott valamit, amibe a generátor tengelye megy. Sajnos a pontos nevét nem tudom.
Előre is köszönöm.
Sajnos én nem voltam ilyen szerencsés az utángyártott tükrökkel. ( meg úgy mindennel) Az egyikből még az E betű is hiányzott. Az emiatt kellett lecserélnem hogy vizsga képes legyen.. A gyárit leszámítva mind úgy rezeg hogy csak na....Azt hogy torzít meg ilyen apróságok az másodlagos. Igaz az ára a töredéke volt a gyárihoz képest. Most inkább keresek eredetit bontva.
A többi utángyártott cuccokról is oldalakat írhatnék ( benzincsap felujító, fék felujító, kuplung felujító, karburátor felujító) és nem a no némes cuccokat vettem ! Volt ami részben volt csak jó és volt ami komplette selejt volt.
A nagykereskedömtöl... korábban nem igazán volt 100%-os a dolog, de úgy néz ki gyártót váltott, olyan patent volt a tükör mint a gyári.. csak a Suzuki embléma hiányzott róla..
A gyujtokabeleket cserelted, ujak?
A trafok testelnek tenyleg tokeletesen?
Mit jelent nalad a porlaszto felujitas? Ultrahangos mosoba elmosva, fuvokak ,kehelycsovek furataifeldorzsarazva, tuszelep zar rendesen , le van nyomasprobazva, benzinszint a gyari erteken, pilotcsavar a gyari ertekre kitekerve, 5 db o-gyuru meg az uszohaz tomites kicserelve???
Amikor kiszeded a gyertyakat szarazak vagy benzinesek?
Az uzemanyag friss, nem vizes, a tank tele van?
Jarkalsz a motorral mikor be van inditva, eleri az uzemi hofokot az olaj? Vagy csak 1-2 percent ketyeg?