Javaslom szerezzél be új üzemanyagcsöveket meg vákumcsövet. Fontos még hogy az üzemanyagcsöveken elvileg van kivülröl egy "spirálrugó" ami megvédi a csövet a kidörzsölödéstöl, ami sokkal fontosssabb nem engedi, hogy úgy megtörjön mikor felmelegszi a blokk, hogy nem megy ágy rajta üzemanyag. sok szopástól óvod meg magad.
Ezeket az infókat találod a 36-os porlasztóra amik a mellékelt képeken vannak.
Kiemeltem pirossal az azonosító cikszámot, ami mindegyik porlasztó oldalába bele van írva. Ha kivül kopott, akkor belsökön kell leolvasni. Elvileg a C00 végzödésü a nyitott alap model a többi mind tartalmaz valami módosítást ehhez képest.. Ha 17-el kezdödik a cikkszám akkor az 750-esröl való, de 36-os porlasztóval szerelték a 1200 banditok elsö szériáját is 95-2000 között. Meg 36-os porlasztó volt a gsx 1100 túraszérián is....Ezért a fekete membránkupakokból van jó néhány kivitel. Van amelyik alacsonyabb, van amelyikben a belül ott az a vastag kb 30 mm-es átmeröjü "alátét" változó vastagságokban. Ezek esetén azt kell megnézni, hogy összeszerelve a tolattyú mikor ütközésik felmegy a membrán kupakba, akkor teljesen nyitott-e a szívócsatorna. Ugyanakkor nem csak a tük mások, de amibe belecsúsznak "kehelycsö" annak is van millió verziója. Ès a különbözö motormodelek (GSXr750/gsx110/gsxr1100/gsf1200)-nél a rugók is szinte minden esetben eltéröek a különbözö karakterisztika vagy fojtás miatt. Ebböl nincs doku, hogy melyik milyen hosszam menetemelkedéssel gyártott, csak biztosan bontattlan gyári porlasztó alkatrészével lehet összehasonlitani, vagy ha nem futott ki még a 25 év és még a gyár biztosít alkatrészt akkor 2-4 ezerért lehet hozzá talán rendelni.
Felújításnál arrra kell figyelni, hogy a tolattyú fehér müanyagy csúszkája ne legyen kopott, A t´ük és kehelycsö ne legyen kopott. Zárjon a tüszelep nagyon pontosan a megyadott üzemanyagszintnél. Fontos figyelmet forditani a "T" alaku benzincsatlakozásra a 1-2 és 3-4 porlasztó között. Az ottani spec tömités meg lehet keményedve, és kirepedezve. Szintén érdemes a ránézni a szivató dugattyújának tömitésére is. Nyilván ki kel cserélni mind az 5 o-gyürüt meg a úszóház tömitését. Egyes öreg porlasztóknál kiszárad a fojtó vagy pillangó szelep tengelyénél a filc tömités, ekkor össze vissza falsol a motor, nem ejti a fordulatot, vagy nincs rendes alapjárat....
Jó szorakozást!
Üdv
István
(amúgy ha fórumba visszalapozol úgy 2013-14-15-ig találsz tölem pár hasznos bejegyzést, mert kb 1 évet szórakoztam az porlasztóval aminekvég az lett, hogy most 1-2 tucat ilyen porlasztó "boldog" tulajdonosa vagyok, amik összértéke vetekszik a két gixerem árával. :-D )
Szia.Ez már kicsit komolyabb kérdés.Tudni kellene a pontos évjáratot meg esetleg azt hogy eredetileg melyik piacra szánták. (német,oszták,svájci vagy esetleg USA,bár ennek kicsi az esélye.)A vizesekben,meg talán még a 91-92 -es légolajosokban a 36-os karbi biztosan folytott verzió volt. A folytatlanok 40-es karbival voltak szerelve.Korábbiak már lehettek folytatlanok 36-ossal is,de hogy melyik milyennel azt meg kell néznem.Azt hogy milyen fúvóka-tű és beállítás lenne jó, ahhoz megintcsak jó lenne egy évjárat.
Kérnék ismét egy kis segítséget!
A kép bal oldalán a motorhoz kapott karbit látjátok amit szerintem már "megtuningoltak"
-Tolattyún a két furat 4,5mm átmérőjű/ 5E56 jelzésű tűvel / vágott rúgóval / BB jelzésű karbikupakkal / ismeretlen méretű dörzsárazott főfúvókákkal. (sajnos elég kopott a karbi és ezért vettem hozzá másikat ami fényévekkel jobb állapotban van)
Az általam vett karbi hozzá a jobb oldalon látható (utánna olvasgatásal kimerült hogy ez a folytott karbi)
-Tolattyún max 1mm furat lehet / 5D44 jelzésű tű /Rúgója gyári / A1 jelölésű karbikupak (folytott) / 4db 122,5 főfúvókákkal
Mind a kettő 36 karbi!
Kérdésem, folytatlan karbinak mik a paraméterei?
Tolattyú furat, tű,és fúvókák méretei a 36 karbihoz
Szia.A zöld az nem benzincső hanem vákumcső.A szívótorokba van bekötve,talán az 1-es hengerébe,már nem emlékszem.Amikor indítózol,vagy jár a motor ez nyitja a csapot.A két fekete a benzincső.Azok mennek a karburátorokhoz.
Sziasztok
Tulajdonomba került egy Gsxr 1100 többek között az első kérdésem az lenne hogy van ezekben gyárilag bármi fajta nemű üzemanyagpumpa? Mert ebben van egy itt hátúl a váznyulványon. Mert én eddig úgy gondoltam hogy ez sima ejtőtartájos.
Vagy ez valami bele tákolt dolog lehet?
Illetve GV73E- alvázszámú, és ilyen alvázszámmal nem találok semmit sem hozzá (1991évj)
Sziasztok! Kiderült időközben, hogy a gyújtás elektrónikám nem mindíg működik tökéletesen.. Keresek 1989-91 között gyártott 1100-esre való szerkezetet.
Szia.A Gen1-es hayabusá-é ugyan olyan.Olyanom van.Ha érdekel privátban megbeszélhetjük.Meg az alábbi 1100W cuccaim lennének még az előző 1993-as mocimból:Vízhűtő ventillátorral,egy gyújtás elektronika,hátsó fék(főhenger tartállyal,féknyereg,csövek,kitámasztó)kormánykapcsolók(a balos biztos a jobboaat meg kell néznem),kormánycsutkák,természetese egyenesekhidraulikus kuplung főhenger,munkahenger,hajtólánc deklij,hátsó sárvédő műanyageg még jópár apróság.Kidobni sajnálom ezért olcsón eladom ha kell valakinek.
Denso gyertyák is vannak, ngk is. Dörzsárazás, ultrahangos tisztítás megvolt, tűszelepek, tömítések újak. Nyomáspróbázva még nem volt. Olaj lecserélve. Nem járkálok vele, de az üzemi hőfokot eléri, nagyon szépen jár fordulaton is, alapjáraton is. A benzin friss. A gyertyák benzinesek.
A benzin csap hibája is lehet? Az nem lett cserélve, csak felújítva. Ja, a moror kb. 4 évig állt.
http://www.manualedereparatie....
Ezeket az infókat találod a 36-os porlasztóra amik a mellékelt képeken vannak.
Kiemeltem pirossal az azonosító cikszámot, ami mindegyik porlasztó oldalába bele van írva. Ha kivül kopott, akkor belsökön kell leolvasni. Elvileg a C00 végzödésü a nyitott alap model a többi mind tartalmaz valami módosítást ehhez képest.. Ha 17-el kezdödik a cikkszám akkor az 750-esröl való, de 36-os porlasztóval szerelték a 1200 banditok elsö szériáját is 95-2000 között. Meg 36-os porlasztó volt a gsx 1100 túraszérián is....Ezért a fekete membránkupakokból van jó néhány kivitel. Van amelyik alacsonyabb, van amelyikben a belül ott az a vastag kb 30 mm-es átmeröjü "alátét" változó vastagságokban. Ezek esetén azt kell megnézni, hogy összeszerelve a tolattyú mikor ütközésik felmegy a membrán kupakba, akkor teljesen nyitott-e a szívócsatorna. Ugyanakkor nem csak a tük mások, de amibe belecsúsznak "kehelycsö" annak is van millió verziója. Ès a különbözö motormodelek (GSXr750/gsx110/gsxr1100/gsf1200)-nél a rugók is szinte minden esetben eltéröek a különbözö karakterisztika vagy fojtás miatt. Ebböl nincs doku, hogy melyik milyen hosszam menetemelkedéssel gyártott, csak biztosan bontattlan gyári porlasztó alkatrészével lehet összehasonlitani, vagy ha nem futott ki még a 25 év és még a gyár biztosít alkatrészt akkor 2-4 ezerért lehet hozzá talán rendelni.
Felújításnál arrra kell figyelni, hogy a tolattyú fehér müanyagy csúszkája ne legyen kopott, A t´ük és kehelycsö ne legyen kopott. Zárjon a tüszelep nagyon pontosan a megyadott üzemanyagszintnél. Fontos figyelmet forditani a "T" alaku benzincsatlakozásra a 1-2 és 3-4 porlasztó között. Az ottani spec tömités meg lehet keményedve, és kirepedezve. Szintén érdemes a ránézni a szivató dugattyújának tömitésére is. Nyilván ki kel cserélni mind az 5 o-gyürüt meg a úszóház tömitését. Egyes öreg porlasztóknál kiszárad a fojtó vagy pillangó szelep tengelyénél a filc tömités, ekkor össze vissza falsol a motor, nem ejti a fordulatot, vagy nincs rendes alapjárat....
Jó szorakozást!
Üdv
István
(amúgy ha fórumba visszalapozol úgy 2013-14-15-ig találsz tölem pár hasznos bejegyzést, mert kb 1 évet szórakoztam az porlasztóval aminekvég az lett, hogy most 1-2 tucat ilyen porlasztó "boldog" tulajdonosa vagyok, amik összértéke vetekszik a két gixerem árával. :-D )
A kép bal oldalán a motorhoz kapott karbit látjátok amit szerintem már "megtuningoltak"
-Tolattyún a két furat 4,5mm átmérőjű/ 5E56 jelzésű tűvel / vágott rúgóval / BB jelzésű karbikupakkal / ismeretlen méretű dörzsárazott főfúvókákkal. (sajnos elég kopott a karbi és ezért vettem hozzá másikat ami fényévekkel jobb állapotban van)
Az általam vett karbi hozzá a jobb oldalon látható (utánna olvasgatásal kimerült hogy ez a folytott karbi)
-Tolattyún max 1mm furat lehet / 5D44 jelzésű tű /Rúgója gyári / A1 jelölésű karbikupak (folytott) / 4db 122,5 főfúvókákkal
Mind a kettő 36 karbi!
Kérdésem, folytatlan karbinak mik a paraméterei?
Tolattyú furat, tű,és fúvókák méretei a 36 karbihoz
Lenne egy kérdésem, a képen szereplő űzemanyagcsövek hová mennek?
Azt gondolom hogy a zöld az mehet a karbira és a többi?
Tulajdonomba került egy Gsxr 1100 többek között az első kérdésem az lenne hogy van ezekben gyárilag bármi fajta nemű üzemanyagpumpa? Mert ebben van egy itt hátúl a váznyulványon. Mert én eddig úgy gondoltam hogy ez sima ejtőtartájos.
Vagy ez valami bele tákolt dolog lehet?
Illetve GV73E- alvázszámú, és ilyen alvázszámmal nem találok semmit sem hozzá (1991évj)
Érd: 30-650-6466
http://www.houseofbikers.it/pr...
Keresek 1100w hez első fékmunkahengert. Fékkar nélkül.
A benzin csap hibája is lehet? Az nem lett cserélve, csak felújítva. Ja, a moror kb. 4 évig állt.