Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ez jön le a képekröl.

Megtoldom még annyival, hogy ennyi pénzért ilyen technikát máshol nem találni. Az én véleményem (nyilván igencsak részlehajló) az, hogy ebben motorban meg van minden ami egy jó motorozáshoz kell. Ugyanakkor hiányzik belöle minden olyan kacat ami csak a baj forrása.
jo a motor ... ..volt nálam ...
Szép darab, úgy néz ki nagyon egyben van.
Köcsög SM nem küldte el a képeket, most látom.:)
Nagyon szép motor. Majdnem olyan szép mint az enyém..
Igen, Magyar okmányokkal, friss műszakival kaptam meg.
És régebben is hazai motor volt.
Jelenlegi, nem igazán hozzáértő gazdija az évben, idő híjan 800km-t ment vele.
Fékből csak a hátsót használta.:)
Itt van még pár közelebbi.
Üdv mindenkinek ! Újra itt vagyok . Ha esetleg még emlékszik rám valaki ennyi év után...
A hirdetés még fent van a motorról...:-)
Ez erröl a (rossz) képröl, erröl az oldalról nagyon szép állapotban van, leszámítva a csúszásnyomot az alsó idomon! Magyarból van? Ismerjük a tulajt?
Látom az első fék nyereg már a vizesről van...
Üdv uraim! Örömmel jelentem, a tegnapi naptól én is GSXR 1100 tulajdonos lettem.:)
Igen. Söt a hengerfejet is le kell venni. (Néhány esetben meg tudják oldani, hogy megnyomják az égésteret, és nem esik be szelep, és hengefeje levétel nélkül ki tudják cserélni a szimeringeket, de ritka az ilyen.) Szóval egy ilyen beavatkozásnél le kell venni a hengerfejet, illik a hegerfejtömitést cserélni, lehet be kell csiszolni a szelepek zárófelületét, ha még be lehet mert nincs kikopva a szelepvezetö, meg nincs elvékonyodva a zárófelület. Igen kölséges bevatkozás, mind anyagár, mind szakmunka tekintetében, föleg, ha még utána szelephézagot is állítani kell-korongozni, vagy meg van nyúlva a vezérmülánc, és azt is cserélni kell. De egy ennyit futott gépnél a porlasztók is általában igényelnek egy komoly felújítást, vagy bontott jobb állapotu komplett sort. A beavatkozás egy nagyságrendben van a motor értékével.
Értem, annak a cseréjéhez meg kell bontani a vezérlést is ugye?
Ès motorféken? Ennyi idösen általában ki van keményedve a szelepszár szimering, és ott szürcsöli be az olajat. Azért veszélyes, mert elkokszosodik az égéstér, az ízzó koksz össze-vissza begyújtja a keveréket, meg megnö végnyomás ahogy vastagszik a kokszréteg...
Sziasztok! Gsxr 750w, 62 ezer km. Normális hogy pörgős menetben, ahol inkább 7 ezer feletti fordulaton megy a motor 250 km alatt 3-4 deci olajat bekóstál?Kéket nem füstöl, jól megy, indul rendesen!Eddig motul5100 volt, most castrol 10w50, de mind1 ugyanúgy megeszi ha húzom neki... Nyugodt menetben nem, csak pörgősebb túrákon!
Ebben egyet értünk. Használtam már én is road attackot az sose kopott de nem is tapadt. Soha többet. Olyan mint Magyarországnak a nyomor, öröké tart....
Irtam privatban.
Sziasztok, nekem a képen látható mocihoz kéne egy karburátorsor, az előző tulaj olyan jól szét"tuningolta", hogy nagyon költséges lenne a javítás. A problémám a következő, amit el tudtunk követni vele azt azt hiszem megtettük, egyetlen zavaró dolog maradt, hogy 3 és 4000 között dadorogva megy a motor, és onnan gondolkodva is gyorsul ki, de szépen jár, jól is megy, és még egy probléma, hogy álló helyzetben nem veszi a fordulatot simán, hanem ledadorog, és csak 8000 felett forog szépen. Segítségeteket előre is köszönöm, és örülök, hogy itt lehetek
Bátran ajánlom a sport attck-ot! A 9-el 12000!! km-t mentem vele!! Ebben volt minden,túrázás,,pályázás,autópálya,stb! Nagyon jó kis gumi,én nem csalódtam benne!
Sport Attack volt Szekikém..
Mennyi az ara
Sziasztok
Eladó Suzuki Gsx-R 1100 (légolajost vagy vizes-t) vásárolnék, papírost vagy papírozhatót, hiányos, sérült állapotban is érdekel, lényeg hogy motorikusan jó legyen! Esztétikailag nem lényeg, és árban is baráti legyen. Gyönyörű, szép, hibátlan állapotút nem szívesen vennék, kivéve ha olcsó, mert nem lenne szívem áttalakitani.
Akinek van vagy tud ilyenről kérem írjon és megbeszéljük!