Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

-40mm-es porlasztokhoz van a 91-92-es gsxr 1100-hez.
… es a 86-88 között gyartott gsxr 1100-en megint mas csonkok vannak.
Melyik kell?
Kb 3 féle szivocsonk sor van.
-gsxr 1100 89-90-es evjarat -36 mm porlasztokhoz.
-gsxr 1100 91-92-es evjarat- 40 mm porlasztokhoz.
-gsxr 1100 93-tol 40 mm porlasztokhoz.
-es lehet ehhez is volt kisebb porlasztosorral.
Szoval ott felirat a szivocsonkon a cikkszammal. Az kene…
Sziasztok. Gsxr 1100-hoz nem kallódik valakinél véletlen egy karburátor szívócső 2-es, 4-es hengerhez? A többinek semmi baja de az egyik sajnos megadta magát.
Hupsz… megiscsak volt…, de gondolom mar megjott a rendelesed.
Szia!Esetleg még Bátszi motor Mezőberény,ott Bandinál még vannak kincsek!
Sziasztok,
Segítséget kérnék. 1988-as 1100-hoz GU74- hez keresek lánckerék fedelet.
K.Istvánt javasolták.
Tel.szamot kérhetek?
Szia!
Katt a nevére, ott találod az üzenetek opciót. Privátban tudsz neki írni.
Sziasztok!
K István elérhetőségét tudja valaki?
Szükségem lenne pár legolajos gsxr alkatrészben!
meggondolom...... a hátsók szerencsére gyáriak.... köszi a válaszokat. Ha nem találok gyári elsőket beszerzem az 1400as indexeit.
Ezert nem esett nehezemre lecserelni. Passzol talan 1:1- ben mind a csavarrogzites mind a kabelcsatlakozas tekinteteben.
Mint emlitettem az 1400 indexek szara rovidebb es egyforma. Ezert hatul nem ugyan az a tavolsag az indexek kozott mint elol. Amugy mostansag en is csak kepen nezegetem oket..., nem kerulok kozel hozzajuk. Iden (is) tul sok mas erdekes/ fontos dolog volt ami miatt nem kaptak prioritast.
Nekem elsöre fel sem tünt hogy nem gyäri indexeid vannak ! Pedig pärszor lättam mär a gepeidet..kepen..
https://www.partzilla.com/prod...
Ha legorgetsz a kuldott link oldal aljara, hozza az osszes modelt ahol a suzuki beepitette... ha eredetit akarsz akkor talalsz ilyet
- banditban , vizes gixerben...
Eremes ezeket az alkatresz oldalakat eltarolni, mert mar ezek magukban sok ertekes informaciot tartalmaznak.
Ha nem surgos meg tudom nezni neked majd ha novemberben otthon leszek, hogy nekem maradt-e esetleg..., de nagy valoszinuseggel kiszortam oket, mert borzaszto csunyak voltak, hosszu volt foleg hatul a szàruk, es mar 6-8 eve is foszlott szana szet az anyaguk. Ez szerintem addig fajulhat ( akar ) mint az oreg katanablokkos gsx 1100 es- en a sajat sulyuktol letortek a ponyva alatt a garazsban az amugy szinten ocsmany alaku indexek. En nem vagyok nagy cserelgeto, szinte csak erdeti mindenhova, de itt azt a dontest hoztam, hogy elevek ide vagy oda - gsx 1400 indexe suzukitol van , passzol stilisban, es jo minoseg...
Köszönöm a válaszodat, rendes vagy! Volt korábban 90es GSX-R 750em, (sokévig azzal motoroztam - imádtam) mondjuk azon alu lábtartó volt gumi nélkül hátul és elöl is, de nem emlékeztem a rögzítő csapra. Az 11010en most az egyik imbusz másik 6lapfejű, szóval egyik sem. Köszi még1szer. Te szinte tényleg mindent tudsz a GSX-R ekről. Irigylésre méltó. :)
https://www.partzilla.com/cata...
Ez egy spec elem, mert csapban vegzodik es biztositogyuru zar. Es bkny a feje.
Nem rosszak ezek sem tényleg... de tovább keresgélek. 91es 1100 nek a hátsó lábtartójában milyen a gyári csavar? Imbusz v hatlapfejű?Tudnál nekem egy fotóval segíteni? köszönöm előre is
Ha nem talasz hozza, es nem ragaszkodsz annyira az eredetihez nekem a gsx 1400 indexei rugdostak le a gyari teglakat.

Itt az oldal kozepen vannak rola kepek:
https://www.sportmotor.hu/foru...
Ha senki nem bont, akkor kb 2023ig tudod megvenni a gyarit, mert 98-ig gyartottak es 25 évig biztositja a gyar, de mar most sem mindenhol áll rendelkezesre.
https://www.cmsnl.com/suzuki-g...
Én kb 2014 óta túrom cuccokat 1100-hez ( olajos, de bedobalja mindig a vizest is) de ilyet kulon nem lattam.
Lehet neked szerencsed lesz. ;)
Sziasztok! 1994-es GSX-R1100W napi kilométer számláló nullázó csavart keresnék! Ha van valakinek esetleg bontott műszerfala és van ilyen csavar akkor megvásárolnám! Előre is köszönöm!
Sziasztok!
1991-es GSX-R 1100-re keresek jobb és bal első gyári indexeket. Üdv.: Imre
A cimborám 900 e ft fölött adta el 2 éve. Szép állapotú volt, de minden idős gixerre kell költeni, nyilván arra is köll majd.
Jelen ismereteim szerint az 1100 modeleket 1992-es modelig (lég-olaj hütéses) bezárólag keresik. Az ára most lött ki szemmel láthatóan, hogy beléptem a 30 éves életkorba. A vizhütés széria nem okoz akkora sokkot a piacon. Túl sok van /volt belöle, nagyon nehéz, ahhoz képest annyival nem erösebb, de a vizhütés miatt plusz egy nyüg, amiböl egy 25+ éves motornál már úgy is van elég...Tudtommal tartósabb nem volt a vizes széria, mint az olajos, söt... Sajnos alig van átfedés néhány alkatrészt leszámítva a két széria között az alkatrészek terén, így az sem húzza felfele az árát, hogy akkor egy értékesebb model újjáépitéséhez érdemesebb lenne megvenni.
Német oldalakon látok néha még szalon állapotu példányokat is, kevés km-rel max 2000€-ért. Ha csak nem valaki vissza akarja vele "vásárolni" a fiatalságát, mert anno ilyennel "kezdte" a motorozást, vagy valakinek kell egy gyüjteménybe, vagy összekeveri az olajhütésessel, nagyon nem okoz felfordulást a motorpiacon egy vizhüteses.
Tévedés joga fent tartva.
Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy szerintetek mennyiért lehetne eladni egy 1994 es GSX-R 1100W -t?
Hät fiatal tuti nem veszi. Mi ragaszkodunk ezekhez,de csak talän nosztalgiäbol. Mondtam a fiamnak hogy ezt a gepet nem adom el,majd Ö örökli.
Na ez az a fejtartäs. Annyira vissza feszitem a nyakam hogy zavar a laza vezetesben.
De milyen èrdekes, hogy a levàgott fejidomu, turakormanyos pèldànyok nem olyan kellendöek, mint a gyari allapotuak. Pedig akik manapsàg ilyenbe invesztàlnak màr biztos nem a 20-as -30-as èveiket tapassák. ;-)
Èn elvagyok a gyari kormannyal, csak a nagyon hàtraszegett fejtartàs kènyelmetlen... a buko sem nagyon toleralja...