Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Kapott uj dugattyu "gyürüt" (ami jelen esetben gumi)"
Ezen a règi konstrukcion is o- gyuruk vannak a dugattyukon. ;)
Hello Zoli!
Igen 15/48 a gyari lanckerekek fogszàma. Viszont azt is erdemes tudni, hogy gyarilag 532 mèrete van lànchajtàsnak..., de ezt 530 szoktàk vàltani. Az osztàs megegyezik , de az 532-es szettnèl szèlesebbek a lànc ès a lànckerekek.
Sziasztok
Gyári áttétel mi volt ezeknek?
15/48?
Ja igen,jol emlekeztel. Itt kint meg nem volt felrakva a Superbike kormäny. De nem is fogom egyhamar vissza epiteni. Olyan kenyelmes hogy a BMW-n is lecserelem! Csak legyen egy kis szabadidöm..
Az igen! 79-es ?! A Müncheni Flohmarkton szoktam neha lätni neha ilyesmiket. Persze en ujabb modelleket hasznälok. Pont most halt meg kettö gep is, egy munkän. Egy Bosch meg egy Metabo. Ennek örömere a mult honapban nekiälltam szetszerelni,hätha megtudom csinälni. Az ütö mechanizmussal volt problema. Kapott uj dugattyu "gyürüt" (ami jelen esetben gumi) es nemi anyäzäs meg tenyerbe szurt csavarhuzo utän ujra müködö kepes lett.
... a motorház öntvènyèben "11/79" van.
Gondolom ti màr nem ilyeneket hasznàltok...
Amugy gyönyörü mèrnöki munka, az alu öntvènyben a csapàgyfèszkek acèl persellyel bèlelve, mindenen van egy kis biztonsàgi ràhagyàs, gyakorlatilag akàrhànyszor felùjíthatò egy marèk alkatrèszböl.
Akkor jòl emlèkeztem, hogy tavaly mèg eredeti volt...;)
Lätom te is midig talälsz valami szerelini valot ! Szep regi darab ! 👍️
Ez egy 2004 es fenykep rola. Akkor mär pär eve megvolt a superbike villahidam.Valamikor 2000 környeken csinältattam. Amikor väzat csereltem ,a fprgalmiban regiszträlva volt egy AMB villahid. Hogy- hogy nem pont volt egy a padläson ,meg egy LSL superbike kormäny. Fejidom is van 3 db ugy hogy tavaly ätszereltem.
...de most inkàbb egy ilyen " bakancslistàs" szerszàm kötött le igazàn... vettem hozzà egy felùjítò szettet ( csapàgyak, zeegerek, szimeringek, szènkefèk, hajtòkar, olaj, szimeringek, reteszek...) ès szèpen restauraltam. Ugye ezek mèg a " van benne anyag" aranykorban születtek... nehèz mint a sàr, nem tàposoknak valò. ;)
...èn mèg csak a kacatokat rendezgetem... ;)
Neked mindig "tùràsítva" volt a gsxr?
Üdv. Csak hogy legyen egy kis mozgäs a topickan.
Most tavasszal egy kicsit hamarabb indult a szezon.
Köszönöm a választ bocsánat, elnéztem
Gsxr 1000- hez kéne irnod, vagy a bontokban kerdezni.
Sziasztok! Tud esetleg valaki 2004-es gsxr 1000-hez farokidomot és üléspúpot? Kék fehér szín érdekelne. Köszönöm a válaszokat
Hello!
Kuldtem privat uzenetet.
Udv
Istvan
Szia István!
Azért kellenének ezek a gyári alkatrészek, mert amik a motoron vannak nem gyáriak. (gyüjteményben lévő motor)
Hello!
Egyaltalan nincs meg a gyari kormany lengescsillapito, vagy csak szivarog? Utobbira itt visszalapozva megtalalod a felujitas menetet, müszaki rajzokat, de ha venned kell gyarit, azt is fel kell ujitani, mert 30 evesen mind ereszt mar és szart se érnek.
Benzincsaphoz 25-30 euroert van felujito keszlet. Ha talalnal eredeti gyarit, itt is hasonlo a helyzet, 30 évesen mindegyik elöbb- utobb ereszt… vagy van utangyartott 65-70euroert.

A gyari lanckerek esetet nem ertem. Hiszen szinte mindenhol szokott lenni 48-as fogszamu lanckerek… 530-hoz elöbb 532-eshez kesöbb…
Szia.
Én is néztem a motort, nagyon egyben van, de a fejidom miatt elengedtem.
Üdv!
1991-es GSX-R 1100-hez keresek gyári kormány lengéscsillapítót, kormánysulyt, benzincsapot, hátsó lánckereket.
Előre is köszönöm.
Üdvözlöm a GSXR1100 rajongókat!
Hálás lennék minden tanácsért, hogy honnan tudnék 92' fekete szürke fejidomot+plexit+fejidom tartó konzolt beszerezni.
Sajnos az enyémet megcsonkították(túrakormány...)
https://oldskoolsuzuki.info/ar...

"4. 750R 6 box in a 1127 motor
The only hard thing here is to have a hole drilled through the gear box shaft, for the pushrod.
The 750 6 boxes have a single row bearing on the output shaft, and the clutch does
not have a diaphragm spring. So the easiest 1127 engines to put a 6 box in are the ones with a
single row bearing on the output shaft, and no diaphragm clutch, ie. only the GSXF1127 engines.
In these engines the 6 box drops straight in, only the shaft has to be drilled.
Second easy would be an 1127R engine with a diaphragm clutch, but no double row bearing (88-90).
In this case the box would still drop in, but for the clutch one would have to use the inner
clutch parts from a GSXF1127 (with normal springs) and the outer clutch basket from the 1127R
(with a straight cut gear, not helical).
Most work is in a 91/92 1127R where one would have to match the clutch as above + find a
solution for the double row bearing (the solution is actually to turn the double row bearing
inside out, and make a little hole for the small pin).
Of course the shift drum and forks from the 6 box have to be used as well, but they drop in
any 1127 without problems."