Köszönöm szépen a tanácsaidat! Megfogadtam. Egy olyan gépet választottam, amihez nem kell hozzányúlni hogy tetszen. Bár így kicsit a teljesítményéből is le kellett adnom és az árát megnövelete, de mégis jobban érzem magam :)
A közelmúlból csak rémtörténet tudok. Egy 750W-t zavartak el a müszakiról, mert Street Fighter-re volt "átalakítva. Elöhúzta egy gyári állapotot ábrázoló képet ami persze idomszettel van. Mondták, hogy öltöztesse fel, akkor levizsgáztatják. Innen-onnan azt olvasni, hogy vége a tákolás-barkácsolás idöszakának. Ezzel én személy szerint egyet is értek olyan szinten, hogy ne akarja már egy képzetség nélküli személy ilyen dolgokban domborítani nem létezö tudását... vagy akkor azt használja csak zárt pályás alkalmakon.
Azt lehet esetleg megjegyezni, hogy a viszgaállomásoknak viszont illene a tipús bizonyítvánnyal ellátott kereskedelemben vásárolt alkatrészeket az gyári alkatrész helyett elfogadni.
Ilyen esetekben a német példát tartom követendönek. Bár tudni kell azt is, hogy a német vizsgaállomások sokkal felkészültebbek. A módosítások, ami akár egy sötétitett plexi, vagy egy fémhálós fékcsö, be vannak vezetve a forgalmiba, vagy cipeled magaddal a típusbizonyítványt, hogyha ellenörzésre kerül sor, akkor fel tudd mutatni.
Gondolom azért még vannak Mo.-on engedékenyebb viszgaállomások, de szerintem el kezd lassan csökkeni majd a számuk, ahol a módosított, elégtelen müszaki állapotú gépeket még át lehet tolni.
Èn a helyedben meghagynám eredeti állapotban, ha utcára vetted. A W típusnak úgy sincs túl nagy kultusza, akkor ér igazán valamit, ha eredti állapotban van. Az izléstelen, igénytelen, átalakításokkal már tele a padlás.
Ha nem tetszik a formája, akkor olyat kell nézegetni ami gyári állapotában is elnyeri a tetszésed. A legtöbb faragásnak úgy is mindig rengeteg kompromisszum a vége, meg hogy közben nem motorozól és ehhez jön hozzá, hogy mire kész lesz, meg eleged van az egészböl, csak szabadulnál töle, de a kutyának sem kell a te ötleteid szerint átszabott gép, mert mindenkinek más az izlése, elvárása, meg csak kinlódás lesz lemüszakiztatni...Erre jön még az, hogy aki nagyon szeretne egy épített gépet, az meg inkább szintén maga szeretne vele kinlódni...
Sziasztok!
1100 w vásárlása előtt állok. Magyar papíros, minden "stock" - alap rajta. Sikeres műszaki meg hasonló kötelező vizsgákhoz szükséges hogy meglegyen a motor összes idomja? Továbbá mennyiben lehet a hátsó segédvázhoz nyúlni? MIlyen újabb idomszettek passzolnak hozzá?
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszotokat! Szép napot!
Èn nem adnám el! Ez egy páratlan darab! :-) A típus megjelölés szerint ez egy GSX 1100 ES, amit csak 1983-ban gyártottak (85-ig árultak)!
A gyártási éve 1989-es, mégis 91-92-es cuccokkal van teleaggatva. A blokköntvény átfényezve, a szelepdekli alatt meg mintha vastagon dudorodna a tömítőpaszta...
A legfurcsább az első fékcső csatlakozása a féknyereghez...ilyen meg mintha 88-ig lett volna...
Bontódni fog egy '92-es 1100. Nem akarom nagyon szétaprózni.... Komplett jó állapotú blokk, 40-es karbisor, elsőtelók, műszerfal, idomok, stb. Kinek mi kellene? Később rakok fel fotókat.
Teljesen egyet tudok veled érteni. Mint átépítés engem teljesen hideg hagy a végeredmény, hiszen szinte mind ugyan így néz ki...Ami miatt számomra érdekes, az a következő. A képeken nem látok a vázon túl nagy módosítás annak érdekében, hogy be tudták szerelni a korábbi generációs blokkot. Èn ez miatt nagyon kedvelem a suzuki modelleket, hogy van némi átlátható átjárhatóság vagy nevezhetjük kompatibilitásnak is.
A másik fontos dolog, hogy az öreg gsx 1100 es motorom, amiben szintén egy ilyen "katana" blokk van, és is egy ilyen későbbi porlasztósorral próbálom meg futtatni, annak ellenére, hogy ezt a porlasztósort meg kéne dönteni 10-15°-ot előre, de ebben az applikációban "vízszintese/függőlegesen" van szerelve. Ehhez viszont ki kell találni a megfelelő úszószintet, mert nekem most folyik ki "hátrafelé" az üzemanyag. ìgy számra azért fontos, mert azt mutatja klip, hogy létezik olyan beállítás ebben a konfigurációban amivel működni is fog. Minden más hideg hagy, csak kaptam egy megerősítést, hogy van értelme vele tovább kísérletezni.
Nem kevés munkaórát, és lóvét lehet belapátolni egy ilyen projektbe, és szerintem kevés a minőségi átépítés, amire azt lehet mondani a végén, hogy megérte.
De a kreativitást, azért lehet benne értékelni.
Hirtelen felindulásból a pár hete egy kicsit nem figyeltem, és majdnem kaptam egyet ingyen. De tudom, hogy az mindig a "legdrágább"!
Szerintem néz körül a csavaros állítású hengerfejek között. Kicsit "lustább" vele a motor, mert nagyobbak a vezérlésben levő alkatrészek tehetetlenségei, a dupla himba miatt...viszont ennek köszönhetően sokkal tartósabb is. Nekem van látókörömben lapkás (91-92)-es hf., de meg nem venném. Egy mert valószínűleg túl van árazva, és szinte kivétel nélkül mindnek pittinges a vezérműtengelyen a bütyke. Tavaly amit összepakoltam 92-es gépet abba is egy 89-90-es blokk került. Először kicsit húztam a szám, hogy benéztem a dolgot, de ehhez rögtön lett tartalékba hengerfej, teljesen jól megy a kisebb, 36 mm-es porlasztósorral is, pár perc szelephézagot állítani, és az utánpótlási is sokkal jobb belőle. S talán kivülröl senki meg nem mondja, hogy melyik verzió...
Szóval 86-90 közötti gsxr 1100 vagy bandit 1200, vagy 88-93 GSX 1100(F) hengerfejjel simán meg tudod oldani a dolgot. Abból itt németben is van választék. Sokszor kínálnak komplett gsx 1100F-et már 1000 euro alatt is, és esetenként nem futott még 50 ekm-t sem...
MI VAN VELETEK SKACOK....LEGENDÁKAT ELŐSZEDTÉTEK MÁR ?!
ISTVÁN, KÖSZ AZ ELSŐ TELÓ ÖSSZEKÖTŐT.
Üdv
Kristóf
A közelmúlból csak rémtörténet tudok. Egy 750W-t zavartak el a müszakiról, mert Street Fighter-re volt "átalakítva. Elöhúzta egy gyári állapotot ábrázoló képet ami persze idomszettel van. Mondták, hogy öltöztesse fel, akkor levizsgáztatják. Innen-onnan azt olvasni, hogy vége a tákolás-barkácsolás idöszakának. Ezzel én személy szerint egyet is értek olyan szinten, hogy ne akarja már egy képzetség nélküli személy ilyen dolgokban domborítani nem létezö tudását... vagy akkor azt használja csak zárt pályás alkalmakon.
Azt lehet esetleg megjegyezni, hogy a viszgaállomásoknak viszont illene a tipús bizonyítvánnyal ellátott kereskedelemben vásárolt alkatrészeket az gyári alkatrész helyett elfogadni.
Ilyen esetekben a német példát tartom követendönek. Bár tudni kell azt is, hogy a német vizsgaállomások sokkal felkészültebbek. A módosítások, ami akár egy sötétitett plexi, vagy egy fémhálós fékcsö, be vannak vezetve a forgalmiba, vagy cipeled magaddal a típusbizonyítványt, hogyha ellenörzésre kerül sor, akkor fel tudd mutatni.
Gondolom azért még vannak Mo.-on engedékenyebb viszgaállomások, de szerintem el kezd lassan csökkeni majd a számuk, ahol a módosított, elégtelen müszaki állapotú gépeket még át lehet tolni.
Èn a helyedben meghagynám eredeti állapotban, ha utcára vetted. A W típusnak úgy sincs túl nagy kultusza, akkor ér igazán valamit, ha eredti állapotban van. Az izléstelen, igénytelen, átalakításokkal már tele a padlás.
Ha nem tetszik a formája, akkor olyat kell nézegetni ami gyári állapotában is elnyeri a tetszésed. A legtöbb faragásnak úgy is mindig rengeteg kompromisszum a vége, meg hogy közben nem motorozól és ehhez jön hozzá, hogy mire kész lesz, meg eleged van az egészböl, csak szabadulnál töle, de a kutyának sem kell a te ötleteid szerint átszabott gép, mert mindenkinek más az izlése, elvárása, meg csak kinlódás lesz lemüszakiztatni...Erre jön még az, hogy aki nagyon szeretne egy épített gépet, az meg inkább szintén maga szeretne vele kinlódni...
Természetesen ez csek EGY vélemény...
1100 w vásárlása előtt állok. Magyar papíros, minden "stock" - alap rajta. Sikeres műszaki meg hasonló kötelező vizsgákhoz szükséges hogy meglegyen a motor összes idomja? Továbbá mennyiben lehet a hátsó segédvázhoz nyúlni? MIlyen újabb idomszettek passzolnak hozzá?
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszotokat! Szép napot!
eladnám paripám, amennyiben érdekek valakit . Keressetek bátran.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1100-10683863
A gyártási éve 1989-es, mégis 91-92-es cuccokkal van teleaggatva. A blokköntvény átfényezve, a szelepdekli alatt meg mintha vastagon dudorodna a tömítőpaszta...
A legfurcsább az első fékcső csatlakozása a féknyereghez...ilyen meg mintha 88-ig lett volna...
Keresem a képen 41 és 42 számmal jelzett alkatrészeket. Esetleg valakinek lenne eladó?
Köszönöm!
A másik fontos dolog, hogy az öreg gsx 1100 es motorom, amiben szintén egy ilyen "katana" blokk van, és is egy ilyen későbbi porlasztósorral próbálom meg futtatni, annak ellenére, hogy ezt a porlasztósort meg kéne dönteni 10-15°-ot előre, de ebben az applikációban "vízszintese/függőlegesen" van szerelve. Ehhez viszont ki kell találni a megfelelő úszószintet, mert nekem most folyik ki "hátrafelé" az üzemanyag. ìgy számra azért fontos, mert azt mutatja klip, hogy létezik olyan beállítás ebben a konfigurációban amivel működni is fog. Minden más hideg hagy, csak kaptam egy megerősítést, hogy van értelme vele tovább kísérletezni.
De a kreativitást, azért lehet benne értékelni.
http://youtu.be/jJC23r8Nzww
Szerintem néz körül a csavaros állítású hengerfejek között. Kicsit "lustább" vele a motor, mert nagyobbak a vezérlésben levő alkatrészek tehetetlenségei, a dupla himba miatt...viszont ennek köszönhetően sokkal tartósabb is. Nekem van látókörömben lapkás (91-92)-es hf., de meg nem venném. Egy mert valószínűleg túl van árazva, és szinte kivétel nélkül mindnek pittinges a vezérműtengelyen a bütyke. Tavaly amit összepakoltam 92-es gépet abba is egy 89-90-es blokk került. Először kicsit húztam a szám, hogy benéztem a dolgot, de ehhez rögtön lett tartalékba hengerfej, teljesen jól megy a kisebb, 36 mm-es porlasztósorral is, pár perc szelephézagot állítani, és az utánpótlási is sokkal jobb belőle. S talán kivülröl senki meg nem mondja, hogy melyik verzió...
Szóval 86-90 közötti gsxr 1100 vagy bandit 1200, vagy 88-93 GSX 1100(F) hengerfejjel simán meg tudod oldani a dolgot. Abból itt németben is van választék. Sokszor kínálnak komplett gsx 1100F-et már 1000 euro alatt is, és esetenként nem futott még 50 ekm-t sem...