Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyenbe bakker?
kipuf vezérlő doboz?
exup motorról lenne szó?
minek az neked? sportdobot rá exup motort ki kell kötni és mehet a polcra
Eredetileg "busát" szerettem volna, de mikor ezt megláttam nem gondolkodtam tovább. 20e km. Első tulaj, első kezdő motorja .Gyakorlatilag csak a hátsó féket használta . De ma ez a kerregő hang hidegen, fordulatszámtó függetlenül megint jelentkezett, rohadt idegesítő. Mennyibe kerül egy ilyen kipuf vezérlő doboz? Egyébként tekerhetünk egyet holnap vagy utána, de én még csak óvatosan, megyek ismerkedési fázisban vagyunk.
Üdv a seregben!
Elég újszerű a paripa,talán valami hagyaték a sufni mélyéről?
Elég sokat gurigázok,én nem csak irogatni szoktam róla
Ha érzed az erőt,na és persze az idő is engedi,vágtathatunk
A vas. Mátrában.
Hülye kérdés kezdő Suzuki GSXR1000 tulajdonos-motorostól : Hol találom meg a biztosítéktáblát? (Nem kapcsol a hűtőventillátor...)
mert nem jártok kunmadarasra
A jobb első tárcsám lóg.......
Jólvan. A Mizsivel találkoztunk párszor. Jól el is voltunk.
Igazából a fórumról mást élőben még nem is láttam.
Csak ha nagyon akarod kell cserélni, sokan csak kikötik.
Elég 1szerűen ki lehet kötni, 1 vezetéket kell kihúzni az ECM csatijából. Aztán a többivel nem kell foglalkozni.
Gyűjtöd?
Képet tőled is!
Most nekem is K2 van.
Üdv.
Én BP.-i vagyok. Szoktatok együtt gurulgatni? Vagy csak fórumon kommunikáltok egymással? Képet hétvégén teszek fel a vasról, mert le van most ponyvázva, én meg melózok. Mikor kell ezt a zörgő bizgerentyűt cserélni mert most nem költenék rá, mikor tudom, hogy végleg elromlott?
Na végre még1 szívlámpás!
Üdv itt! Képet toljál a gépről!
Hova valósi vagy?
Igen, van egy ufóhangja. Az a benzinpumpa, a pillangószelepek szervomotor, és az excva motor hangja. Ha nagyon kerreg, akkor kilesz a excva motorod. Típushibája a gépünknek. Az enyémben is kivolt. Aztán kikötöttem. Aztán olcsóba sikerült 1et vennem, úgyhogy visszakötöttem. Ha kell még infó szólj.
Sziasztok.
Én is Gixer 1000-es tulajdonos lettem. Nagyon tetszik a gép (K2). Előtte több motort is kipróbáltam, de eddig ez kápráztat el mindenek felett. Viszont egy pár dolog kicsit nyugtalanít. Amikor gyújtásra teszem a tank alól egy furcsa UFÓ hangon brekeg kerreg valami, ezzel nem is lenne baj, gondolom tesztel valami mechanikus alkatrészt. Viszont alapjáraton semmi nem hallatszik. 1-esbe kapcsolva 2500-3500 közt és minden sebességben ezen a tartományon halkan ismét hallok ilyen fura kerregést mintha a tank alól jönne. Nem tudom végül is mi lehet de szerintem nem a motorból jön. Tud valaki valami magyarázatot erre a kerregés szerű hangra? Remélem nem a motorban van valami csapágy kidögölve.
Azt tudtam, hogy 2008-tól a 600/750 is 310-es tárcsát kapott.Biztos igazad van. Az elméletemet csupán arra alapoztam, hogy a ringen hagyott 4 Lucas betétet akartam beépíteni - hosszúság,szélesség,magasság megegyezett és a tartóstiftek is jó helyre estek, viszont 5 mm-rel a keréktengely felé állt a betét. Na, mondom ez biztos 300-as tárcsához lesz. Jövő pénteken kapok pénzt, ha még meglesz megveszem. Üdv
nem tudnád megfizetni :D
Tárcsával együtt mennyi?
Csatoltam az ebc fékbetét táblázatát, már k4-től egyforma a betét mindegyikben.
k8-on is 310-es tárcsa van, múltkor ép Mizsivel néztük hogy az 1000-esén és az én 600-asomon kopp ugyanaz a tárcsa van. (azóta nem is hagy nekem békén tárcsaügyben :)))) )
Szóval 310-es tárcsával használom. De amúgy nem a tárcsaméret számít hanem a féknyereg. Az meg 2006-tól egyforma az összes gixxeren.
ÁRCSÖKKENÉS:
Brembo első fékbetétszett eladó. használt, de csak 1500 km van benne, kopás alig mérhető rajta. 2006-tól jó 600-750-1000-es gixerbe. SC, azaz félig utca félig pálya betét. Később dobok fel képeket is a pontos betétvastagságról.
A 2x2 betét ára (azaz a teljes első szett ára): 10.000.-Ft
Tuttis! Nekem 1000-es van 310-es tárcsákkal gyárilag, ellentétben a 600/750 300-asaival. Melyikhez használtad?
Köszi. Még nem élek azért viagrán...
Én is tudom!
Nem is mondtad,hogy rozzant ősz öregember létedre ilyen helyes barátnőd van