Akik pályán nyuzzák, azok előszeretettel cserélik ki a patentokat rezósra. Ami azt jelenti, hogy a tárcsa külső részének (kopófelület) van 1-2 mili holtjátéka a tárcsa rögzitett pontjához képest. Ez a hütés szempontjából jó a féknek....
Viszont mivel terhelve van, és mozog a tárcsa, igy a patentok körül oválisra kopik....
Az meg köztudott ,hogy a suzuki tárcsák egyépként sem birják sokáig.
Én pont aug 11.-én jártam ezzel pórul.... Készültünk a másnapi futamra, szóval kapott a motor, gumi...namegpersze a fék is. Pont gurultam ki a boxutcába, mikor megállt az első kerekem! Szerencsére épphogy 10 km/h val mehettem, mert megemelte a farát és vissza is esett. Nem estem el....de ha 1 perccel hamarabb adja meg magát....vagy mondjuk 2 perccel és a célegyenes végén történik, akkor valszeg most nem irogatnék! Egy idő mulva elfáradnak ezek a patentok! Leszálltam hátrébbmozditottam a vasat, és kiesett egy patent a tárcsából! Amit majdnem kettényirt a féknyereg... Toltam még 2 métert, aztán kiesett még egy....és igy tovább... Sztem azonnal cseréld le! Forgalomba nem biztos hogy meguszod ha baj lesz... Remélem segitettem.
Megszívtad? remélem nem fejre álltál miatta
Gyári tárcsáról van szó,a rezó szó fogalmát nem ismerem e téren,egyszerűen előre hátra mozog a tárcsa,de csak az egyik oldalon.
Annó crossmotoron lötyögős volt,azt normálisnak mondták,de ez még annál is jobban mozog.
Inkább zavaró,mint érezhető probléma!
Ha nagyon lassan,és rázós úton gurulok,zörög mint az ószeres zsigulija
Nem tudom mi történhetett vele,mindenki csodálkozva nézegeti
Nemkéne neki. Az inkább láncfeszítő gyanús.
Majd meghallgatom, ha összefutunk.
Az enyém is szólt picit amikor megvettem 18e km-el. Most(47e km) cseréltem benne rugót meg golyót. Amit rendeltem bele gyári rugót 4 mm-el hosszabb volt. Csendesebb lett.
A Busa ehhez képest egy tankhajó. Pont egy Busás cimbim mondta miután cseréltünk pár km-re motort, h mennyivel jobb az enyém.
Aztmondta, bazz miért nem szóltál, h nézzek meg egy ilyen motort is?
Viszont mivel terhelve van, és mozog a tárcsa, igy a patentok körül oválisra kopik....
Az meg köztudott ,hogy a suzuki tárcsák egyépként sem birják sokáig.
Én pont aug 11.-én jártam ezzel pórul.... Készültünk a másnapi futamra, szóval kapott a motor, gumi...namegpersze a fék is. Pont gurultam ki a boxutcába, mikor megállt az első kerekem! Szerencsére épphogy 10 km/h val mehettem, mert megemelte a farát és vissza is esett. Nem estem el....de ha 1 perccel hamarabb adja meg magát....vagy mondjuk 2 perccel és a célegyenes végén történik, akkor valszeg most nem irogatnék! Egy idő mulva elfáradnak ezek a patentok! Leszálltam hátrébbmozditottam a vasat, és kiesett egy patent a tárcsából! Amit majdnem kettényirt a féknyereg... Toltam még 2 métert, aztán kiesett még egy....és igy tovább... Sztem azonnal cseréld le! Forgalomba nem biztos hogy meguszod ha baj lesz... Remélem segitettem.