Tudom...
Én 3 éve vettem egy Hornettet városi motornak. Ez már a 600RR blokkos olasz tervezésű újabb típus volt. Fék nulla...futómű meg kanyarban katasztrófa. Próbálta pár ismerős,nekik nem tűntek fel ezek a dolgok. Ott gondolkodtam hogy velem lenne a baj? Aztán egy sportmotoros haver megnyugtatott hogy nem. Te versenytechnikához hasonlítod ,ők meg utcai meg túrához...nem mindegy!
Matek ez...
Egy túra 2M felett van....a Gixer 1,6 . Használom kb 5 hónapot a motort egy évben. 7 hónapot meg áll a garázsban...
Gumi,olaj,lánc,szűrők,folyadékok,biztosítás...nem sorolom.
Én is ugyanebben a cipőben járok,azt hittem jó lesz lecserélni a gsx-r k6 -ot,Yamaha fz1 s_re,de egész más liga a két gép.
Kurva jó ez is, de nem a k6-után.
Viszont kényelmesebb kettőnknek.
45 múltam...és mostmár hogy a gyerek is nagyobb lett ,el tudok menni pár napos hosszabb túrákra is. Csomag...asszony...nem kivitelezhető. Szívem szerint nem adnám el mert imádom ,de 2 motort nem tudok kihasználni.
Nekem öcsém égette szénné a kispolszkiját. Leállt alatta éjszaka két város között ,ő meg megnézte mi a baja ...lecsúszott a benzincső...mindezt öngyújtóval állapította meg
Darvin dijas egy benzintankba ongyujtoval belenezni. Egy haver ki akarta egetni a warti kipufogot,fel liter benzin ment bele, felette allt,belenezett, bedobta a gyufat, olyan hangja volt mint a langszoronak. Egy honapig nem tudta rendesn becsukni a szemet mert huzodott a bore. Haja nem sok maradt.
Sehogy nem lesz probléma egy téli szezonon. Havonta egyszer beröffented ,az akksit meg csepptöltésre rakod.
A több éves tárolásnak is megvan a “szabálya” gondolom....de arról fingom nincs.
Én 3 éve vettem egy Hornettet városi motornak. Ez már a 600RR blokkos olasz tervezésű újabb típus volt. Fék nulla...futómű meg kanyarban katasztrófa. Próbálta pár ismerős,nekik nem tűntek fel ezek a dolgok. Ott gondolkodtam hogy velem lenne a baj? Aztán egy sportmotoros haver megnyugtatott hogy nem. Te versenytechnikához hasonlítod ,ők meg utcai meg túrához...nem mindegy!