sziasztok urak! A kérédésem az lenne hogy egy fzr 250 vezérlést tud dobni valaki? szétszedtem csak fasz módra nem jelöltem be, és ugye több állítás van rajta, egy vezérlési ábrával megtudnátok dobni?
Hát én már vagy 10 embernek kicseréltem K5-re. Azt beállítod az olajjal, h milyen kemény legyen aztán kész, nem hibázik. Gondolom a K7 gyáriban a mágnesszelep megszorul vagy ilyesmi hibája lehet. Nem szedtem szét még egyet sem.
Sziasztok, Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy a hűtők elé akarok apró kivágású rácsot rakni illetve az első sárvédőmre egy hosszabbítót hogy ne verje fel a hűtőre a koszt meg a kavicsokat és hogy ilyen dolgokat hol tudok venni?
Köszi előre is.
Sziasztok!
K7 kormánygátló gondom van. A teljes történet úgy néz ki, hogy utóbbi időben észrevettem, hogy gyengélkedik, sőt szinte semmit nem csillapit.
Volt hogy be is szitált keményen szar aszfalton nyélen. Hibakód nem volt.
Ma kiszereltem, hogy megnézzem mi a hiba. Ahogy elkötöttem a csatit a szolenoidról, természetesen kidobta az SD hibakódot és a piros ledet. Viszont most vissza csatlakoztatva is maradt a hibajelzés... Dealer mode-ban C93 van.
A szolenoidon 13 Ohm ellenállást mutat, ami korrekt értéknek tűnik. A gátló nem levegős.
Hol lehet a gond, ha a mostanáig érzésre is szar gátlóra nem jelzett hibát és a le és visszacsatlakoztatás után állandósult a hibajel?
Nyugodtan add meg, legalabb ok konkret szamokat mondananak nekem.
mindig is tudtam, hogy egy forumon a motul tervezomernok "ismerose" fog felvilagositani, hogy a konkretumok nelkuli hszbe bele mertem allni egy tribologiai vizsgalat eredmenyei alapjan, ami ha mara mar aktualitasat vesztette, meg mindig nem olyan pongyola, mint amit olvastam toled. Mint peldaul jobban kopik tole a motor, es hianyoznak belole osszetevok.
Én most vettem motort és nekem is a K5-K6 volt a cél ezért körbe is jártam a típussal kapcsolatos tapasztalatokat és elméletileg nem sok hibája van. Talán annyi, hogy volt egy gyári visszahívás, mert a vázat meg kellett a nyaknál belül erősíteni mert voltak töréssel kapcsolatos gondok (bár sokan nem is tudnak erről).
Ami biztos, hogy nagyon nehéz jó állapotút találni belőle. Rengeteg lelakott darab van belőlük. Én megnéztem 4db-ot. Sajnos egyik miatt utaztam 500km-t és egy rakás sz@r volt a motor. Így inkább elkezdtem a K7-K8 szériát nézni és ott már hamarabb találtam jó állapotút.
Üdv: Jövőre szeretnék venni k5 k6 gsxr ezrest ! Álmaim motorját !:) Kinek mi a véleménye meg tapasztalata pozitiv negativ téren? Mindenre kìvancsi vagyok ! Vagy esetleg még k8-as szòba jöhet még!Akinek van esetleg eladò fekete szìnben az küldjön képet !
Akkor viszont viszont jövőre, az aktuális oktatáson szólok a két Motul tervezőmérnöknek, h rosszul ismerik az általuk tervezett/gyártott olajat. Átadom nekik az elérhetőségedet időpont egyeztetésre, h segíthess nekik
Köszi előre is.
Kell rá rakni egy rendes K5 stabit, egy kiiktatóval aztán kész.
Honnan tudod hogy nem levegős? Nem szörcsög mint a mezeipocok?
K7 kormánygátló gondom van. A teljes történet úgy néz ki, hogy utóbbi időben észrevettem, hogy gyengélkedik, sőt szinte semmit nem csillapit.
Volt hogy be is szitált keményen szar aszfalton nyélen. Hibakód nem volt.
Ma kiszereltem, hogy megnézzem mi a hiba. Ahogy elkötöttem a csatit a szolenoidról, természetesen kidobta az SD hibakódot és a piros ledet. Viszont most vissza csatlakoztatva is maradt a hibajelzés... Dealer mode-ban C93 van.
A szolenoidon 13 Ohm ellenállást mutat, ami korrekt értéknek tűnik. A gátló nem levegős.
Hol lehet a gond, ha a mostanáig érzésre is szar gátlóra nem jelzett hibát és a le és visszacsatlakoztatás után állandósult a hibajel?
mindig is tudtam, hogy egy forumon a motul tervezomernok "ismerose" fog felvilagositani, hogy a konkretumok nelkuli hszbe bele mertem allni egy tribologiai vizsgalat eredmenyei alapjan, ami ha mara mar aktualitasat vesztette, meg mindig nem olyan pongyola, mint amit olvastam toled. Mint peldaul jobban kopik tole a motor, es hianyoznak belole osszetevok.
Ami biztos, hogy nagyon nehéz jó állapotút találni belőle. Rengeteg lelakott darab van belőlük. Én megnéztem 4db-ot. Sajnos egyik miatt utaztam 500km-t és egy rakás sz@r volt a motor. Így inkább elkezdtem a K7-K8 szériát nézni és ott már hamarabb találtam jó állapotút.