Minimalisan meg kell csiszolni hogy ne legyenek elek rajta. Teljesen eltuntetni nem kell. Ezt a kulso es belso kosaron is.
Ilyenkor nem a kopolamellat hanem a femlamellat kell cserelni. Ezek vetemednek. Ha kicsereled ezeket. Jol osszerakod (figyelsz a lamellak preselesi iranyara). Es semmi baja sem lesz
Meg is fejtetted a baját. Beverődött kosár. Az pont ezt a jelenséget produkálja.
Kiszokták csiszolni ha nem durva, látam már olyat aki kihézagoló lemezelte csiszolás után.
Én cserélném egy az egyben ha túl mélyek a beverődések, nem mókolnám lemezekkel.
Tehát a probléma a motorral(K5 1000), hogy behúzott kuplungnál is kúszik előre.
A holtjáték jól van beállítva, és fura, hogy csak akkor jön elő ha már bemelegedett a motor.
Vettem bele lamellákat, de ahogy most szétszedtem úgy látom fölösleges volt mert teljesen jól néznek ki.
Viszont a külső és a belső kosáron is vannak beverődések és a nyomólapba is belerágott a rugó.
(Na jó igazából a lamellák éle sem túl szép :-D )
K3 k4 1000 motyók
Elülső fényszóró: 30.000 Ft
Fejidom tartó konzol: 20.000 Ft
Tükör tartók: 6000 Ft
Gáz bowdenek(toló húzó) : 12.000 Ft
Kuplung bowden : 8000 Ft
Indexek: 6000 Ft
Ram air csövek: 22.000 Ft
Jobbos, balos oldalidom( fenyezesre szorul): 20.000 Ft
Villahíd: 16.000 Ft
Balos kormanycsutka(sérült a füle elszakadt): 4000 Ft
Jobbos kormánycsuta: 15.000 Ft
A felsorolt alkatrészek mind gyariak
Érd 0670 326 7381
Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Új első fékbetétet szeretnék venni, de valami olyat ami jó pályára és közútra is egyaránt , tudnátok nekem valami jót ajánlani?
Gsxr 1000 k7 lenne a motor.
Van 9db egyforma 2.3mm vatsag fém, 1db 2.0mm vastag és 1db 2.6mm vastag.
Mindegyik pontozott felületű.
Most beszéltem Ákossal, mondta, hogy legbelül simának kellene lennie nem pontozottnak.
Megnéztem a gyári manualokban K7-től valóban más a legbelső, sima felületű.
K5-nél viszont még pontozott.
Lehet pont emiatt van a bajom? (Behúzott kuplungnál is kúszik a motor előre, minden jól van beállítva pedig)
Megvettem a gyári új kuplung szettet, hogy kicserélem.
Viszont azt nem értem fém lamellából miért van 3fajta?
Van a csomagban 2db pluszban amiknek eltérő a vastagsága mint a többinek.
Honnan tudom, hogy ezekből kell-e valamelyik vagy mehet végig az egyforma méretű?
A parafás lamelláknál tudom a sorrendet.(bentre a nagy lyukú piros festéses, utána mind a lila normál, kintre pedig a fekete jelölésű)
Sziasztok.
Gsx-r 1000 k3-k4hez van egy gyári, új szelepszár szimering szettem és egy morse vezérműláncom ha esteleg valakinek szüksége lenne rá. A mocit eladtam, de ezek megmaradtak. Árat privát üzenetben megbeszéljük. :)
Ilyenkor nem a kopolamellat hanem a femlamellat kell cserelni. Ezek vetemednek. Ha kicsereled ezeket. Jol osszerakod (figyelsz a lamellak preselesi iranyara). Es semmi baja sem lesz